نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

آراد زریـــن

مجهز ترین آژانس تبلیغات محیطی کشور

آراد زرین به‌عنوان یک شرکت تبلیغات محیطی، این امکان را برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کند که از طریق اجاره بیلبورد، برند خود را ماندگار کنید. از طرفی اگر مشتریان بالقوه شما ندانند که کسب‌وکار شما وجود دارد، حتی با بهترین تاکتیک‌های فروش در جهان هم شکست خواهید خورد. در این راستا ابزار قدرتمند تبلیغات محیطی، می‌تواند به شما جهت اطلاع رسانی در مورد محصولات و خدمات، جذب مشتری و ایجاد اعتماد مشتری کمک کند. شرکت تبلیغات محیطی آراد با رقابت با بهترین شرکت های تبلیغاتی با ارائه بیلبورد در سراسر کشور آماده همراهی شما در رونق بخشیدن به کسب و کار شما می باشد .

اجاره و رزرو بیلبورد تبلیغاتی در ارومیه
(آذربایجان غربی) + لیست بیلبورد ارومیه

پیشنهاد می گردد

قبل از هر تصمیمی صحبت‌های کارشناسان ما را بشنوید

شرکتهای تبلیغات محیطی در ارومیه

اجاره تابلو تبلیغات محیطی و بیلبورد در ارومیه، به دلیل وجود موقعیت جغرافیایی خاص خود، به شاهراه‌ ارتباطی بین شهرهای اطراف تبدیل شده‌ است. به همین دلیل استان آذربایجان غربی برای انجام تبلیغات محیطی موقعیت بسیار مناسبی دارد. شرکت آراد، بزرگترین صاحب رسانه تبلیغات محیطی در ایران، با توجه به رویکرد فعالیت در زمینه B.O.T، تابلوهای تبلیغات محیطی در ارومیه را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود واگذار می‌کند. همچنین آراد پیشنهاد ساخت پل عابر پیاده را با هزینه ۱۰۰٪ خودش، به شهرداری‌ها می‌دهد و در قبال آن از پیشانی پل‌ها برای انجام تبلیغات محیطی بهره‌برداری می‌کند. این مدل سرمایه‌گذاری به شهرداری‌ها در توسعه زیرساخت‌های شهری کمک می‌کند و همچنین باعث کاهش هزینه‌های تبلیغات محیطی برای صاحبان صنایع شده و بیلبوردهای تبلیغاتی با بهترین دید و مناسب‌ترین قیمت اکران و نصب خواهند شد. توصیه ما این است که با انجام تبلیغات ارومیه (آذربایجان غربی)، به رشد کسب‌وکار و برند خود بپردازید.

تبلیغات : محصول اتاق فکر بریتانیا

لیست بیلبوردهای تبلیغاتی ارومیه (آذربایجان غربی)

ردیفموقعیت مکانی بیلبوردمتراژ (مترمربع)
1چهار راه ولیعصر مقابل معاونت عمران شهرداری _ دید به مرکز شهر _ سمت راست63
2چهار راه ولیعصر مقابل معاونت عمران شهرداری _ دید به مرکز شهر _ سمت چپ63
3چهار راه ولیعصر مقابل معاونت عمران شهرداری _ دید از مرکز شهر _ سمت راست63
4چهار راه ولیعصر مقابل معاونت عمران شهرداری _ دید از مرکز شهر _ سمت چپ63
6بلوار امام علی (ع) خیابان امامت _ دید به شهر چای _ وسط66
5بلوار امام علی (ع) خیابان امامت _ دید به شهر چای _ سمت راست66
7بلوار امام علی (ع) خیابان امامت _ دید به شهر چای _ سمت چپ66
9بلوار امام علی (ع) خیابان امامت _ دید از شهر چای _ وسط66
8بلوار امام علی (ع) خیابان امامت _ دید از شهر چای _ سمت راست66
10بلوار امام علی (ع) خیابان امامت _ دید از شهر چای _ سمت چپ66
جهت دریافت مشاوره برای کمپین های تبلیغاتی
با کارشناسان گروه اقتصادی آراد تماس بگیرید

چرا سرمایه‌گذاری و اجاره تابلو تبلیغاتی در ارومیه؟ (چرا تبلیغات ارومیه؟)

شهر ارومیه به عنوان دهمین شهر پرجمعیت کشور، پایتخت استان آذربایجان غربی ایران محسوب می‌شود و دارای ویژگی‌های بسیاری است که می‌تواند اهمیت خرید بیلبورد ارومیه را بیشتر کند.

01

مسیرها و جاده‌های
منحصربه‌فرد

شهر ارومیه میزبان برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، کنفرانس‌ها، اجلاس‌ها و همایش‌های بزرگ است. با توجه به این ویژگی و وجود فرودگاه بین المللی ارومیه، این شهر محل رفت و آمد انجمن‌های علمی است. همچنین با وجود خروجی راه‌آهن ایران به ترکیه، قرار داشتن در مسیر خروجی لوله گاز ایران به اروپا و امکان ترانزیت نفت و گاز، این شهر محل تردد گروه‌های مختلف شغلی در سمت‌های متفاوت است. بنابراین، با توجه به ویژگی‌های مذکور، انتخاب تابلوهای تبلیغاتی در ارومیه مورد توجه صاحبان کسب‌و کارها است و به عنوان یک راهکار موثر برای ارتقای شناخت برند، جذب مشتریان، افزایش فروش و توسعه کسب‌وکارهای مختلف محسوب می‌شود. 

02

جاذبه‌های طبیعی و گردشگری
در ارومیه

ارومیه دارای فضاهای باز مطلوبی است و به‌عنوان یکی از شهرهای گردشگری کشور شناخته می‌شود. این شهر دارای ویژگی‌های فرهنگی، تاریخی، طبیعی و کشاورزی نیز است که می‌تواند برای تبلیغات بیلبوردی مفید باشد. یکی از جاذبه‌های گردشگری ارومیه، دریاچه ارومیه است که مرز بین آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است و جاذبه‌ای توریستی محسوب می‌شود. همچنین این شهر یکی از مهم‌ترین قطب‌های تولید محصولات دامی و کشاورزی ایران می‌باشد و دارای ۵درصد از اراضی کل کشور است. بنابراین با انجام تبلیغات ارومیه، کسب‌وکارها می‌توانند به طیف وسیعی از مخاطبان معرفی شوند و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنند.

03

صنایع و معادن
متنوع

شهر ارومیه به دلیل جایگاه استراتژیک خود، به‌عنوان دروازه ورودی به منطقه آزاد ماکو (در نزدیکی مرز ایران و ترکیه) شناخته شده است. همچنین دارای صنایع بی‌نظیری از جمله صنایع دانش‌بنیان، صنایع فلزی و الکترونیک است. علاوه بر این، از لحاظ معادن نیز جایگاه ویژه‌ای دارد به‌طوری که رتبه سوم کشور را در تنوع معادن به خود اختصاص داده است و معادنی چون معدن طلای زرشوران تکان، معادن سنگ ازجمله گرانیت مرمر، شن و ماسه را در خود جای داده است که می‌توان به معدن تیتانیوم غره آغاج ارومیه اشاره کرد.به همین دلیل، شرکت‌ها می‌توانند از طریق تبلیغات بیلبوردی ارومیه برای جذب نمایندگان و خریداران صنعتی به بهترین نتیجه برسند.

آراد زرین مجهز به چاپخانه دیجیتال با دستگاه های 2022 ( آرمانی کیش ) به جهت ارتقا کیفیت و سرعت بخشیدن در اجرای کمپین های تبلیغاتی مشتریان خویش می باشد
رازهای موفقیت برندهای مطرح

مکان‌های مناسب اجاره بیلبورد در ارومیه

مناطقی که توسط کارشناسان تبلیغاتی جهت اجرای کمپین‌های تبلیغات محیطی در ارومیه پیشنهاد می‌شوند، عبارتنداز: دریاچه ارومیه (بزرگترین دریاچه آب‌شور خاورمیانه)، گردشگاه نازلو، آبشار سوله دوکل ارومیه، پیست اسکی خوشاکو، دهکده ساحلی چی‌ چست، بازار تاریخی ارومیه، پارک جنگلی شیخ تپه، موزه ارومیه، کلیسای ننه مریم ارومیه (دومین کلیسای قدیمی جهان). این مناطق سالانه در معرض تردد تعداد زیادی از گردشگران قرار می‌گیرند. بنابراین اجاره بیلبورد در این مناطق یا در مسیرهای منتهی به این مناطق بازدهی بالایی برای کسب‌وکارها خواهد داشت.

موزه ارومیه

(دارای قدمت 56 ساله)

بازار تاریخی ارومیه

(دارای قدمت ۴۵۰ ساله)

دریاچه ارومیه

(قدمت این دریاچه به ۶ هزار سال قبل باز می‌گردد).

کلیسای ننه مریم

(دارای قدمت ۱۲۰۰ ساله)

پیست اسکی خوشاکو

(دارای قدمت ۳۴ ساله)

دهکده ساحلی چی چست

(دارای قدمت ۶۳ ساله)

آبشار سوله دوکل

میزان بازدهی تبلیغات بیلبوردی در آذربایجان غربی (ارومیه)

شهر ارومیه دومین منطقه پر جمعیت شمال غرب کشور است و با جمعیت پویای خود و تنوع فرهنگی بی‌نظیر به دلیل قرار گرفتن در محل تلاقی و معبر منطقه ارمنستان، قفقاز، آسیای صغیر و بین‌النهرین، شاهد تحولات تاریخی مختلف بوده است. بنابراین یکی از مقاصد دلپذیر گردشگری در کشورمان به شمار می‌آید. این شهر به طور مداوم توریست‌هایی از گوشه‌ها و کناره‌های مختلف جهان را به خود جذب می‌کند. به طور کلی، ارومیه با ترکیبی از طبیعت، فرهنگ و تاریخ، به‌عنوان یک مقصد سفر برای گردشگران محسوب می‌شود.

در این راستا تبلیغات ارومیه، بهترین فرصت برای برندسازی و دیده‌شدن کسب‌وکارها است. با توجه به جمعیت بالا و موقعیت مکانی و توریستی این شهر، اجاره بیلبورد ارومیه، بازتاب خوبی برای کسب‌وکار شما به وجود می‌آورد. در نتیجه سرمایه گذاری روی بیلبورد ارومیه، یکی از بهترین اقدامات، جهت پیشرفت کسب‌وکار شماست

محبوب ترین بیلبوردها در ارومیه

سخنی از یکی از بازیگران بزرگ سینما

هنری فورد

راز موفقیت در این است که بتوانیم ایده‌های دیگران را کسب کنیم و به مسایل، هم از دید خود و هم از دید دیگران بنگریم.

داستان های تبلیغاتی

تبلیغات خلاقانه مک کافی

اهمیت اجرای کمپین تبلیغاتی در ارومیه

با وجود انواع برندهای مختلف در سراسر کشور، برندسازی و تبلیغات، مهم‌تر و حساس‌تر از قبل به نظر می‌رسد. یکی از مهم‌ترین ابزارها جهت ایجاد برندینگ قوی برای صاحبان کسب‌وکار، تبلیغات محیطی است. اجرای کمپین های تبلیغاتی می تواند به‌صورت طولانی مدت و گسترده باعث افزایش آگاهی از برند شود. اجرای کمپین‌های تبلیغاتی ارومیه، به وسیله شرکت های تبلیغاتی ارومیه اجرا می‌شود که شرکت آراد زرین بخش وسیعی از بیلبوردهای تبلیغاتی ارومیه را پوشش می‌دهد. استان آذربایجان غربی (ارومیه) دارای پتانسیل های متفاوتی است که اگر شما بتوانید از این پتانسیل‌ها به درستی استفاده‌‌ کنید، می‌توانید نتیجه و بازدهی بالای آن را ببینید. نتیجه ای که ممکن است فراتر از حد تصورد شما باشد.

تبلیغات محیطی بیلبورد در ارومیه
تابلوی بیلبوردهای ارومیه (آذربایجان غربی)
آراد زرین صاحب رسانه تبلیغاتی در سطح کشور

از آنجایی که انتخاب صحیح بازار هدف یکی از فاکتور های اساسی و مهم در بازدهی تبلیغات است، انتخاب ارومیه (آذربایجان غربی) در کمپین های تبلیغاتی باعث پوشش دهی اقشار مختلف مردم و دستیابی به نتایج عالی تبلیغاتی می‌شود. جهت آشنایی با مزایای تبلیغات محیطی در سایر شهرها صفحات زیر را مطالعه نمایید.

آشنایی با تبلیغات اصولی با بیشترین بازدهی

با افزودن به دانش و علم تبلیغات محیطی، می توانید اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغات بیلبوردی خود نمایید. برای مطالعه راجع به دنیای تبلیغات و نمونه قرارداد تبلیغاتی جهت تضمین کردن حقوق خود ، به صفحه دانشکده تبلیغات آراد مراجعه نمایید.

01

بیلبورد چیست؟
یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی، بیلبورد است. چون بیلبورد های تبلیغاتی در مناطق شلوغ قرار دارند و در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی بیشترین تعداد بازدید و برداشت را کسب می‌کنند. پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود.

اطلاعات بیشتر

02

رزرو بیلبورد
هر کسب‌و‌کاری برای موفقیت نیاز به جذب مشتری دارد. بازاریابی، مراحلی را که کسب‌وکارها برای جذب و حفظ مشتریان می‌گذرانند را توصیف می‌کند که شامل داشتن تبلیغاتی است که آگاهی مصرف‌کننده را در مورد محصولات و خدمات افزایش می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

03

کمپین تبلیغات محیطی
در کمپین‌های تبلیغات محیطی در صورت استفاده مؤثراز ابزارها یا پیام‌های ارتباطی، انتخاب زمان و مکان‌های مناسب برای تبلیغ کسب و کار و تجارت شما می توانند آگاهی، علاقه و همچنین تمایل مشتریان بالقوه به محصولات یا خدمات شما را افزایش می‌دهند.

اطلاعات بیشتر

معجزه رنگ در تبلیغات

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در ارومیه (آذربایجان غربی)

تعرفه تبلیغات محیطی در استان آذربایجان غربی، به عوامل متعددی مانند مکان بیلبورد، مساحت، زمان رزرو بیلبورد و ترافیک منطقه بستگی دارد. هر چند ارومیه به عنوان مرکز صنعتی و تولیدی در غرب کشور مطرح است و با نصب بیلبوردهای مناسب در معابر شهر، شرکت‌ها می‌توانند از تبلیغات بیلبوردی برای جذب نمایندگان و خریداران صنعتی استفاده کنند. همین موضوع بر قیمت بیلبوردهای ارومیه تأثیر می گذارد. شرکت تبلیغاتی آراد زرین، صاحب رسانه در سراسر کشور است که افتخار همکاری با مطرح ترین برندهای کشور را دارد. همچنین با اجاره تابلو تبلیغاتی درمکان‌های مختلف سعی کرده یک بستر تبلیغاتی، برای تمامی مشاغل با هر هدف و بودجه‌ای فراهم کند. 

تعرفه بیلبورد در ارومیه
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در ارومیه

سخنی از یکی از بازیگران بزرگ سینما

آگ ماندینو

تنها ابزار موفقیت که به یقین به آن نیاز دارید، صرف نظر از این که کارتان چیست این است که بیشتر و بهتر از آنچه از شما انتظار می رود کارایی داشته باشید و به ارائه خدمات بپردازید.

مزیت بیلبورد تبلیغاتی در جاده‌های ارومیه

بیلبوردهای جاده‌ای در ارومیه، به عنوان چهره‌های پویا و جذابی از شهر و منطقه شناخته می‌شوند که با رنگ‌های خیره‌کننده و تصاویر فراگیر، اطرافیان را در دنیایی از خیال و واقعیت مواجه می‌کنند. این تابلو‌های تبلیغاتی نه تنها برندهای تجاری را به مخاطبان نزدیک‌تر می‌کنند، بلکه از طریق نمایش تخصص‌ها، جذابیت‌ها و جاذبه‌های شهری، گردشگران را به سمت ارومیه می‌کشانند. بنابراین، بیلبوردهای ارومیه به‌عنوان راهی چشم‌نواز به دنیایی از امکانات، خدمات و محصولات هستند که مخاطبان را به‌خود جذب می‌کنند و فرصتی مناسب برای رشد کسب‌وکارها محسوب می‌شوند. برای مثال آزادراه تبریز – ارومیه، شهرهای تبریز و ارومیه را به هم متصل می‌سازد. این آزادراه با عبور از دریاچه ارومیه، ارومیه را از طریق تبریز و دو آزادراه به دیگر نقاط کشور پیوند می‌دهد. تبلیغات جاده تبریز ارومیه می‌تواند جزو تبلیغات بیلبوردی پربازده باشد.

شرکت تبلیغات محیطی ارومیه

بخش‌های مهم برای اجاره و رزرو تابلو تبلیغاتی ارومیه

برای تاثیر بیشتر تبلیغات شهرهای همجوار با مرکز استان آذربایجان غربی را نباید دست کم گرفت. این شهرهای مهم عبارتند از:

  • اجاره بیلبورد در ماکو
  • اجاره بیلبورد در جاده توریستی بند
  • اجاره بیلبورد در مسیر تبریز ارومیه
  • اجاره بیلبورد در شاهین‌دژ
  • اجاره بیلبورد در بلوار ولیعصر ارومیه
  • اجاره بیلبورد در بلوار امام علی (ع)
تبلیغات بیلبورد در ارومیه
تبلیغات ارومیه
ارزش های همکاری با آراد زرین

کارشناسان حرفه ای هلدینگ آراد با بیش از 25 سال تجربه، مجری تبلیغات محیطی گسترده در ارومیه و سراسر ایران هستند. اجرای کمپین های تبلیغاتی برندهای مطرح، تداوم موفقیت و حضور پررنگ ما در حوزه بیلبورد تبلیغاتی، گواه این ادعاست.

01

مشاوره تبلیغاتی نسبت به نوع کسب و کار

02

نوشتن کمپین تبلیغاتی نسبت به بودجه اختصاص داده شده

03

سناریو نویسی و پیاده سازی آن در طرح های بیلبورد

04

اجرا و گزارش اکران به صورت هفتگی
چه ویژگی هایی آراد زرین را متمایز می کند؟

شرکت آراد زرین، با اختلاف یکی از متفاوت ترین و بهترین شرکت های تبلیغات محیطی می باشد. با توجه به مواردی که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد، تفاوت سطح ما با سایر رقبا را ملاحظه خواهید کرد.

01

صاحب رسانه در سراسر کشور

آراد زرین، صاحب رسانه در سراسر کشور است و با بیش از 750 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد.
کمپین‌های تبلیغاتی برای برندسازی
بهتر و معرفی کسب و کار بسیار
سودمند و به‌صرفه هستند.

02

امکان تهاتر به ازای تبلیغات
تهاتر، روش داد و ستد خدمات یا کالا بین دو یا چند شریک تجاری، بدون استفاده از پول ( یا هرچیزی مربوط به پول مانند کارت اعتباری یا چک) است. صاحبان کسب و کار بدون پرداخت ریالی می‌توانند به دیده شدن کسب و کار و فرآیند برندسازی خود کمک کنند.

03

کاملا بدون واسطه
ما امکان خرید بیلبورد به طور مستقیم و بدون واسطه را برای صاحبان کسب و کارها و برندها فراهم ساخته ایم. این کار باعث حذف هزینه‌های اضافی می‌شود و این هزینه‌ها می‌توانند صرف تبلیغات بیشتر و بهتر و ماندگاری شما در ذهن مخاطب شوند.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب
مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب
مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

05

بهترین‌ و مناسب‌ترین قیمت بیلبورد
آراد زرین، تنها شرکتی است که بدون حضور در مزایده‌های شهرداری، صاحب بیلبورد است. این مجموعه سازنده پل عابر پیاده است و به‌صورت کاملا مستقل تبلیغات محیطی(بیلبورد و عرشه پل) ارائه می‌دهد، حتی ارزانتر از شهرداری!
افتخار همکاری با برندهای معتبر
سوالات متداول

برخی از سوالاتی که ممکن است در مراحل مختلف رزرو بیلبورد آذربایجان غربی (تبلیغات ارومیه) با آن مواجه شوید را مطالعه نمایید.

چگونه در ارومیه بیلبورد اجاره کنیم؟

جهت رزرو بیلبورد آنلاین در ارومیه و همچنین دریافت مشاوره و کسب اطلاع از تعرفه بیلبوردهای ارومیه با شماره 09128356802 تماس بگیرید.

چرا سرمایه گذار تبلیغاتی در ارومیه؟

شهر ارومیه به عنوان دهمین شهر پرجمعیت کشور، پایتخت استان آذربایجان غربی ایران محسوب می‌شود و دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله: میزبان کنفرانس‌ها و همایش‌های بزرگ بودن، وجود جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری در ارومیه و به‌عنوان دروازه‌ای به منطقه آزاد ماکو است که می‌تواند اهمیت خرید بیلبورد ارومیه را بیشتر کند.  

نقش تبلیغات بیلبوردی در آذربایجان غربی (ارومیه)

بیلبورد تبلیغاتی ارومیه، بهترین فرصت برای دیده شدن کسب و کار کسانی است که در ارومیه صاحب شغل هستند. با توجه به شرایط جمعیتی ارومیه سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات محیطی در ارومیه، بازدهی بسیار خوبی دارد. کارآمدترین قالب تبلیغات محیطی، تابلوهای تبلیغاتی هستند. اما، طیف وسیعی از دیگر تبلیغات محیطی نیز وجود دارد که ویژگی‌های خاص خود را دارند.

پس، با توجه به جمعیت بالا و موقعیت مکانی و توریستی این شهر، اجاره بیلبورد ارومیه، بازتاب خوبی برای کسب و کار شما به وجود می‌آورد. در نتیجه سرمایه گذاری روی بیلبورد ارومیه، یکی از بهترین اقدامات، جهت پیشرفت کسب و کار شماست.

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در ارومیه

تعرفه تبلیغات محیطی در استان آذربایجان غربی، به عوامل متعددی مانند مکان بیلبورد، مساحت، زمان رزرو بیلبورد و ترافیک منطقه بستگی دارد. هر چند ارومیه به عنوان مرکز صنعتی و تولیدی در غرب کشور مطرح است و با نصب بیلبوردهای مناسب در معابر شهر، شرکت‌ها می‌توانند از تبلیغات بیلبوردی برای جذب نمایندگان و خریداران صنعتی استفاده کنند. همین موضوع بر قیمت بیلبوردهای ارومیه تأثیر می‌گذارد.

جهت مشاوره و اجاره بیلبورد در استان آذربایجان غربی (ارومیه) و سایر شهرهای این استان با شماره 09128356802 تماس بگیرید.

تابلو تبلیغاتی ارومیه
بیلبورد ارومیه
اجاره تابلو تبلیغاتی ارومیه
بیلبورد آذربایجان غربی
لیست بیلبورد ارومیه
هزینه بیلبورد در ارومیه
قیمت اجاره بیلبورد در ارومیه
تبليغات ارومیه
بیلبوردهای ارومیه
تبلیغ پل هوایی ارومیه
تعرفه اجاره بیلبورد ارومیه

22 دیدگاه دربارهٔ «تعرفه اجاره بیلبورد تبلیغاتی آذربایجان غربی (ارومیه) + قیمت بدون واسطه»

  1. سلام من قصد انجام تبلیغات کسب و کارم در ارومیه را دارم اگر لیست قیمت انواع تبلیغات ارومیه را به ایمیل بنده ارسال کنید متشکر هستم

    1. با سلام و عرض ادب
      برای کسب اطلاعات کامل می‌توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

      1. با سلام و عرض ادب
        برای کسب اطلاعات کامل می‌توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  2. کاملی نژاد

    سلام و درود بر شما
    هزینه اجاره بیلبورد در ارومیه نسبت به تهران چه مقدار تفاوت دارد؟

  3. آقای مردادی

    برای اجاره و رزرو بیلبورد ارومیه لیست مکان های قابل اکران همراه با قیمت به روز رو می خواستم. ممنون

    1. با عرض سلام و ادب
      برای کسب اطلاعات مورد نظرتان میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. پس از انجام مشاوره لیست تابلوهای درخواستی برای تابلو تبلیغاتی ارومیه همراه با قیمت و ابعاد و لوکیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تشکر از توجه شما

  4. مهندس میرزایی

    هزینه اجاره بیلبورد ارومیه برای مکان های پرتردد در سال جدید چگونه است؟

    1. سلام و درود بر شما
      برای کسب اطلاعات تخصصی و دریافت مشاوره جهت اجاره بیلبورد میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید.

  5. آقای معمارزاده

    سلام. هزینه تبلیغات بیلبورد ارومیه برای میدان امام علی و چند مکان دیگر رو میخواستم بدونم به چه صورت است؟

    1. سلام و درود بر شما
      برای کسب اطلاعات مورد نظرتان میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. همچنین اجرای کمپین تبلیغاتی و اجاره بیلبورد در چند مکان مختلف برای شما بازدهی بیشتر و صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

    1. سلام وقت بخیر
      شما می توانید جهت اطلاعات دقیق‌تر، از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید برای مشاهده لیست تابلوهای تبلیغاتی اصفهان به لینک زیر مراحعه نمایید:
      بیلبورد اصفهان
      ممنون از توجه شما

  6. سلام و عرض ادب
    لطف میکنید در مورد بیلبورد ارومیه بیشتر توضیح بدید و یه لیست کامل برای بنده بفرستید؟

    1. سلام وقت بخیر
      شما می توانید جهت اطلاعات دقیق‌تر، از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. ممنون از توجه شما

  7. خانم معمار

    سلام
    برای اطلاع از شرایط تهاتر جهت اجاره بیلبورد کدام شرکت تبلیغات محیطی در ارومیه میتونه کمک کنه؟

    1. سلام و عرض ادب
      برای اطلاع از شرایط تهاتر می توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران شرکت تبلیغاتی آراد که صاحب رسانه در سراسر کشور می‌باشد در ارتباط باشید. تشکر از توجه شما

    1. با سلام وقت بخیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب زمان مناسب اجاره بیلبورد در ارومیه می توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید. تشکر از توجه شما

    1. با سلام
      جهت اطلاع از مکان‌های رزرو بیلبورد در ارومیه، می توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید. تشکر از توجه شما

  8. خانم تبریزی

    سلام وقت بخیر
    در راستای اجاره بیلبورد تبلیغاتی ارومیه، طراحی بیلبورد هم به عهده شماست؟

    1. سلام وقت بخیر خانم تبریزی
      برای اطلاع دقیق از جزییات بیلبوردهای تبلیغاتی لطفا از طریق شماره 09128356802 با مشاوران ما، در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (15 امتیاز)

    مشاوران همراه شما

    ۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

    info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان