نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اهمیت تبلیغات محیطی و برندسازی برای کلینیک‌های زیبایی

آیا به انجام تبلیغات محیطی برای سالن یا کلینیک زیبایی خود فکر می‌کنید؟ تبلیغات محیطی به دلیل توانایی در معرفی و شناخت برند و کسب وکار شما و همچنین دسترسی آسان به مخاطبان هدف شما به طور فزاینده‌ای محبوب است.
با این حال، احتمالاً از خود می پرسید که آیا ارزش زمان و سرمایه گذاری شما را دارد یا خیر؟
برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به صورت محیطی تبلیغ کنید یا نه، مزایای کلیدی تبلیغات محیطی برای سالن‌ها و کلینیک های زیبایی در این مقاله بیان شده است. به طور کلی این مقاله به نقش تبلیغات محیطی در بازاریابی و برندسازی کلینیک‌های زیبایی می پردازد.

آراد زرین، با بیش از 2500 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد. بنابراین صاحبان کسب و کار می‌توانند بدون واسطه و به‌طور مستقیم اقدام به اجاره بیلبورد نمایند بدون اینکه هزینه اضافی صرف واسطه‌ها کنند. از طرفی امکان تهاتر با آراد نیز وجود دارد و شما بدون پرداخت هزینه ریالی می توانید به رشد برند خود کمک کنید.

تبلیغات محیطی کلینیک زیبایی
بیلبورد سالن و کلینیک زیبایی

جهت دریافت نتیجه مطلوب در کمپین تبلیغاتی و رزرو بیلبورد، با مشاوران حرفه‌ای هلدینگ آراد در تماس باشید.

تبلیغات محیطی به چه چیزی گفته می شود؟

تبلیغات محیطی که به عنوان تبلیغات خارج از خانه نیز شناخته می شود، تبلیغاتی است که در زمانی که مخاطبان در خارج از خانه خود هستند در معرض دیدشان قرار می‌گیرد. نمونه هایی از تبلیغات محیطی شامل بیلبوردها، استرابوردها، کیوسک ها و تبلیغات ترانزیت هستند.

برندسازی کلینیک زیبایی
تبلیغات محیطی سالن زیبایی

چرا تبلیغات محیطی و برندسازی برای کلینیک‌های زیبایی اهمیت دارد؟

تبلیغات محیطی، بازاریابی و برند سازی در کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی، مراقبت های پوست و مو کسب و کارهای مرتبط با حوزه سلامت و درمان، کار پر اهمیت و حساسی است. از این رو پیشرفت‌های زیادی در حوزه بازاریابی و برندسازی کلینیک‌های زیبایی و درمانی در سطح دنیا انجام گرفته است.
برای بسیاری از افراد، انجام بهبود زیبایی شناختی، یک عمل توانمندسازی است. از آن جا که این نوع خدمات به نوعی با سلامت جسمی و روحی و زیبایی در ارتباطند، باعث می‌شود که ظاهری عالی داشته باشند و بیش از همیشه احساس اعتماد به نفس را تجربه کنند. از طرفی ایجاد اعتماد در مخاطبان اهمیت زیادی دارد زیرا مخاطبان امروز بسیار باهوش هستند و تنها با مشاهده یک تبلیغ و کسب اطلاعات از اینترنت تحت تاثیر قرار نمی گیرند.
داشتن یک برنامه بازاریابی به شما کمک می کند تا بتوانید استراتژی هایی مانند تبلیغات را ترسیم کنید و یک نقشه راه برای دنبال کردن ایده های خلاقانه خود در یک موضوع منسجم ایجاد کنید. چندین راه وجود دارد که متناسب با بودجه یک کسب و کار به شما کمک می کند تا به مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید. تبلیغات محیطی می تواند به ساختن برند شما کمک کند و محصولات و خدمات شما را به گونه ای تبلیغ کند که تبلیغات دیجیتال و داخلی نمی تواند.

مخاطبان هدف کلینیک ها و سالن های زیبایی چه کسانی هستند؟

امروزه افراد بیشتر به خصوص خانم‌ها درهر سنی که باشند و هر نوع پوستی که داشته باشیند به جوانی، زیبایی پوست و مو و تناسب اندام خود اهمیت می دهند. سالم بودن پوست اهمیت زیادی دارد. پوست شما می‌تواند داستان زندگی‌تان (از جوش‌های دوران نوجوانی تا لکه‌های ایجاد شده در اثرآفتاب) را شرح دهد.
گزارشات نشان می دهد میزان مراجعه افراد به کلینیک ها و سالن‌های زیبایی روز به روز در حال افزایش است. همچنین تحقیق و مطالعه افراد در حوزه‌های مرتبط با راه های مراقبت از پوست و مو، راز جوان سازی پوست، تغذیه، تناسب اندام، زندگی سالم و… نشان دهنده اهمیت این موضوع است.
در راستای اهمیت این موضوع و تحقیق افراد برای پیدا کردن بهترین کلینیک برای انجام خدمات زیبایی، در معرض دید بودن برند و خدمات شما باعث ماندگاری در ذهن مخاطب شده و تصمیم‌گیری برای او راحت تر خواهد شد. از این رو تبلیغات محیطی به شناخت برند و ماندگار شدن شما کمک فراوانی خواهد کرد و در زمان کمتری به مخاطبان هدف خود دست پیدا می‌کنید.

بیلبورد کلینیک زیبایی
بیلبورد تبیلغات محیطی کلینیک زیبایی

تبلیغات محیطی کلینیک های زیبایی
برندسازی و بازاریابی کلینیک زیبایی

کلینیک‌های زیبایی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

  • لیزر و خدمات پوستی
  • زیبایی و جوان سازی پوست
  • تزریق ژل، بوتاکس و چربی
  • جراحی زیبایی
  • کاشت ابرو و موی سر
  • مراقبت های تخصصی دست و پا و بدن
  • تغذیه و تناسب اندام

هدف اصلی هر کسب و کار زیبایی، چه استودیو مو یا ناخن، آرایشگاه و… باشد، جذب و حفظ مشتریان جدید است. امروزه هر منطقه ای دارای پیشنهاد از سالن های زیبایی مختلف است. حتی موقعیت هایی وجود دارد که می توانید تعدادی از آنها را در یک ساختمان پیدا کنید. بنابراین تبلیغات هدفمند یک راه عالی برای ایجاد یک قیف فروش موثر در سریع ترین زمان ممکن است.

مزایای تبلیغات محیطی برای برندسازی و بازاریابی کلینیک‌های زیبایی

  • 1.به طور مرتب در معرض دید مردم
    تبلیغات محیطی در طول 70 درصد از روزی که مصرف‌کنندگان خارج از خانه سپری می‌کنند، آنها را احاطه کرده و به آنها دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین درصد زیادی از افراد به پیام تبلیغاتی توجه می‌کنند.
  • 2.شناخت و آگاهی از برند
    با تبلیغات محیطی می توانید به طیف گسترده ای از بازار هدف دست یابید. این ویژگی به شما فرصتی گسترده برای افزایش آگاهی و یادآوری برند ارائه می دهد و همچنین بیشترین تأثیر را بر معیارهای آگاهی، توصیه و قصد خرید دارد.
  • 3.هدفمند و قابل درک
    بیشتر از سایر اشکال تبلیغات، هنگامی که مردم پیام های تبلیغات محیطی یا بیلبوردها را می بینند، احساس اعتماد، هیجان، امیدواری و مثبت پیدا می کنند. مصرف کنندگان به تبلیغات محیطی اعتماد دارند.و آن به عنوان یک منبع اطلاعاتی بسیار معتبر می دانند.
    نظرسنجی های عمومی نشان داد که بیش از 85 درصد از مردم معتقدند که بیلبوردها اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند و 83 درصد آنها را آموزنده می دانند.
  • 4.خلاقیت شما را نشان می دهد
    بیلبوردها، بوم هایی خلاق برای ارائه برند شما هستند. همچنین به تیم خلاق شما این فرصت را می دهد که پر سر و صدا، چشم نواز و جسور باشند. نمونه های موفق تبلیغات محیطی از تصاویری جسورانه همراه با سرفصل های هوشمندانه استفاده می کنند.این خلاقیت است که باعث ایجاد ارتباطات واقعی و تأثیرات ماندگار می شود.
  • 5.مقرون به صرفه است
    مقیاس پذیری و پوشش گسترده بازار از مزایای بزرگ تبلیغات محیطی است و ترکیب آنها یک انتخاب مقرون به صرفه است.
تبیلغات محیطی سالن زیبایی
تبیلغات محیطی برای کلینیک زیبایی

نکات مهم در برندسازی کلینیک های زیبایی

  • نام کلینیک زیبایی
    انتخاب نام مناسب برای کلینیک زیبایی یکی از مهم ترین اقداماتی است که در برند سازی باید به آن توجه شود. برای انتخاب نام کلینیک زیبایی بهتر است از نام های کوتاه و مختصراستفاده شود و باید به گونه ای انتخاب شود که به راحتی تلفظ شود و در حافظه بماند.
  • شعار تبلیغاتی کلینیک زیبایی
    شعار تبلیغاتی یک کلینیک زیبایی منعکس کننده پیام، رسالت و هدف مرکز به مخاطبان است. بنابراین باید حس مثبت و خوبی به مخاطب منتقل کند. شعار تبلیغاتی هم مانند نام کلینیک زیبایی باید به گونه ای انتخاب شود که به راحتی در ذهن مخاطب بماند.
  • لوگو کلینیک زیبایی
    لوگو کلینیک زیبایی باید ساده، جذاب و متناسب با خدمات کلینیک زیبایی باشد.
    لوگو، یک طرح گرافیکی منحصر به فردی برای نشان دادن هویت و خدمات کلینیک زیبایی است. در طراحی لوگو می توان از علائم تصویری، علامت های انتزاعی، ، کاراکترها و شخصیت ها، نشانه ها و شمایل، حروف و اعداد استفاده کرد.
  • تایپوگرافی کلینیک زیبایی
    تایپو گرافی، هویت ، عنصر اصلی و اثر بخش در برند سازی است. در طراحی تایپوگرافی می توان از حروف دست ساز، بناها و تصاویر تاریخی، ویژگی های شخصی و افسانه ها الهام گرفت.

شرکت تبلیغاتی آراد، تمام پیچ و خم‌های این مسیر را می شناسد؛ در نتیجه به شما کمک می‌کند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید؛ همچنین با داشتن تیم های تخصصی در زمینه‌های بازاریابی، برندسازی، طراحی و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست.

4.3/5 - (9 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان