نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر شهربازی رویاها

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر شهربازی رویاها، گزینه‌ی بسیار مناسب برای کسب و کارهایی است که در زمینه ی تفریح می باشد. شهر رویاهای اصفهان مجموعه‌ای دوست‌داشتنی و جذاب برای کودکان و بزرگسالان است. در این شهربازی می‌توانید چند ساعتی را فارغ از مشکلات دنیای ماشینی، به شادی سپری کنید و خود را به دست کودک درون‌تان بسپارید. شهر رویاهای اصفهان از مفرح‌ترین جاذبه‌ های گردشگری اصفهان به شمار می‌‌رود. در ایام تعطیل تردد زیادی در مسیر منتهی به شهربازی رویاها اتفاق می افتد. کودکان و بزرگسالان با اشتیاق در این مکان حضور پیدا می کنند و از فضای شاد این محیط لذت می برند. بیلبوردهای اصفهان که در مسیر شهربازی رویاها قرار گرفته اند می توانند بازدید بالایی را به خود اختصاص دهند.

بیلبورد تبلیغاتی مسیر 
شهررویاها

مزایای تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها

تابلوهای تبلیغاتی، امروزه رقابت بالایی دارند. هر کدام از کسب و کارها در تلاشند تا با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی برند خود را بهتر معرفی کنند. شرکت های تبلیغاتی این وظیفه را بر عهده دارند تا کمپین های تبلیغاتی را برای شما اکران نماید. آراد یکی از معتبرترین شرکت های تبلیغاتی در زمینه ی تبلیغات محیطی می باشد. شما می توانید با استفاده از مشاوره های تخصصی این شرکت بهترین بازدهی را به سمت کسب و کار خود بکشانید. تبلیغات محیطی امروزه به ابزاری تبدیل شده است که هر کسب و کاری برای رشد خود به آن نیاز دارد. شما می توانید با راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و قراردادن انواع تبلیغات محیطی در نقاط مختلف شهر برند خود را ارتقا دهید. از جمله مزیت های تبلیغات در مسیر شهرباز رویاها تردد بالای آن می باشد. اصفهان به طور کلی یک شهر توریستی می باشد که میزبان مسافران داخلی و خارجی می باشد. با اکران تبلیغات در این مسیر می توانید برند و محصول خود را بهتر معرفی نمایید.

برندها باید خود را نه به عنوان قصه گو بلکه به عنوان داستان ساز تصور کنند. ما بذرهای محتوا را می کاریم و اجازه می دهیم جامعه ما بر اساس آن کار کند.

امی پاسکال

آراد به عنوان مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها چه خدماتی ارائه می دهد؟

آراد، سال های متمادی است که به عنوان مجری تبلیغات محیطی شناخته می شود. این هلدینگ صاحب 750 رسانه در سراسر کشور می باشد. آراد با بهره برداری از عرشه های پل عابر پیاده در نقاط مختلف کشور امتیاز استفاده از تابلوهای تبلیغاتی را در اختیار دارد. بر خلاف سایر کانون های تبلیغاتی که واسط هستند، آراد خود صاحب بیلبوردها می باشد و طبیعتا قیمت هایی هم که ارائه می دهد بسیار منطقی خواهد بود. تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها از رسانه های آراد می باشد. آراد که یک مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها می باشد توانسته تا در کنار کسب و کارهای مختلف موجب رشد آنها شود.

در اوضاع وخیم اقتصادی امروز، برخی شرکت ها ممکن است از نقدینگی پایینی برخوردار باشند و توان پرداخت هزینه های مربوط به تبلیغات محیطی را نداشته باشند. آراد برای این قبیل شرکت ها راه حل ویژه ای را پیشنهاد می نماید. راه حل آراد برای برآوردن هزینه های مربوط به تابلوهای تبلیغاتی تهاترمی باشد. در تهاتر هیچگونه وجه نقد تبادل نمی شود. بلکه در این معامله محصول طرفین رد و بدل می شود. هلدینگ آراد، بیلبورد ارائه می‌نماید و شرکت مقابل محصول. با این کار شرکت ها و برندها علاوه بر اینکه محصولات خود را به بازار عرضه کرده است، از تابلوهای تبلیغاتی برخوردار شده است. به عنوان مثال شما می توانید چندین تابلو تبلیغاتی از جمله بیلبورد در مسیر شهربازی رویاها را دریافت نمایید و به ازای اگر محصولی دارید تهاتر نمایید.

تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها
مسیر شهربازی رویاها

بیلبورد در مسیر شهربازی رویاها

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر شهربازی رویاها

بیلبوردهای در مسیر شهربازی رویاها

لایت باکس در مسیر شهربازی رویاها

تابلوهای تبلیغاتی در مسیر شهربازی رویاها

اجاره تابلو تبلیغاتی در مسیر شهربازی رویاها

تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها

پل هوایی در مسیر شهربازی رویاها

تبلیغات بیلبورد در مسیر شهربازی رویاها

استرابورد در مسیر شهربازی رویاها

قیمت بیلبورد در مسیر شهربازی رویاها

تعرفه بیلبورد در مسیر شهربازی رویاها

مجری تبلیغات محیطی در اتوبان فرودگاه اصفهان

مجری تبلیغات محیطی در اتوبان معلم

مجری تبلیغات محیطی اتوبان ذوب آهن

مجری تبلیغات محیطی باغ بهادران

مجری تبلیغات محیطی در اتوبان آزادگان

مجری تبلیغات محیطی در اتوبان خلیج فارس

مجری تبلیغاتی محیطی در کمربندی شرق

شرکت های تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس

مجری تبلیغات محیطی در مسیر نمایشگاه بین المللی

شرکت های تبلیغاتی ورودی کاوه

5/5 - (20 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «بیلبورد تبلیغاتی در مسیر شهربازی رویاها»

  1. مجتبی جعفری

    شرکتهای تبلیغاتی که در سطح اصفهان وجود دارند اکثرا واسط هستند. شما به عنوان مجری تبلیغات محیطی مستقل آیا قیمت های پایین تری دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان