نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در (بیرجند) استان خراسان جنوبی

تبلیغات بیلبوردی در بیرجند یک فضای تبلیغاتی بزرگ در فضای باز است که برای جلب توجه مسافران و عابران پیاده طراحی شده است.  شهر بیرجند ( مرکز استان خراسان جنوبی ) با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر یکی از شهرهای بزرگ ایران است.
با توجه به تراکم جمعیت و در این شهر زیبا و تاریخی، اجاره بیلبورد گام بسیار موثری جهت آشنایی مردم این شهر با محصول یا خدمات شما و در نتیجه جلب اعتماد عمومی و کسب سود برای مجموعه شما می باشد.

چرا تبلیغات محیطی در بیرجند موثر است ؟

جهت انجام تبلیغات محیطی در بیرجند اگر به خوبی بازار هدف خود را شناسایی کنید و اقدام به اجاره بیلبورد بیرجند نمایید و یا با توجه به نوع محصول یا خدمات خود شهرهای دیگر و جاده های مواصلاتی مرتبط با شهر بیرجند را نیز به لیست بیلبورد تبلیغاتی در بیرجند اضافه نمایید.

تولید زعفران یکی از مهمترین تولیدات این استان است. به همین جهت این شهر یکی از قطب های صادرات زعفران به سایر کشورهای جهان و شهرهای کشور می‌باشد.

تبلیغات بیلبوردی در بیرجند

مکان های مناسب بیلبورد در بیرجند

از دیگر عواملی که استان خراسان جنوبی از جمله شهر بیرجند را جذاب میکند، پذیرایی از مسافران متعددی است که به این منطقه سفر می‌کنند، جاذبه های فراوان گردشگی موجود در خراسان جنوبی است است. چشمه آبگرم شهر فردوس، امامزاده حسین بن موسی الکاظم در طبس و سایر اماکن که به اختصار به آن ها اشاره می‌کنیم:

  • آب انبارها
  • ارگ کلاه فرنگی
  • عمارت اکبریه
  • قلعه بیرجند
  • آبنمای موزیکال
  • موزه بیرجند
  • یخدان رحیم آباد
  • بند دره (آرامگاه حکیم نزاری)
رزرو بیلبورد تبلیغاتی در بوشهر

تبلیغات محیطی در بیرجند

تبلیغات در مکان های شلوغ بیرجند میتواند کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن به مردم ارائه کند. با تبلیغات محیطی شما میتوانید نه تنها در بیرجند بلکه در کل استان خراسان جنوبی برای کسب و کار و صنعت خود محبوبیت و برندینگ انجام دهید. آژانس تبلیغات محیطی آراد با بیش از 1500 رسانه فعال نه فقط در بیرجند بلکه در کل کشور همراه شما خواهد بود.

رزرو بیلبورد و تبلیغات محیطی در بیرجند

نحوه تبلیغات حرفه ای

از ابتدای شکل‌گیری تمدن بشریت، تبلیغات در بطن زندگی انسان‌ها ریشه دارد. تبلیغات در ابتدای پیدایش، به شکل برده‌داری نوین بوده و به تدریج به اشتغال زایی تبدیل شده است. تبلیغات روح بازرگانیست و واحد بازاریابی هر سازمان وظیفه معرفی محصول، تبلیغات حرفه ای و … را دارد. انتخاب نحوه تبلیغات (محیطی، چاپی، تلویزیونی و…) و همچنین نوع استراتژی تبلیغات (بسته، سریالی و…) نیز برعهده واحد بازرگانی است. آیا می‌دانید تبلیغات محیطی به عنوان رسانه برتر، ماندگارترین روش بین رسانه های تبلیغاتی است؟ در صورت تمایل مقاله چگونگی تبلیغات حرفه‌ای را مطالعه بفرمایید.

 چرا بیلبوردهای تبلیغاتی در بیرجند صرفه اقتصادی دارند؟

تبلیغات محیطی در بیرجند اگر به دست افراد متخصص و شرکت های حرفه ای تبلیغاتی باشد میتواند برند کسب و کار شما را مطرح و در صدر جدول فروش روزانه قرار دهد. بیلبوردهایی که معمولاً در اطراف مناطق پرترافیک (هم خودرو و هم ترافیک پیاده روی) قرار می گیرند، باید ساده، چشمگیر و خلاقانه باشند. در واقع، بخش خلاق در هر شرکت تبلیغاتی وظیفه دارد که با توجه به علایق و سلایق مردم به طراحی بیلبورد شما بپردازد و یک فرصت طلایی برای پیشگام شدن در مجدد به فضای بیلبورد جایزه می‌دهد، زیرا این یک فرصت طلایی برای انجام کارهای پیشگامانه و تأثیرگذار است.
یکی از ارزشمندترین صنایع دستی صادراتی ایران فرش است که بیرجند یکی از مراکز مهم بافت فرش به حساب می آید. نظر به هرآنچه گفته شد، قیمت تبلیغات محیطی در بیرجند و شهرهای همجوار آن، نسبت به بازدهی آن بسیار مناسب و به صرفه است.

آشنایی با سایر شهرهای خراسان جنوبی برای اجاره و رزرو بیلبورد

برای تاثیر بیشتر تبلیغات شهرهای همجوار با مرکز استان خراسان جنوبی را نباید دست کم گرفت. این شهرهای مهم عبارتند از:

  • رزرو بیلبورد در بیرجند
  • رزرو بیلبورد در فردوس
  • رزرو بیلبورد در طبس
  • رزرو بیلبورد در قائن
  • رزرو بیلبورد در نهبندان
  • رزرو بیلبورد در سربیشه
  • رزرو بیلبورد در اسدیه
  • رزرو بیلبورد در سرایان
  • رزرو بیلبورد در بشرویه
  • رزرو بیلبورد در حاجی آباد
  • رزرو بیلبورد در خوسف
  • رزرو بیلبورد در خراسان جنوبی

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در (خراسان جنوبی) بیرجند

تبلیغات محیطی در استان خراسان جنوبی به عوامل متعددی مانند مساحت، فصل، مکان بیلبورد و ترافیک منطقه بستگی دارد. همین موضوع بر قیمت بیلبوردها در بیرجند تأثیر می گذارد. شرکت تبلیغاتی آراد به دلیل بهره مندی از انواع بیلبوردها افتخار همکاری با مطرح ترین برندهای کشور را داشته است. همچنین با اجاره انواع بیلبورد درمکان های مختلف سعی کرده این بستر تبلیغاتی را برای تمامی مشاغل با هر هدف و بودجه ای فراهم کند. بیلبوردهای بیرجند ( خراسان جنوبی) با توجه به اندازه و موقعیت مکانی خود دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

جهت مشاوره و رزرو بیلبورد در بیرجند (خراسان شمالی) با شماره 09128356802 تماس بگیرید.


بیلبوردهای تبلیغاتی تهرانخرید بیلبورد در اصفهاناجاره و رزرو بیلبورد شیرازهزینه بیلبورد مازندران
قیمت بیلبورد تبلیغاتی ارومیهتبلیغات محیطی مشهدرزرو بیلبورد تبریزاجاره بیلبورد کرمان
اجاره بیلبورد اتوبان تهران ساوهبیلبورد اتوبان کرج قزوینتبلیغات خراسان جنوبیتعرفه بیلبورد بیرجند

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان