نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

بیلبورد خلاقانه برند Dove در سال 2023

بیلبورد جدید و خلاقانه داو Dove، که با هزاران سوزن درست شده است، برای جشنواره فیلم تریبکا در نیویورک ایجاد شده است. این بیلبورد به عنوان یک قطعه هنری بی‌نظیر و جذاب شناخته می‌شود.

این بیلبورد نمونه موفق استفاده درست از تبلیغات محیطی است که بهترین روش برای تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی به شمار می‌آید.

در ادامه می توانید فیلم بیلبورد داو را مشاهده فرمایید.

بیلبورد تبلیغاتی لوازم بهداشتی

پیام بیلبورد تبلیغاتی داو

این بیلبورد با استفاده از هزاران سوزن به نمایش درآمده است با تاکید بر اینکه زیبایی در هر اندازه، شکل و رنگی می‌تواند واقعی و معتبر باشد. برند داو، سال‌هاست که بر روی افزایش اعتماد به نفس خانم‌ها کار می‌کند تا به آن‌ها بگوید خودشان را آن طور که هستند دوست داشته باشند.

از آنجا که سوزن‌ها به عنوان نماد زنانی که در هر روز برای زیبایی و استانداردهای جنسیتی تلاش می‌کنند شناخته شده‌اند، استفاده از آنها در این بیلبورد یک پیام بسیار قوی را به ارمغان می‌آورد.

از نظر تکنیکی، ساخت این بیلبورد نیز بسیار جالب است؛ هنرمندان از هزاران سوزن به صورت دستی برای ایجاد این تصویر، استفاده کرده‌اند. این کار زمان‌بر و دقیق بوده است، اما نتیجه آن قطعاً ارزشمند بوده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

با این حال، برخی افراد ممکن است این پیام را به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی از سوی برند Dove در نظر بگیرند. با این حال، پیامی که این بیلبورد منتقل می‌کند، باعث شده است که این برند به عنوان یکی از برندهای پوششی که به ایجاد اعتماد به نفس بالا برای زنان مشغول است، شناخته شود.

بیلبورد جدید Dove به‌عنوان یکی از آثار هنری معاصر شهر نیویورک شناخته شده است. طراحی بیلبورد داو، که به عنوان “سوزن پوششی” نامگذاری شده است، توسط هنرمندان جوانی به نام‌های زارا و جوی کیفی و برادران دانازو ساخته شده است.

همچنین بخوانید: اجاره بیلبورد ، بیلبورد تهران، بیلبورد تبریز، بیلبورد شیراز، بیلبورد اصفهان، بیلبورد مشهد

مزیت‌های بیلبورد و تبلیغات محیطی داو

  • این بیلبورد می‌تواند ایده‌ای باشد برای صاحبان کسب و کار که با استفاده از بیلبوردهای خلاقانه و با به کارگیری تبلیغات محیطی، برند و کسب و کار خود را ماندگار کنند.
  • تبلیغات محیطی می‌توانند به معرفی و تبلیغ لوازم آرایشی و تبلیغ لوازم بهداشتی کمک فراوانی کنند.
  • استفاده از هزاران سوزن برای ساخت این بیلبورد، نشان دهنده تلاش هنرمندان برای ایجاد یک قطعه هنری با کیفیت و بی‌نظیر است.
  • بیلبورد جدید داو، با استفاده از هنر و خلاقیت، تلاش برای به تصویر کشیدن زیبایی واقعی در زنان و همچنین تحولات مثبت در زمینه تصویر زنان در رسانه‌ها و اجتماعات، را به نمایش گذاشته است.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان