نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تعرفه اجاره تبلیغات محیطی و بیلبورد در مترو اصفهان

مترو اصفهان، فضای کافی برای تبلیغات دارد و برای طیف وسیعی از افراد قابل دسترس است. تبلیغات مترو در اصفهان، یکی از بهترین منابع برای تبلیغات محیطی است زیرا مسافرانی را که روزانه با قطار سفر می کنند را کاملاً جذب می‌کند.

امروزه در شهر اصفهان، مردم بیشتر تمایل دارند که با مترو سفر کنند. نه تنها در زمان صرفه‌جویی می‌کنند بلکه ارزان‌تر نیز می‌باشد. از این رو برندسازی از طریق تبلیغات محیطی مترو اصفهان، این روزها بسیار محبوب شده است. کسب‌وکارها با رزرو بیلبورد در اصفهان و دستیابی به مخاطبان هدف، افزایش فروش و پیشرفت را خواهند داشت.

مشاوران هلدینگ آراد، با بیش از 25 سال سابقه در زمینه تبلیغات محیطی در سراسر کشور به ویژه اجاره بیلبورد آماده کمک به رشد کسب و کار شما می‌باشند.

خرید بیلبورد مترو اصفهان

جهت دریافت نتیجه مطلوب، کمپین تبلیغاتی و رزرو بیلبورد در مترو اصفهان، با کارشناسان حرفه ای هلدینگ آراد در تماس باشید.

تاثیر تبلیغات مترو اصفهان بر کسب و کار

تبلیغات محیطی مترو اصفهان، یکی از موثرترین و ساده ترین راه ها برای ماندگار شدن در ذهن مخاطب است. بیلبوردهای تبلیغاتی در مترو اصفهان به شما کمک می کنند تا برند خود را به خوبی معرفی کنید. برندسازی یا تبلیغات مترو راهی عالی برای رشد تصویر برند شما و رسیدن به دید بیشتر است. از این رو به دستیابی به طیف گسترده ای از مخاطب کمک می کند. بیلبورد مترو در اصفهان، مقرون به صرفه تلقی می شود و به حداکثر تعداد افراد در مترو دست می‌یابد. بنابراین مکان‌های شهری پرترافیک و بزرگ‌تر در مقایسه با مکان‌های دیگر احتمال بیشتری برای مشاهده تبلیغات محیطی دارند.

تبلیغات مترو اصفهان

هزینه اجاره بیلبورد تبلیغاتی مترو اصفهان

اهمیت کمپین تبلیغاتی مترو اصفهان

قطارهای مترو، خطوط حیاتی شهر هستند و تقریباً هزاران مسافر را در روز جابه‌جا می‌کنند. بنابراین، تبلیغات در مترو اصفهان که محلی با ترافیک و تردد بالایی است، بسیارمورد تقاضا است. از طریق این تبلیغات، مردم آگاه‌تر می‌شوند و این آگاهی و بازدهی زمانی به اوج خود می‌رسد که شما از طریق کمپین‌ تبلیغاتی مترو اصفهان به رشد و فروش قابل توجهی دست پیدا کنید.

تبلیغات محیطی مترو اصفهان، شاهد نمایش تبلیغات محیطی زیادی در بیلبوردهای خود بوده است. چنانچه شما نیز به دنبال برندسازی و افزایش آگاهی مخاطب از کسب وکار خود هستید کمپین های تبلیغاتی مترو اصفهان گزینه مناسبی برای معرفی خدمات کسب و کار شما در این کلان شهر بزرگ کشور می باشد.

 استراتژی تبلیغاتی، که بر تبلیغات مترو تمرکز دارد در ابتدا باید شامل یک استراتژی درست باشد و با تمرکز بر کمیپن های بازاریابی، گرایش های مصرف کننده، تقاضای بازار، اهرم محصول و نوآوری بتواند بازدهی تبلیغات مترو در شهرهای کلان مانند تبلیغات مترو اصفهان را افزایش دهد.

معرفی مکان‌های (ایستگاه های مترو) مناسب رزرو و اجاره تبلیغات مترو اصفهان

نام ایستگاه مترو اصفهانآدرس ایستگاه مترو اصفهاننام ایستگاه ایستگاه مترو اصفهانآدرس ایستگاه مترو اصفهان
دانشگاهدانشگاه صنعتی اصفهانباهنرخ کاوه، نبش خ ۲۵ آبان
دهنودهنوشهدامیدان شهدا
امیرکبیرشاهپور جدیدتختیچهارراه تختی
رسالتخ رسالتامام حسیندروازه دولت
قدسخ امام خمینی – شهرک قدسانقلابمیدان انقلاب
بهارستانمارچینسی و سه پل300 متری خ چهارباغ بالا
گلستانبهرام آبادشریعتیخ‌ چهارباغ بالا، مقابل بیمارستان شریعتی
دکتر مفتحفلکه مفتحآزادیدروازه شیراز
شهید علیخانیمیدان شهید علیخانی/ خ مطهریدانشگاهخ هزارجریب، مقابل درب شرقی دانشگاه اصفهان
جابرتقاطع خیابان‌های جابر و شهبازیکارگرخ هزارجریب، مقابل خ کارگر
ایستگاه مرکزی کاوهخ کاوه – ترمینال کاوهکوی امام (خوابگاه)خ هزارجریب، مقابل آموزشکده شهید مهاجر
چمرانخ کاوه/ نبش خ شمس آباددفاع مقدسمیدان دفاع مقدس، جنب پایانه صفه

نقشه مترو اصفهان

مزایای تبلیغات در مترو اصفهان

  • وقتی شخصی در ایستگاه مترو یا قطار نشسته است، نادیده گرفتن تبلیغ شما غیرممکن است، زیرا همیشه در مقابل چشمان او است.
  • طیف گسترده ای از مخاطبان در سنین و گروه های درآمدی مختلف را هدف قرار دهید.
  • معرفی برند، محصول و خدمات  به خانواده‌ها، گردشگران، متخصصان یا دانشجویان 
  • امکان جمعیت شناسی مسافران، اگر به دنبال هدف قرار دادن تعداد زیادی از مسافران هستید، می توانید قطار یا ایستگاهی را انتخاب کنید که روزانه مسافران بیشتری از آن تردد می‌کنند.
  • تبلیغات شما زمان کافی برای ثبت شدن در ذهن مخاطب را دارد.
تبلیغات بیلبوردی مترو اصفهان

تابلو تبلیغات محیطی مترو اصفهان

هزینه و قیمت تبلیغات مترو اصفهان

آژانس تبلیغاتی آراد زرین، دارای هزینه های بدون واسطه و مقرون به صرف جهت رزرو و اجاره بیلبورد مترو اصفهان را ارائه می‌دهد. اجاره تابلو تبلیغاتی در مترو اصفهان، می تواند توسط صاحبان کسب و کار برای جذب مخاطب هدف با تبلیغ پیام برند مورد استفاده قرار گیرد و تبلیغات را به یک پیشنهاد سودآور تبدیل می‌کند.

ما راه هایی را برای افزایش بازدهی تبلیغات محیطی در مترو اصفهان با هدف دستیابی به ارتباطات مؤثرتر که به مخاطبان هدف می رسد، اجرا می کنیم.

از آنجایی که مترو اصفهان مکان‌های زیادی را به یکدیگر متصل می‌کند، می‌تواند رسانه‌های تبلیغاتی مؤثری را مطابق با یک هدف، ویژگی‌ها و مقیاس منطقه‌ای خاص ارائه دهد. اخیراً نیز تعداد بازدیدکنندگان خارج از کشور که از خدمات مترو اصفهان استفاده می‌کنند افزایش یافته است و در نتیجه فرصتی برای تبلیغات در مقیاس جهانی ایجاد شده است.

ما راه هایی را برای افزایش بازدهی تبلیغات محیطی مترو اصفهان با هدف دستیابی به ارتباطات مؤثرتر که به مخاطبان هدف می‌رسد، اجرا می کنیم.

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان