نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

بوم کسب و کار و ارتباط آن با بیلبورد تبلیغاتی

چیزی وجود دارد به اسم بیزینس پلن حالا چرا بیلبورد در بیزینس پلن شما باید وجود داشته باشد بیایید به یک نکته اشاره کنیم هر کسب و کاری برای رشد بهتر خودش نیازه به این داره که برای رشد بهتر یک بیزنس پلن برای خودش داشته باشه یک نقشه راه کسب و کار حالا بیزینس پلن چیه؟ بیزینس پلن میگه کسب و کار شماست قراره به کجا بره و قراره چطور بره شما می توانید بیزینس پلن خود را در قالب یک بوم کسب و کار قرار بدهید بوم های کسب و کار از 9 بخش تشکیل می‌شوند. که بیلبورد های تبلیغاتی می توانند در این بوم کسب و کار حضور داشته باشند و جز پلن های شما برای مقصدی باشد که قرار است به آنجا برسید.

چرا باید بیلبورد های تبلیغاتی در بوم کسب و کار شما حضور داشته باشند؟

حال به این نکته اشاره می کنیم که چرا بیلبوردهای تبلیغاتی باید در بوم کسب و کار شما حضور داشته باشند همانطور که گفته شد بیزنس پلن به شما می گوید کجا هستید، به کجا قرار است بروید و چطور. اگر مقصدی که شما برای کسب و کارتان در نظر گرفته اید یک مقصد بزرگ و آرمانی هست حتماً لازم است برای آن برنامه ریزی دقیق و اصولی و تلاشی مضاعف و هوشمندانه صورت بگیرد تا بتوانی به مقصد آرمانی خودتان برسید. خب بیاید بررسی کنیم که الان کجا هستید، وقتی که نکات لازم بوم کسب و کارتان را نوشتید و از موقعیت الان کسب و کارتان آگاه شدید زمان آن رسیده است که مقصدتان را در نظر بگیرید و طبق بیزینس پلن و بوم کسب و کاری که چیدید برای آن اقدام کنید.

بیلبورد های تبلیغاتی یکی از آن دست اقداماتی است که برای اهداف بلند مدت شما نه تنها سودمند بلکه الزامی است.

چرا نباید شما وقتی می‌توانید با یک اقدام به شناخته تر شدن برندتان سرعت ببخشید این کار را انجام ندهید و آن سرعتی که می تواند مسیری که کسب و کارتان باید طی کند را کوتاه تر کند را به موتور کسب و کارتان اضافه نکنید. رزرو تابلو تبلیغاتی می تواند جزء اقدامات کلیدی شما در بوم کسب و کارتان باشد.

جذب مخاطب

جذب مخاطب یکی از اصلی ترین ارکان در بوم کسب و کار و بیزینس پلن شماست اگر نتوانید مخاطبین خود را افزایش دهید چطور میخواهید فروش بیشتر را تجربه کنید؟ شما باید همزمان اینکه مخاطبین و مشتری های قبلی خود را حفظ می کنید اقدام کنید در راستای جذب مخاطبین و مشتری های جدید و آنها را تبدیل کنید به مشتری هایی وفادار تا آنها هم برای شما با استفاده از بازاریابی دهان به دهان مخاطبین بیشتری برای شما جذب کنند و آن مخاطبین تبدیل به مشتری های وفادار شما شوند و این روند باز تکرار شود. پس جذب مخاطب یکی از کارهای کلیدی برای پیشرفت در کسب و کار و رساندن آن به آن موقعیت آرمانی است که مد نظر خود دارید و رزرو بیلبورد های تبلیغاتی یکی از اقداماتی است که در این راه می تواند کمک کننده شما باشد.

میزان سود دهی بیلبورد تبلیغاتی شما

شما نکات مهم و اصلی اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی را می توانید در صفحه مخصوص آن (رزرو بیلبورد) مشاهده کنید و در صورت تمایل به صفحات مخصوص شهرها برای رزرو بیلبورد رفته و آنجا اقدام به رزرو تابلو تبلیغاتی مدنظرتان کنید.

اما اینجا می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که بیلبوردهای تبلیغاتی چه سودی می‌‎توانند به شما برسانند. یک سوال آیا شما هنگام رانندگی، پیاده روی، دوچرخه سواری یا هنگامی که سوار مترو یا اتوبوس هستید صفحات بزرگی که سعی دارند با تصاویر، طرح ها و رنگ ها نگاه شما را به خود جلب کنند را دیده اید؟ این تابلو های تبلیغاتی اگر دیگر نمی توانستند مخاطب جذب کنند خیلی وقت پیش فاتحه این روش را می‌خوانند را روش دیگر جایگزین آن می‌کردند و این یعنی این روش و تابلوها هنوز قدرت خود را برای سرعت دهی به کسب و کار شما دارند.

این را بگذارید کنار هزاران نفری که روزانه بیلبورد شمارا می‌بینند و کمترین فایده اش حک شدن و یادآور شدن نام برند شما در ذهن آنهاست فروش بیشتر که جای خود را دارد.

رزرو بیلبورد با هلدینگ آراد

شرکت های تبلیغاتی هستند که مسئولیت رزرو و طراحی بیلبورد شما را به عهده بگیرند ولی چرا وقتی می‌توانید بدون واسطه اینکار را انجام دهید دریغ می‌کنید. شرکت هلدینگ آراد با بیش از 25 سال سابقه کار می‌توانند کمک کننده شما در این مسیر باشد. شما کافیست از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و اقدام به رزرو بیلبورد تبلیغاتی مورد نظر خودتان بکنید.

بوم کسب و کار و مخاطبین هدف

مخاطبین هدف در بوم کسب و کار شما هنگامی که در حال نوشتن بوم کسب و کار خود بوده اید حتماً مخاطبین هدف خود را مشخص کرده اید این به شما کمک می‌کند بهتر تشخیص بدهید چطور باید با مخاطبین هدف خودتان ارتباط برقرار کنید و آنها را جذب کنید. در رزرو بیلبورد های تبلیغاتی هم این امر اهمیتی مهم دارد. زمانی که مخاطبین هدف خود را بشناسید بهتر می‌توانید تشخیص بدهید باید برای چه کسانی چه رده سنی چه قشر جامعه و شغلی بیلبورد طراحی و اکران کنید.

مثال: فرض کنیم مخاطبین شما اهل مناطق جنوبی کشور هستند شما بهتر است کجا اقدام به رزرو بیلبورد بکنید؟ معلوم است بهتر است در مناطق جنوبی کشور اقدام به رزرو بیلبورد تبلیغاتی خودتان بکنید و مخاطبین خود را در آن منطقه جذب کنید. اگر نتوانید تشخیص دهید مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند چطور می خواستید تمرکز خود را جایی هزینه کنید که بیشتر سودآوری را برای شما داشته باشد؟ ممکن بود تبلیغات محیطی خود را بجای اینکه در مناطق جنوبی بروید بیشتر در مناطق شمالی اجرایی کنید؛ این باعث نمی‌شد سرمایه ای که برای تبلیغات محیطی خود کنار گذاشته بودید را ریسک به هدر رفتنش را افزایش دهید؟ در بوم کسب و کارتان حتماً هزینه هایی که قرار است در مسیر کسب و کارتان خرج کنید و ثبت کرده اید. اگر اشتباهی که در بالا به آن اشاره شد را انجام می‌دادید این هزینه ها اکثرش به هدر می رفت و شما به آن اهدافی که برای خود مدنظر داشتید نمی رسیدید.

رزرو بیلبورد های تبلیغاتی می‌تواند کمک کننده شما در مسیر پیشرفت و شناخته تر کردن برند شما باشد و این یعنی که رزرو بیلبورد می تواند یک اقدام مفید برای شما باشد که البته بهتر است آنطور که بیزینس پلن و بوم کسب و کار شما اجازه می‌دهد روی آن سرمایه گذاری و آن را اجرایی کنید.

رضایت شما از این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان