نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد تبلیغاتی خراسان شمالی (بجنورد)

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در خراسان شمالی (بجنورد)، از گزینه‌هایی است که می‌تواند تاثیر به‌سزایی در روند رشد کسب و کارها داشته باشد. خراسان شمالی از شهرهای کلیدی در زمینه تبلیغات محیطی می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی و ارتباطات جاده‌ای که با شهرهای اطراف دارد، بستر بسیار مساعد در جهت خرید بیلبورد می باشد.

بزرگراه‌ها، بلوارها و پل‌های هوایی که در این شهر وجود دارند، محل های بسیار خوبی را برای قرار دادن تبلیغات بیلبورد بجنورد (خراسان شمالی) فراهم کرده‌اند.

جهت دریافت نتیجه مطلوب، کمپین تبلیغاتی و رزرو بیلبورد در بجنورد (خراسان شمالی)، با مشاوران حرفه‌ای هلدینگ آراد در تماس باشید.

بیلبورد تبلیغاتی در خراسان شمالی

بیلبورد تبليغاتی در بجنورد (خراسان شمالی)، به علت رفت و آمد و تردد آن منطقه، بسيار پربازده و کارآمد است. این شهر با توجه به جمعیتی که دارد، دارای سلیقه‌های مختلف هستند. همین امر باعث شده است تا پذیرای انواع تبلیغات شوند.

شما به دو دليل مي توانيد براي اجاره بيلبوردهاي خراسان شمالی اقدام کنيد.

اول اينکه در اين منطقه صاحب کسب و کار باشيد و بخواهيد در اطراف محل شغلي خود ، يک پتانسيل قوي براي کسب و کارتان ايجاد کنيد.

حالت دوم هم مربوط به زماني است که خدمات و کسب و کار شما به نقاط مختلفي از ايران، متصل شود. در این صورت با راه‌اندازی کمپین تبلیغات محیطی گسترده و هدفمند می‌توانید، کسب و کار خود را به میلیون‌ها نفر معرفی کنید.

خرید بیلبورد خراسان شمالی (بجنورد)
اجاره بیلبورد تبلیغات محیطی در بجنورد (خراسان شمالی)

تبلیغات بیلبوردی بجنورد
بیلبوردهای بجنورد

اهمیت تبلیغات محیطی بجنورد (خراسان شمالی)

خراسان شمالی، از لحاظ منابع طبیعی سرزمین نسبتا غنی به حساب می آید. این استان به خاطر داشتن ساختار کوهستانی و منابع آبی فراوان مثل چشمه، رودخانه و نهرها در تاریخ همواره مورد توجه و رفت و آمد افراد زیادی بوده است. مهم‌ترین رود این استان، رود اترک می باشد که در اطراف خود، مناطق بسیار زیبایی را به وجود آورده است. این استان از لحاظ تاریخی و باستانی، گردشگران زیادی را نیز جذب می کند. همچنین سنگ نگاره‌های روستای نرگسلو، محوطه باستانی سربند، تپه کلاته مستوفی، تپه کهنه قلعه و تپه سنجد از مناطق تاریخی و دیدنی این استان به حساب می آیند. برخی از این آثار به دوران پیش از تاریخ بر می‌گردند. غیر از این آثار، مکان‌های تاریخی مثل محوطه باستانی تخت قلعه و تپه کوه کمر وجود دارند که به اوایل اسلام باز می‌گردند که این خود نشان از اهمیت این منطقه است.

با وجود مناطق تاریخی و گردشگری در استان خراسان شمالی، گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند. کسانی که علاقمند به بازدید از مکان‌های تاریخی هستند، حتما از این مکان‌ها بازدید می کنند.

این نکته حائز اهمیت است که اساسا مکان‌هایی برای بیلبورد استفاده می شوند که رفت و آمد در آنجا بالا باشد. شرکت های تبلیغاتی از این فضا و موقعیت استفاده می‌کنند و به رزرو بیلبورد بجنورد (خراسان شمالی) می‌پردازند و به رشد کسب و کارها و برندسازی کمک می‌کنند.

قدرت تبلیغات

اگر محصول به فروش نمی رود؛ به حد کافی خلاق نیستید. پس برای فروش موفق هر محصولی می بایست اوج خلاقیت خود را در آن کار بگمارید تا بتوانید به فروشی موفق دست یابید و از طریق آن به سود زیادی دست پیدا کنید.

دیوید آگیلوی

آشنایی با 8 شهرستان خراسان شمالی جهت اجاره و رزرو بیلبورد

استان خراسان در خود هشت شهرستان را جای داده است که به ترتیب زیر می باشد:

  • بجنورد
  • شیروان
  • اسفراین
  • مانه و سملقان
  • راز و جرگلان
  • جاجرم
  • فاروج
  • گرمه

مکان‌های دیدنی و پربازدید بجنورد

مرکز خراسان شمالی، بجنورد می باشد که جزء پرجمعیت‌ترین شهرستان‌ها محسوب می شود. مکان‌های دیدنی و پربازدید بجنورد عبارتنداز:

  • گردشکاه بش قارداش
  • حسینیه جاجرمی
  • گردشگاه بابا امان
  • آبشار حمید بجنورد
  • دروازه بازخانه
  • عمارت سردارمفخم بجنورد
  • چشمه آبگرم ایوب پیغمبر
  • آبشار بیار
  • بند خاکی عبدل آباد
  • رشته کوه تپه داغ
  • سرچشمه شوقان
  • آتشکده اسپاخو
  • باغ دره
  • عمارت آینه خانه مفخم
  • دریاچه سد شیرین دره
اجاره تابلو تبلیغات محیطی در خراسان شمالی (بجنورد)

قیمت و هزینه اجاره بیلبورد در بجنورد

تعرفه اجاره بیلبورد بجنورد (خراسان شمالی)، از یک تعرفه واحد برخوردار نیست. بنا به فاکتورهایی از جمله موقعیت مکانی و زمانی که وجود دارد، قیمت‌ها متغیر خواهند بود. برای دریافت مشاوره و اطلاع دقیق از قیمت بیلبورد خراسان شمالی، با مشاوران هلدینگ آراد در تماس باشید.

تبلیغات محیطی خراسان شمالی
بیلبورد تبلیغات محیطی بجنورد
بیلبورد خراسان شمالی (بجنورد)
قیمت اجاره بیلبورد در بجنورد

هلدینگ آراد، اجاره دهنده بیلبورد تبلیغاتی خراسان شمالی

تبلیغات محیطی خراسان شمالی (بجنورد)، توسط شرکت های تبلیغاتی محیطی بجنورد صورت می‌پذیرد. کانون تبلیغاتی آراد، با بیش از 2500 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد که پوشش وسیع و کاملی را در خراسان شمالی ارائه نموده است. با خرید بیلبورد تبلیغاتی خراسان شمالی( بجنورد)، می توانید کسب و کار خود را به افردی که هنوز از وجود شما آگاه نیستند معرفی کنید.

شرکت تبلیغات محیطی آراد، با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم‌های این مسیر را می شناسد ؛ در نتیجه به شما کمک می‌کند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید ؛ شرکت تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های تخصصی در زمینه‌های بازاریابی، برندسازی، طراحی و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست.

جهت اطلاع از لیست و قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی با شماره 09128356802 تماس بگیرید یا بر روی شهر مورد نظر خود کلیک نمایید.


تعرفه تبلیغات محیطی تهرانتبلیغات بیلبورد شیرازتعرفه بیلبورد مازندرانقیمت بیلبورد اصفهان
خرید بیلبورد تبریزاجاره بیلبورد در کرمانتعرفه فروش بیلبورد مشهدبیلبورد ارومیه
بیلبورد مشهداجاره بیلبورد در اهوازتبلیغات محیطی جاده تهران ساوهقیمت اجاره بیلبورد در اتوبان تهران قم
قیمت بیلبورد تبلیغات محیطی همدانقیمت بیلبورد تبلیغات محیطی بجنوردتعرفه بیلبورد بجنوردهزینه بیلبورد در بجنورد

5/5 - (21 امتیاز)

9 دیدگاه دربارهٔ «اجاره بیلبورد تبلیغاتی خراسان شمالی (بجنورد)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان