نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تبلیغات روز مادر + (روش‌هایی برای برندسازی و گسترش کسب و کار شما در این مناسبت)

مادر، جایگاهی ویژه در خانواده فرهنگ مذهب و کشور

مادر در ایران از جایگاه ویژه برخوردار است مخصوصاً برای اعضای خانواده؛ مادر تکیه‌گاه و سنگ صبور اعضای خانواده و عزیز دل آنها، جایگاه مادر آنقدر در بین اعضای خانواده‌ بالاست که خوشحالی مادر اعضای خانواده را خوشحال و ناراحتی مادر آنها را ناراحت می‌کند.

یکی از مناسبت هایی که در بین ایرانیان از مناسبت‌های با ارزش و بااهمیت است روز مادر است که بدلیل ولادت حضرت زهرا(ع) نامگذاری شده است.

در این روز اکثر مردم ایران بدنبال این هستند تا برای تقدیر از مادر خانواده به دلیل زحماتش اقدامی انجام دهند که از جشن گرفتن و خریدن کادو تا حتی یک روزت مبارک ساده را شامل می‌شود.

ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با پتانسیل تبلیغاتی روز مادر برای کسب و کارها صحبت کنیم و در آخر پیشنهاد(تبلیغات محیطی) خود را برای این کسب و کارها ارائه کنیم.

پتانسیل تبلیغاتی مناسبت‌های مختلف

در کشور ایران در فرهنگ و مذهب ایران مناسبت‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. کسب و کارهای می‌توانند برای معرفی برندسازی و فروش بیشتر از پتانسیلی که در این مناسبت ها وجود دارد استفاده کنند. البته درست و اصولی و اگر غیر از این باشد تنها کسب و کار خود را به سقوط نزدیک کرده‌اند.

مناسبت‌هایی از روز مرد یا روز پدر تا روز زن یا روز مادر، عید نوروز تا یلدا یا عید غدیر تا عید مبعث

اینها نمونه‌هایی از مناسبت‌های کشور ما و مردم ما است که کسب و کار‌ها اگر بتوانند از پتانسیل موجود در این مناسبت‌ها درست و اصولی استفاده کنند می‌توانند نتایج قابل توجه آن را ببینند.

کمپین تبلیغاتی در مناسبت روز مادر+ برندسازی کسب و کارتان در این روز

روز مادر یکی از مناسبت‌های مهم ایران است و کسب و کارها می‌توانند از پتانسیل این روز برای پیشرفت و قدرت گرفتن کسب و کارشان استفاده کنند.

ما در اینجا چند روش استفاده از پتانسیل تبلیغات مناسب روز مادر برای کسب و کارها نوشته‌ایم:

1- تبلیغات با حال و هوای روز مادر : قبل از روز مادر تبلیغات خود را آغاز کنید سعی کنید تبلیغاتی درست و اصولی طراحی کنید سعی کنید با حال و هوای روز مادر تبلیغات خود را طراحی کنید. سعی نکند هر طور که شده میخ را به سیب ربط دهید (سعی نکنید کسب و کار خود را به چیزهایی که ربطی به شما ندارند ربط دهید).

2- در جایی که مخاطبتان حضور دارد حاضر شوید: مخاطبین شما در روزهای نزدیک به مناسب روز مادر اکثر اوقات کجا حضور دارند شما آنجا حضور پیدا کنید.

و در مقابل چشمان مخاطب هدف خود باشید.

اگر می‌توانید نیزا مخاطب را در روز مادر رفع کنید بدانید بهترین فرصت است: اگر مخاطب هدف شما در مناسب روز مادر نیازی دارد که شما می‌توانید آن را رفع کنید اینکار را انجام دهید و سعی کنید بگویید که شما این نیاز را بهتر سریعتر و با قیمتی مناسب‌تر این کار را انجام می‌دهید

تبلیغات روز مادر راهی برای پیشرفت کسب و کارها

اگر بتوانید در مناسب روز مادر به‌درستی تبلیغات خود را انجام دهید مخاطبان خود را افزایش می‌دهید، فروش خود را بالاتر می‌برید، برندسازی خود را سرعت می‌دهید و…. و اینها همه‌اش در نتیجه می‌شود رشد و پیشرفت کسب و کار شما که می‌تواند نتایج خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر تبلیغات روز مادر را برای کسب و کار خود به‌درستی انجام دهید حتی می‌توانید شانس این را داشته باشید که مخاطبان شما برای شما بازاریابی دهان به دهان انجام دهند، یعنی برند و کسب و کار شمارا به دوستان، آشنایان و اطرافیان خود معرفی و پیش آنها تبلیغ کسب و کار شمارا بکنند.

که در نتیجه اتفاق خوبی برای کسب و کار شما رخ می‌دهد درست است؟

تبلیغات محیطی برای مناسبت روز مادر

گفتیم یکی از روش‌های استفاده از پتانسیل مناسبت روز مادر تبلیغات است اما خب خود این روش‌های مختلف خود را دارد.

در این بخش می‌خواهیم دربارۀ تبلیغات محیطی صحبت کنیم مانند تبلیغات بیلبورد و رزرو بیلبورد تبلیغاتی

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خواندن ادامه متن به پادکست زیر که در رابطه با چرایی رزور بیلبورد در آن صحبت کرده‌ایم گوش دهید.

بیلبورد تبلیغاتی یکی از روش‌های تبلیغات محیطی است که شما می‌توانید برای تبلیغات روز مادر کسب و کارتان از آن استفاده کنید.

یک بیلبورد در یک خیابان پر ترافیک می‌تواند در روز هزاران بیننده داشته باشد و این یعنی اگر شما صاحب آن بیلبورد تبلیغاتی باشید روزانه ممکن است هزاران نفر نام برند شما را ببینند و تازه این فقط آمار یک روز است.

پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید در رابطه با بیلبورد بیشتری کسب کنید به صفحۀ بیلبورد چیست مراجعه کنید.

اگر شما قبل از مناسب روز مادر تبلیغات بیلبوردی کسب و کارتان را با حال و هوای روز مادر شروع کنید می‌توانید شانس اینکه نام کسب و کار خود را در بین اسامی کسب و کارهایی که مخاطبان هدف شما برای رفع نیازشان در آن روز به آن فکر می‌کنند قرار دهید افزایش می‌دهید.

در آخر

اگر بتوانید در مناسبت‌های مختلف از پتانسیل موجود در آنها بدرستی استفاده کنید می‌توانید شاهد رشد و پیشرفت کسب و کار خود باشید.

اگر تمایل به رزرو بیلبورد تبلیغاتی و اجرای کمپین تبلیغات محیطی برای کسب و کار خود دارید هلدینگ آراد آماده است تا شمارا در این مسیر همراهی کند.

شرکت آرادزرین ( یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ آراد) با داشتن سال‌ها تجربه در این زمینه می‌تواند مشاور و همراه خوبی برای شما در این زمینه باشد

برای مشورت با کارشناسان ما می‌توانید از بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید و در صورت تمایل اقدام به رزرو بیلبورد تبلیغاتی مدنظر خود کنید.

این را فراموش نکنید که تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاریست

پاینده و پیروز باشید

هلدینگ آراد

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان