نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

5 ویژگی یک بیلبورد تبلیغاتی خوب

 

این که یک بیلبورد خوب داشته باشی برای تبلیغات محیطی تو خیلی مهمه پس باید ویژگی هایی داشته باشه تا تمایزی بین بیلبورد شما و رقبای شما باشه برای همین قراره داخل این متن سه ویژگی که یک بیلبورد تبلیغاتی را متمایز از بقیه می‌کنه را نام ببرم و در مورد آنها توضیحاتی بدهیم.

بیلبوردهایی که چشمان مخاطبین را به خود جذب می‌کنند و آنها را به مشتریان صاحبان آن بیلبورد تبدیل می‌کنند.

ویژگی1: جذاب و باارزش باشد

اینکه فکر می‌کنید صرف اینکه نام برند خود را بزرگ روی بیلبورد بنویسید و آنرا در مقابل دید مردم قرار دهید مردم به آن جذب می‌شوند و سریع دنبال راه های ارتباطی با برند شما می‌گردند یک تصور اشتباهه. تبلیغات محیطی شما اگر جذابیت نداشته مردم حتی حاضر نمی‌شوند به آن دقت کنند چه رسد به اینکه بخواهد دنبال راه ارتباطی با برند شما بگردند. سعی کنید بنری طراحی کنید که جذابیت بالایی داشته باشد، آنقدر جذاب باشد که من حاضر بشم چند ثانیه ای مکث کنم و بیلبورد شمارا نگاه کنم، تصاویر درست و به اندازه رنگ بندی جذاب نوع فونت و خوانایی آن می‌تواند در جذابیت آن تاثیر داشته باشد.

ویژگی2: فونت و سایز

بیلبورد های سطح شهر را دیدید؟ چقدر زمان می‌گذارید تا جملاتی که با فونت ریز نوشته شده اند را بخوانید؟ چقدر زمان می‌گذارید جمله ای که با فونت ناخوانا نوشته شده را رمز گشایی کنید؟ مخاطب اگر بخواهد برای این چیز ها زمان بگذارد یا از بیلبورد گذشته یا باید چند دقیقه بایستد و روی بیلبورد شما تمرکز کند که اکثر مردم وقت این کار را ندارند

سعی کنید فونتی خوانا با سایزی مناسب انتخاب کنید تا هم جذابیت خودش را داشته باشه هم برای مردم خوانا باشه، اگر بخواهید که بر همان تصمیم فونت ناخوانا ریزتان پایبند باشید ممکن است کمپین تبلیغات محیطی تان به خطر بیفتد.

ویژگی3: میزان تاثیرگذاری بیلبورد

بیلبورد شما آنقدر جذابیت دارد که بخواهم به عنوان یک مخاطب وقتی بیلبوردتان را دیدم همان لحظه بخواهم اقدام به سیو شماره روی بیلبورد یا ذخیره نام برندتان کنم تا بعداً یه آن مراجعه کنم؟

یک پیشنهاد برای شما دارم

برای اینکه بتوانید به نتیجه بهتری درباره این نکته برسید بهتر است خودتان را جای مخاطب قرار دهید و از دید مخاطب به بیلبورد خود نگاه کنید آنگاه می‌توانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید

ویژگی4: ارزش این رو داره داستانش تعریف بشه؟

بیلبورد تبلیغاتی شما اونقدر ارزش داره که من به عنوان مخاطب این بیلبورد برم داستان این بیلبورد را برای بقیه تعریف کنم؟ یا داخل پیج اینستاگرامی خودم داتسانش رو استوری کنم؟ 

جملاتی که داخل این بیلبورد استفاده می‌کنید نوع تصاویر متافوت بودن و کلیشه شکن بودن نوع بیلبوردتان می‌تواند در این ویژگی موثر باشد.

اینجا هم نگاه کردن به بیلبورد خودتان از دید مخاطب می‌تواند خیلی کمک حال شما در این مورد باشد

ویژگی5: مکان قرارگیری بیلبورد

موقعیت بیلبورد شما کجاست؟ اصلاً برای مخاطب قابل رویته؟ 

گاهی بیلبورد را آنقدر دور از دید مخاطب قرار می‌دهید که اصلاً مخاطب نمی‌تواند بیلبورد شمارا ببیند. اصلاً بیلبورد شما جایی هست که مخاطب هدف شما آنجا باشد؟

مخاطبین هدف شما اغلب کجا هستند؟ در ترافیک؟ ایستگاه ها مترو و خود مترو؟

کجا هستند؟ 

بیلبورد شما باید جایی باشد که مخاطبان هدف شما آنجا باشند و به آن دید خوبی داشته باشند و بتوانند المان های استفاده شده روی بیلبورد را به وضوح ببینند

جمع بندی

نکات دیگر نظیر اندازه بیلبورد، تصاویر روی بیلبورد و شعار تبلیغاتی روی بیلبورد هستند که تاثیر گذاری خود را دارند.

اما اگر بخواهم به شما یک استاندارد کلی بگویم تا بتوانید طبق آن عمل کنید آن این هست که اهمیت مخاطب بیش از آن است که شما فکر می‌کند در اقدام های تبلیغاتی خود مخاطبان خود را اولویت قرار دهید و از دید آنها به پروژه های خود نگاه کنید. 

این مهم نیست که خودکار شما از طلاست

اگر مخاطبین شما از نقره خوششان بیاید خودکار شما را پس می‌زنند

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان