نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تاثیر اعتراضات 1401 بر کسب و کار و تجارت

اعتراضات گسترده،‌ ناآرامی‌های اجتماعی را در یک ماه‌ اخیر ایجاد کرده است. ماهیت خشونت‌آمیز ناآرامی‌های اخیر احتمالاً در سرتاسر کشور تکرار می‌شود و باعث وقفه کسب‌وکار خواهد شد.

محرک های ناآرامی مختص محیط سیاسی هر کشور بوده است. به عنوان مثال، افزایش نرخ بنزین و به دنبال آن افزایش فشار اقتصادی و کاهش استانداردهای زندگی باعث اعتراض مردم شد. تقریبا در یک ماه اخیر مرگ دلخراش مهسا امینی باعث ناراحتی تعداد زیادی از مردم شده است. به طوری که در دفاع از حقوق هم نوع خود دست به اعتراضات گسترده ای زده اند.  


مرگ دلخراش مهسا امینی

به دنبال این اعتراضات، اختلالات زیادی در زندگی مردم ایجاد شده است از جمله اختلال در شبکه حمل و نقل عمومی و یکی از موارد مهم دیگر ایجاد اختلال زیاد در اینترنت و کند شدن آن و به دنبال این موضوع ایجاد مشکل در اتصال به  شبکه‌های اجتماعی که بستر بسیار مهمی برای کسب و کار تعداد زیادی از مردم بوده است. بسیاری از این مشاغل از رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان خود استفاده چشمگیری می کنند. از طرفی مخاطبان به دلیل ضعف روحی و کمبود حوصله از کسب و کارها و خرید نسبت به گذشته فاصله زیادی گرفته اند. همچنین این اعتراضات و واکنش ها به ماجرای ناراحت کننده مهسا امینی منجر به بسته شدن چندین کسب و کار صرف نظر از اندازه یا صنعت شده است و در این شرایط اقتصادی باعث لطمه زدن به اقتصاد و زندگی عده زیادی شده است.

مهسا امینی

ماندگاری برند و کسب و کار با بیلبورد تبلیغاتی

در پی اعتراضات و افت تعداد زیادی از کسب و کارها، شما می توانید با کمک رزرو بیلبوردهای تبلیغاتی نام برند و کسب و کار خود را به مردم یادآور شوید و در ذهن آن‌ها نیز بیشتر ماندگار شوید تا در موقع نیاز و خرید ذهنیت مخاطبان به سمت برند و خدمات شما برود و ارتباط مثبتی با شما برقرار کند. همچنین در شرایطی که مخاطب حوصله و رغبت زیادی به تحقیق در مورد محصول و کالا ندارد به او کمک می کند تا با ذهنیت و خیال آسوده تر از محصول و خدمات شما استفاده کند.

استراتژی های بیلبوردهای تبلیغاتی اهداف مختلفی را دنبال می کنند. برای شرکت‌ها، برندها یا محصولات جدید، تابلوهای تبلیغاتی می‌تواند برای آگاهی دادن به مشتریان در مورد محصول و تحریک علاقه به بازار باشد. برای کسب و کارهای موجود، رزرو بیلبورد می‌توانند ارزش محصول را به مشتریان یادآوری کنند، کاربردهای جدید محصول را پیشنهاد کنند یا از طریق تبلیغات محیطی، خریدهای مجدد را تشویق کنند.

بنابراین تبلیغات بیلبورد، برای ایجاد آگاهی از برند و پخش کسب و کار (محصول یا کمپین) شما تا حد امکان برای افراد بسیار مؤثر است. از آن جایی که بیلبوردها در خیابان‌ها و مناطق شلوغ هستند، در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی، بیشترین تعداد بازدید و نمایش را دارند و باعث یادآوری کسب و کار شما می شوند. کارشناسان و مشاوران مجرب هلدینگ آراد بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت رزرو بیلبورد، در هر شرایطی کنار کسب و کار مردم هستند تا به خوبی و با قدرت پیشرفت کنند و صدای کسب و کار شما هستند. به امید روزهای بهتر و درخشش کسب و کار شما

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان