نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در (فردوس) استان خراسان جنوبی

تبلیغات محیطی در فردوس هزاران بوم نقاشی را در بازارهای برتر در سراسر کشور ارائه می دهد. که تیم فروش اختصاصی ما می تواند ترکیب رسانه ای را متناسب با بودجه شما بیابد. ما در هر مرحله از این راه کمک می‌کنیم: استراتژی‌هایی که برند ها در جاده‌های ما ساخته می‌شوند، با بوم‌های با تاثیر بالا که برای پیام‌های شما آماده شده‌اند. برند شما که دقیقاً در بزرگراه‌ها، تقاطع‌ها، و نقاط پر تردد و یکپارچه قرار دارد، حضور طولانی‌مدت و دید فوق‌العاده‌ای را دریافت می‌کند، به طوری که بیش از 80 درصد مسافران در ماه گذشته متوجه بیلبوردی شده‌اند. تابلوهای بیلبورد به ما کمک می کنند تصمیم بگیریم چه کار کنیم و کجا برویم، به عنوان راهنما عمل می کنند، به ما در یافتن مشاغل و خدمات کمک می کنند، و به کسب و کارها کمک می کنند مشتری پیدا کنند. بیلبوردها به تنهایی یا در کنار تلویزیون، رادیو، آنلاین، اجتماعی و موبایل به خوبی کار می کنند!

بیلبوردها بهترین شکل تبلیغات محیطی هستند. تبلیغات محیطی یکی از قدیمی ترین هاست و رشد امیدوارکننده ای را برای رسانه تبلیغاتی نشان می دهد. با توجه به اینکه 45 درصد از مصرف‌کنندگان در حال حاضر بیشتر از قبل از همه‌گیری متوجه تبلیغات دیجیتال می‌شوند و 66 درصد از مصرف‌کنندگان پس از دیدن یک تبلیغ دیجیتال از تلفن خود استفاده می‌کنند، درحالی که فرصت عکس گرفتن و تعامل با مصرف‌کنندگان از طریق بیلبوردها بی‌پایان است.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات دربارۀ بیلبوردهای خراسان جنوبی به صفحۀ بیلبورد خراسان جنوبی مراجعه کنید.

تبلیغات در فردوس بیرجند

تبلیغات محیطی در فردوس

شرکت تبلیغاتی ما با 750 رسانه فعال در سراسر کشور به شما کمک میکند تا مشتری ها و بازار هدف را به سمت خود راهنمایی کنید. شرکت تبلیغاتی آراد با تیم متخصص خود به شما در طراحی و اجرای تبلیغات به شما کمک میکند تا به بهترین شکل مخاطب هدف را نشانه بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو بیلبورد و بیلبوردهای تبلیغاتی به صفحه‌های زیر مراجعه کنید:

اجاره بیلبورد

بیلبورد چیست

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان