نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد در پرسپولیس

اجاره بیلبورد در پرسپولیس، را می توان از بهترین گزینه های تبلیغات محیطی می باشد. شیراز شهری بسیار قدیمی می باشد که در خود اماکن تاریخی فراوانی را جای داده است. پرسپولیس یکی از مکان هایی است که بازخورد خوبی نسبت به تبلیغات شیراز خواهد داشت. بیلبوردها و استرابوردهایی که وجود دارد می تواند نمایشگر نام و برند کسب و کار شما باشد. افراد زیادی در روزهای مختلف به این مکان سفر می کنند و به طور ناخودآگاه نگاهشان به بیلبوردها می خورد. هلدینگ آراد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تبلیغات محیطی می تواند برند شما را رشد دهد. کارشناسان متخصصی که در آراد وجود دارد می تواند شما را راهنمایی کند و کمپین های تبلیغاتی راه اندازی نمایند. برای اطلاع از تعرفه بیلبورد در شیراز و دریافت مشاوره می توانید با مشاوران آراد در تماس باشید.

اجاره بیلبورد در پرسپولیس

تبلیغات محیطی در مسیر پرسپولیس

با اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس، می توانید میزبان محصولات و خدمات خود را در یک مسیر پر تردد به مخاطبان تان معرفی کنید. تجزیه و تحلیل نتایج نظر سنجی به خوبی نشان می دهد که طیف گسترده ای از عموم مردم در مورد تبلیغات محیطی نظر مثبتی دارند. همچنین بیلبورد های تبلیغاتی مسیر پرسپولیس را موثر می دانند. تبلیغات در فضای باز در مقایسه با انواع دیگر تبلیغات از جذابیت و خلاقیت بیشتری برخوردار است. اگر آگهی های تبلیغاتی به نحو مناسبی در فضای شهر نصب شده و از رنگ آمیزی و جذابیت لازم نیز برخوردار باشند، جدا از تاثیرگذاری بیشتر؛ به نشاط، تنوع و زیبا سازی شهر نیز کمک کرده و محیط زیست را آلوده نمی کند.

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس

برخلاف تبلیغات دیجیتالی که بیشتر قابل رد شدن یا بستن هستند، بیلبوردها همیشه در جلب توجه موثر عمل می کنند. حتی اگر مخاطبان بارها مسیری یکسان را طی کرده باشند. هر بار که از تابلو تبلیغاتی عبور می کنند، آن را می بینند و تحت تأثیر قرار می گیرند. پس نمی توانند به سادگی از آن عبور کنند. قرار دادن صحیح یک بیلبورد تبلیغاتی در مناطق پر رفت و آمد، مخاطبان را مجبور می کند که به برند و آگهی شما توجه کنند، چیزی که تبلیغات دیجیتالی نمی تواند ارائه دهد. بیلبورد های تبلیغاتی قابل رد شدن نیستند و اغلب چندین بار در یک مسیر مسافران را هدف قرار می دهند. تابلوهای تبلیغاتی همچنین یک ابزار عالی برای یادآوری نام تجاری هستند.

نکاتی در مورد بیلبورد تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس

برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس، بهتر است محصول مورد تبلیغ بر روی بیلبورد به شکل طنز و جذاب به نمایش گذاشته شود. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به محصول را به اندازه ای که در عرض چند ثانیه کوتاه قابل رویت و خوانا باشد به نمایش بگذارید. با استفاده از فونت خوانا و ساده برای درج کلمات، شعار تبلیغاتی خود را نمایش دهید. در این جهت، اندازه فونت را بزرگ در نظر بگیرید به صورتی که از چند متری قابل خواندن باشد. در ادامه باید به این نکته توجه داشت که تصاویر بسیار تاثیرگذار هستند. اگر از تصاویر استفاده می کنید تصاویری به کار ببرید که جالب باشند و جلب توجه نمایند.

معرفی پرسپولیس

پرسپولیس نمادی از شکوه و عظمت در ایران باستان و یکی از جاهای دیدنی شیراز است. شاید بتوان منطقه تخت جمشید و بناهای باقی مانده در آن را از مهم‌ترین اسناد تاریخ تمدن در جهان دانست. از این‌ رو، دانشمندان و باستان‌ شناسان برجسته ‌ای از سراسر جهان برای بازدید از تخت جمشید به ایران سفر کرده‌اند. تخت جمشید یادگار پادشاهان هخامنشی از 2500 سال پیش در ایران است. با توجه به عظمت امپراطوری هخامنشیان در ایران باستان که بخش قابل توجهی از شرق جهان را شامل می‌شد، می‌توان به شکوه مقر فرماندهی این پادشاهان در تخت جمشید پی برد.

مسیر های منتهی به پرسپولیس

  • جاده تخت جمشید
  • آزادراه مرودشت – اقلید
  • بلوار تخت جمشید
  • جاده کناره
  • خیاان فیروزی
  • جاده کوشک

مکان های دیدنی در پرسپولیس

  1. تخت جمشید
  2. آرامگاه نیمه تمام
  3. دروازه ملل
  4. آرامگاه اردشیر سوم
  5. هتل آپادانا
  6. دیوار غربی
  7. بوستان تخت جمشید
  8. موزه تخت جمشید

شرکت تبلیغاتی آراد، مجری تبلیغات محیطی در مسیر پرسپولیس

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. کلینیک تبلیغاتی آراد، با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. شرکت تبلیغاتی آراد، با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و اجاره بیلبورد در این مسیر همراه شماست.

تابلو در پرسپولیس

بیلبورد در پرسپولیس

بیلبورد تبلیغاتی در پرسپولیس

بیلبوردهای در پرسپولیس

شرکت های تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس

تابلوهای تبلیغاتی در پرسپولیس

اجاره تابلو تبلیغاتی در پرسپولیس

تبلیغات محیطی در پرسپولیس

پل هوایی در جاده پرسپولیس

تبلیغات بیلبورد در پرسپولیس

مجری تبلیغات محیطی مسیر پرسپولیس

قیمت بیلبورد در پرسپولیس

تعرفه بیلبورد در پرسپولیس

تبلیغات در دروازه قرآن

مجری تبلیغات محیطی در محور مرودشت

مجری تبلیغات محیطی در پاسارگاد

بیلبورد شیراز

5/5 - (10 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «اجاره بیلبورد در پرسپولیس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان