نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره تابلو تبلیغاتی در باغ بهادران

اجاره تابلو تبلیغاتی در باغ بهادران که جزو مناطق تفریحی و دیدنی به حساب می آید، می تواند تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار داشته باشد. باغ بهادران یا باغ بادران در جنوب غربی استان اصفهان واقع شده است. این شهر در مسیر جاده اصفهان – شهرکرد در فاصله ی 68 کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد. این شهر در کنار رودخانه زاینده رود قرار گرفته است و فضای زیبایی را به این منطقه بخشیده است. این شهر همواره مورد توجه مردم و گردشگران است. افراد زیادی در زمان های تعطیل و غیر تعطیل به این شهرخوش آب و هوا و معتدل سفر می کنند. ساحل، روستاها و باغ هایی که در مسیر رودخانه هستند از جاذبه های طبیعی این منطقه به حساب می آید.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی باغ بهادران اصفهان

بافت جمعیتی باغ بهادران

طبق برآوردی که در سال 1395 انجام شده است، باغ بهادران جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر دارد. شغلی اصلی این مردم در گذشته کشاورزی و باغ داری بوده است. مهمترین محصولاتی که در این شهر تولید می شود گردو و بادام است. این محصولات کشاورزی به عنوان سوغات های معروف این شهر به حساب می آید و هر کسی که به این شهر سفر می کنند حتما از این محصولات خرید می کنند. علاوه بر گردو و بادام، فندق و انواع آلو و آلو خشکه هم در این منطقه یافت می شود. وجود این جذابیت های طبیعی و گردشگری که در این منطقه وجود دارد، افراد زیادی را به سمت خود جذب می نماید. بنابراین اگر به دنبال تبلیغ محصول و خدمات خود هستید، تابلوهای تبلیغاتی باغ بهادران را جزو گزینه های خود قرار دهید.

مناطق گردشگری در باغ بهادران و بازدید از بیلبوردها

مناطق گردشگری فراوانی در این منطقه وجود دارد که افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. تعدادی از این مناطق گردشگری به شرح ذیل می باشد:

  • پارک ساحلی
  • بقایای قلعه کافر در ارتفاعات سد چم آسمان و محلهٔ ملک‌آباد
  • قلعه چهار برج
  • امامزاده شاهزاده ابراهیم
  • امامزاده شاهزاده ابوالقاسم
  • روستای گردشگری مورکان
  • زیارتگاه قرآن در روستای سعید آباد
  • روستای گردشگری و کبوترخانه کرچگان
  • بقایای قلعه ترکی
  • قنات حسین‌آباد دره شاهی و قنات حاجی‌آباد

در روزهای تعطیل و اواخر هفته، محل گردش و تفریح مردم اصفهان است. از سراسر اصفهان مخصوصا مناطق نزدیکتر به این شهر، سرازیر می شوند و از طبیعت این مکان بهرمند می شوند. سیل جمعیتی که به این منطقه سرازیر می شود موقعیت خوبی را برای مشاهده‌ی بیلبورد های تبلیغاتی فراهم می آورد.

تابلو تبلیغاتی در مسیر باغ بهادران

مزایای تبلیغات محیطی در باغ بهادران

علاوه بر جمعیت بالقوه شهر باغ بادران، گردشگران زیادی سالانه به این شهر خوش آب و هوا قدم می گذارند. گردشگرانی از نقاط مختلف کشور. پس تبلیغات محیطی در باغ بهادران حداقل بازدید ها را کسب کرده و کسب و کار شما را به گروه وسیعی از مردم معرفی میکند. برای اینکه بازدید کنندگان بیشتر تحت تاثیر تابلو تبلیغاتی شما قرار بگیرند، به یک طراحی بیلبورد و شعار تبلیغاتی جذاب نیازمندید.

ساده کنید. آن را به یاد ماندنی کنید نگاه کردن را به آن جذاب کنید.

لئو برنت

مجری تبلیغات محیطی در باغ بهادران

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره بیلبورد در باغ بهادران، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغاتی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. شرکت تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست.

قیمت اجاره بیلبورد در باغ بهادران

رسانه های متنوعی برای تبلیغات وجود دارد. هر کدام به نوبه ی خود، تاثیرات خاص خود را دارا می باشد. از پر بازده ترین رسانه های تبلیغاتی بیلبورد ها می باشند. شرکت هایی مثل اسنپ هزینه های هنگفتی صرف تبلیغات بیلبوردی در سراسر ایران انجام داده است تا توانسته که بر سر زبان های مردم در آید. با این حساب، برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب از تبلیغات محیطی نظر به بودجه ی هر کسب و کار، هزینه ها متغیر می باشد. همچنین بیلبوردها با توجه به زمان و مکان جغرافیایی که دارند قیمت های متفاوتی خواهند داشت. برای اطلاع دقیق از قیمت های بیلبورد ها می توانید با کارشناسان آراد در تماس باشید. هلدینگ آراد، با دارا بودن سال ها تجربه توانسته موفقیت های زیادی را در زمینه ی اکران بیلبوردها داشته باشد. این هلدینگ دارای 750 رسانه ی فعال در سراسر ایران می باشد. شما می توانید اکران بیلبورد های خود را به آراد بسپارید و از مزایای تبلیغاتی آن بهره ببرید. همچنین با مشاهده لیست بیلبورد اصفهان بهترین تصمیم را برای کسب‌وکار خود بگیرید

تبلیغات محیطی در باغ بهادران

بیلبورد در باغ بهادران

بیلبورد تبلیغاتی در باغ بادران

بیلبوردهای در باغ بهادران

مجری تبلیغات محیطی در باغ بهادران

تابلوهای تبلیغاتی در باغ بهادران

اجاره تابلو تبلیغاتی در باغ بادران

تبلیغات محیطی در باغ بهادران

پل هوایی در باغ بادران

تبلیغات بیلبورد در باغ بهادران

مجری تبلیغاتی در باغ بادران

قیمت بیلبورد در باغ بهادران

تعرفه بیلبورد در باغ بادران

5/5 - (10 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «اجاره تابلو تبلیغاتی در باغ بهادران»

  1. باسلام
    لطفا در مورد روند دیده شدن تبلیغات در بیلبوردها توضیح دهید. برای اینکه یک محصول دیده شود چند تابلو تبلیغاتی نیاز دارم تا اکران کنم؟

    1. مجتبی جعفری

      سلام و درود
      تشکر از اینکه سوالتون رو مطرح کردین.
      ببینید برای اینکه بتوانید برندینگ برایتان بوجود بیاید و محصولتان دیده شود نیاز دارید تا به بودجه ی خود نگاه کنید. و همچنین حجم کسب و کارتان مهم است. برای اطلاعات دقیق تر لطفا با مشاوران آراد تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان