نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

نقش بیلبورد در فروش ویژه

در این مقاله، به شما نشان داده می‌شود که چگونه یک فروش ویژه به کمک تبلیغات ویژه ایجاد کنید که خریداران را جذب کرده  و آن‌ها را به مخاطب هدف یا خریدار تبدیل کنید. یکی از راه هایی که می توانید از طریق آن مردم را از فروش ویژه خود آگاه سازید بیلبوردها هستند. باتوجه به اینکه بیلبوردها حداقل به مدت یک ماه در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرند برای کسب و کارهایی مناسب هستند که فروش ویژه آن‌ها طولانی مدت‌تر (حداقل یک ماه) باشد. 

همچنین تبلیغات بیلبورد، می تواند راهی قدرتمند برای ایجاد آگاهی از برند و جذب مشتری زیاد در زمان کم باشد. همچنین تابلوهای تبلیغاتی، می توانند بسیار سرگرم کننده و جذاب باشند و نام شما را در ذهن مخاطب ماندگار کنند. 

فروش ویژه چیست؟

فروش ویژه، یک رویداد تبلیغاتی است که طی آن یک فروشگاه، تخفیف‌های خاص مشتری ویا تخفیف‌های ویژه کالا را برای ترغیب مشتریان به خرید ارائه می‌دهد.

چگونه پیشنهادات ویژه را جهت فروش ویژه اعلام می کنید؟

می‌توانید از تکنیک‌های مختلفی استفاده کنید تا افراد را با یک پیشنهاد ویژه با زمان محدود به خریدارتبدیل کنید که عبارتنداز:

– پیشنهاد عجله کنید.

– پیشنهاد یکبار مصرف.

– توجه را به تجربیات جدید جلب کنید.

– تاریخ پیشنهاد خود را مشخص کنید.

– از فراخوانی برای اقدام مبتنی بر مزایا استفاده کنید.

– پیشنهاد خود را ساده و مختصر نگه دارید.

– صادق باشید

پیشنهاد ویژه و تخفیف چیست؟

پیشنهاد ویژه: محصول، خدمات یا برنامه ای است که با قیمت ها یا نرخ های کاهش یافته ارائه می شود.

پیشنهاد با زمان مشخص چیست؟

پیشنهاد با مدت زمان مشخص: هر نوع تخفیف، معامله، هدیه ویژه یا پاداشی است که خریدار یا مخاطب هدف می تواند در صورت خرید یا رزرو خدمات در یک بازه زمانی خاص از شما دریافت کند.

کسب و کارها همیشه از تبلیغات پیشنهادی با زمان مشخص استفاده می کنند تا مردم را وادار به خرید محصولات خود کنند. عباراتی که در فروش ویژه محصول یا خدمات به ما کمک می کنند عبارتنداز:

  • 50 تا 60 درصد تخفیف برای کل سایت و فروشگاه 
  •  استفاده از کد تخفیف
  • ارسال رایگان برای همه سفارش‌ها 
  • 20 درصد تخفیف اضافی برای خرید بیش از یک مبلغ مشخص
  • با معرفی یک دوست، ۲۵ درصد تخفیف دریافت کنید

پیشنهادهایی که برای فروش ویژه در دسترس هستند، راهی عالی برای جذب افراد، ایجاد حس فوریت و واداشتن آن‌ها به تبدیل شدن به مخاطب هدف است. 

چرا بیلبوردها برای تبلیغات فروش ویژه مفید هستند؟

تابلوهای تبلیغاتی، به عنوان تبلیغات محیطی (خارج از خانه) طبقه بندی می شوند. بیلبوردها معمولاً در مناطق پرترافیک، مانند کنار بزرگراه ها و در شهرها قرار می گیرند، بنابراین بیشترین تعداد رانندگان و عابران پیاده آن ها را می بینند. تبلیغات بیلبورد، برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و کسب و کار (محصول یا خدمات) شما تا حد امکان برای افراد بسیار مؤثر است.

همچنین مکان رزرو بیلبورد از نظر مواردی مانند: سن، جنسیت، سطح درآمد و سایر ویژگی های ترافیکی که از بیلبورد عبور می کند، حائز اهمیت است.

از طرفی رانندگان یا رهگذران فقط چند ثانیه فرصت دارند تا نگاهی اجمالی به تبلیغات بیلبورد شما داشته باشند. برای دستیابی به بیشترین تعداد بیننده و مشتریان بالقوه، طراحی بیلبورد خود را ساده نگه دارید. از فونت های بزرگ و پررنگ در مقابل رنگ های متضاد پس زمینه استفاده کنید. هلدینگ آراد، شرکت اجاره دهنده بیلبوردهای تبلیغاتی دارای مشاوران و کارشناسان مجربی است که می توانند شما را برای ایجاد یک تبلیغ موثر و ماندگار راهنمایی کنند.

مزایای پیشنهادات ویژه و موثر در فروش ویژه

 در حوزه فروش ویژه، پیشنهادهای ویژه در وهله اول یک ابزارعالی برای تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار یا مخاطب هدف هستند. 

پیشنهاد کاهش قیمت، حمل و نقل رایگان یا معامله دیگری با مخاطبان خود، ایجاد یک رویداد خاص یا احساس فوریت، به خریداران این امکان را می دهد که بدانند اگر آن محصول یا خدمات را می خواهند، باید سریع اقدام کنند.

نمونه های پیشنهاد با زمان مشخص

می‌توانید از تکنیک‌های مختلفی استفاده کنید تا افراد را با یک پیشنهاد ویژه با زمان مشخص تبدیل کنید. از جمله:

  • عجله کنید 
  • این آخرین فرصت شما برای تخفیف است، بنابراین بهتراست سریع اقدام کنید!

این واقعیت که تنها تعداد کمی از این مجموعه‌ها ( محصول یا خدمات) موجود است باعث می شود خریدار احساس کند بخشی از یک باشگاه انحصاری است. همچنین احساس فوریت را اضافه می کند. 

پیشنهاد یک بار مصرف

یک پیشنهاد یکبار مصرف، ترس از دست دادن را ایجاد می کند.

5 راه برای ترغیب مخاطبان و افزایش فروش ویژه

همه پیشنهادات با زمان مشخص، دارای ویژگی های خاصی هستند. بیایید آن‌ها را مرور کنیم.

1. توجه را به تجربیات جدید جلب کنید

مردم می خواهند چیزهای جدید را امتحان کنند. به همین دلیل است که «اقتصاد تجربه» در حال رونق است. هزینه های شخصی برای رویدادها و تجربیات چهار برابر سریع تر از هزینه های شخصی برای کالاها رشد کرده است. شما می توانید با تمرکز بر تجربیات جدیدی که محصولتان ارائه می دهد، جذابیت ایجاد کنید. همچنین از خود بپرسید، چه چیزی این معامله را متفاوت خواهد کرد.

2. تاریخ پیشنهاد خود را مشخص کنید

هنگامی که پیشنهادات با زمان مشخص را مشاهده می کنید، عباراتی مانند: «اکنون اقدام کنید» یا «تا زمانی که محصولات تمام می شود» را نیز مشاهده می کنید. هدف کلی پیشنهادات با زمان مشخص، این است که مردم را به اقدام سریع وادار کند. همچنین توجه مخاطب را به مهلت پیشنهاد، جلب کنید. 

3. از Call to Action مبتنی بر مزایا استفاده کنید

الان تماس بگیر! سریع اقدام کن! 

اینها همه فراخوان های سنتی برای اقدام هستند. اما شما می توانید با جلب توجه به مزایای محصول و خدمات خود، هیجان بیشتری ایجاد کنید.

مثلا از خود بپرسید که مخاطبان شما با عمل به پیشنهاد شما چه چیزی به دست خواهند آورد و سپس به آن‌ها بگویید که این مزیت چیست.

4. پیشنهاد خود را ساده و مختصر نگه دارید

پیشنهاد شما برای فروش ویژه، باید فقط نکاتی را برجسته کند که مخاطب شما را واداربه اقدام کند، مانند مزایا و ضرب الاجل.

نیازی نیست که در نامگذاری پیشنهاد خود پیچیده باشید یا سعی کنید تمام جزئیات را بیان کنید. فقط عبارت پیشنهادی با زمان مشخص خود را ساده نگه دارید.

5. صادق باشید

برای اینکه مردم اقدام به سفارش کنند، باید به پیشنهاد شما اعتماد کنند. 

به عنوان مثال، پیشنهادات با زمان مشخص همراه با موجودی محدود، علاقه زیادی را به دنبال دارد. اما شما باید دراین زمینه صادق باشید.

برای مثال اگر بازدیدکنندگان بعد از مدتی برگردند و ببینند هنوز پیشنهاد فروش ویژه کالا و خدمات شما ادامه دارد، کسب و کار و پیشنهاد شما اعتبار خود را از دست خواهد داد.

همین امر در مورد زمان بندی پیشنهاد شما نیز صدق می کند. اگر می گویید پیشنهاد شما در نیمه شب به پایان می رسد، باید در نیمه شب تمام شود. در غیر این صورت، مخاطبان شما در آینده به سرعت قبل عمل نخواهند کرد زیرا انتظار دارند این پیشنهاد طولانی‌تر باشد یا بسیاری از افراد سایت شما را به کلی رها می کنند.

صداقت در تبلیغات بسیار مهم است و نباید از ادعاهای نادرست در پیشنهادات با زمان مشخص برای ایجاد حس فوریت در مشتریان استفاده کنید.

جمع بندی

فروش ویژه، یک حرکت بازاریابی هوشمندانه است. مردم به گونه‌ای از آن استقبال می‌کنند که انگار فردایی وجود ندارد. همچنین استفاده از ترفندهای بازاریابی به خصوص فروش ویژه به رشد کسب وکار و مطرح شدن و دیده شدن برند شما کمک خواهد کرد.

 بیلبورد تبلیغاتی، یکی از راه های موثری است  که می‌توانید از طریق آن یک آگاهی همگانی برای فروش ویژه خود ایجاد کنید. همانطورکه در این مقاله اشاره شد، نحوه نوشتن تبلیغ شما نه تنها بر میزان موفقیت شما در حال حاضر، بلکه در آینده نیز تأثیرگذار است. برای دستیابی به یک بیلبورد تبلیغاتی مناسب و کارآمد می توانید با مشاوران و کارشناسان مجرب هلدینگ آراد در ارتباط باشید.

از نکات گفته شده در این مقاله برای نوشتن نسخه پیشنهادی استفاده کنید که مشتریان را متقاعد کند سریع اقدام کنند، بدون اینکه اعتماد یا وفاداری طولانی مدت خود را از دست بدهند.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان