نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد و تبلیغات محیطی در شهرک های صنعتی تبریز

بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک های صنعتی تبریز با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرک‌ها، اهمیت بسیاری دارند. تابلوهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی تبریز به عنوان یک ابزار موثر در تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات شرکت‌ها و کارخانجات، مورد توجه کسب‌وکارهای مختلف هستند. از این رو با نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی، شرکت‌ها و کارخانجات می‌توانند به راحتی برند خود را در دید مخاطبان قرار دهند و با جذب مشتریان جدید، بازار خود را گسترش دهند.

تبلیغات شهرک صنعتی تبریز

جهت دریافت نتیجه مطلوب، در رابطه با رزرو بیلبورد در شهرک های صنعتی تبریز با مشاوران مجرب هلدینگ آراد در ارتباط باشید.

سرمایه گذاری در تبلیغات شهرک های صنعتی تبریز

شهرک‌های صنعتی تبریز با بیش از 20 شهرک صنعتی، بزرگ‌ترین مرکز صنعتی شمال‌غرب ایران محسوب می‌شوند. در این شهرک‌ها، شرکت‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع غذایی، پتروشیمی، نساجی، خودروسازی و … فعالیت می‌کنند.

استفاده از بیلبورد تبریز، دسترسی آسان به مخاطبان را ایجاد می‌کند. شهرک صنعتی تبریز، دارای تردد بالای خودروها و افراد می‌باشد و بیلبوردهای تبلیغاتی می‌توانند در مکان‌هایی که افراد بیشتری عبور می‌کنند، قرار گیرند. این امر باعث می‌شود تا برای شرکت‌ها و کارخانجات، فرصت مناسبی برای تبلیغات و تبیین محصولات و خدمات فراهم شود. بنابراین، با توجه به تعداد واحدهای صنعتی فعال در تبریز و تنوع فعالیت آن‌ها، تبلیغات بیلبوردی شهرک صنعتی تبریز به عنوان یکی از ابزارها و رسانه‌های موثر تبلیغاتی محسوب می‌شود.

تابلو بیلبورد شهرک های صنعتی تبریز

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی تبریز

شهرک‌های صنعتی تبریز بر اساس منطقه جغرافیایی که در آن‌ها قرار دارند و نوع فعالیت صنعتی که در آن‌ها انجام می‌شود، متنوع هستند. در زیر به بیان نام و اهمیت برخی از شهرک‌های صنعتی تبریز پرداخته‌ایم.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی سهند

شهرک صنعتی سهند، بزرگ‌ترین شهرک صنعتی تبریز است و شامل بیش از 500 واحد صنعتی در زمینه‌های مختلف مانند پتروشیمی، خودروسازی، صنایع غذایی، داروسازی و … است. این شهرک صنعتی بین بزرگراه‌های سهند و شهید کسایی است.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی فناوری خودرو

شهرک صنعتی فناوری خودرو، نخستین و تنها شهرک صنعتی در كشور جهت طراحی و مهندسی و خدمات مشاوره‌ای براي صنايع قطعه سازی كشور، حمايت نرم‌افزاری و تكنولوژيكی از واحدهای قطعه سازی و ارائه خدمات آزمايشگاهی، در شهر تبريز راه اندازی شده است. شهرک فناوری قطعات خودرو در شمال غرب کشور در منطقه قراملک تبریز در محدوده شهرک صنعتی غرب تبریز روبروی شرکت موتوژن در زمینی به مساحت 20 هکتار واقع شده است. امکان دسترسی آسان به تمامی زیرساخت‌ها و خدمات شهری، نزدیکی به فرودگاه بین المللی، ایستگاه راه آهن تبریز و مسیر ترانزیتی ایران و اروپا (جاده ابریشم) و ضلع غربی تبریز، شرایط ارتباطی بسیار خوبی را فراهم کرده است.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی شهید سلیمی

شهرک شهید سلیمی، ۵/۵۸۵ هكتـار وسعت دارد كه تقريبا تمام زمین این شهرک صنعتی به متقاضيان واگذار شده است. استقبال صنعتگران و سـرمايه گذاران از اين شهرك بسیار بالا است. این شهرک صنعتی در شمال غربی شهر تبریز واقع شده و شامل بیش از 100 واحد صنعتی مختلف است. این شهرک به دلیل وجود زیرساخت‌های مدرن و پیشرفته و نیز ارتباط مستقیم با جاده‌های اصلی، از اهمیت بالایی برخوردار است. این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت جغرافیایی در استان آذربایجان شرقی و نیز وجود زیرساخت‌های مدرن و پیشرفته، بسیار در معرض توجه است. شهرک صنعتی شهيد سليمی، از لحاظ زير ساخت‌ها نيز جزو كامل ترين شهرك‌ها می‌باشد. شرکت فولاد ناب تبریز و شیرین عسل از واحدهای این شهرک صنعتی هستند.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی رجایی

یکی از شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی شهرک صنعتی شهید رجایی است. این شهرک صنعتی در ۲ کیلومتری شهر تبریز واقع شده‌است و در زمینی به مساحت ۵۵ هکتار تاسیس شده است که با ۴۲۳۸ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی

فاصله مناسب شهر صنعتی سرمایه گذاری خارجی، از فرودگاه بین المللی تبریز و راه آهن از مزیت‌ها و امتیازات مهم این شهرک است. همچنین وجود گمرکات مهم در تبریز، سهلان و جلفا و همسو بودن منطقه آزاد تجاری ارس با این شهر که مورد استقبال سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار گرفته است، ظرفیت مناسبی را برای رشد این منطقه فراهم می‌کند. در این شهرک صنعتی، واحدهای بزرگی مانند آلومینیوم، پروفیل UPVC، فولاد و نساجی به همراه صنایعی مانند خودروسازی، صنایع خمیر کاغذ، مواد غذایی، فرآورده‌های شیمیایی و صنایع تبدیلی با استفاده از آخرین فناوری‌های روز و با رعایت مقررات فعال هستند.

مزایای استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی تبریز

  • جذب نمایندگان و تأمین سهمیه بازار: تبلیغات بیلبوردی در شهرک‌های صنعتی، به دلیل جذب نمایندگان و تأمین سهمیه بازار، می‌تواند برای واحدهای صنعتی، فرصتی مناسب جهت تبلیغات و جذب مشتریان جدید باشد.
  • تقویت شناخت برند: رزرو بیلبورد در شهرک‌های صنعتی تبریز، به دلیل نصب در محل‌های عمومی و پر رفت و آمد، می‌تواند باعث تقویت شناخت برند شود و باعث افزایش اعتبار و اعتماد مشتریان به برند شود.
  • جلب توجه و افزایش فروش: اجاره بیلبورد شهرک صنعتی تبریز، به دلیل جذابیت بصری بالا، می‌تواند باعث جلب توجه مخاطبین و افزایش فروش کسب‌وکارها شود.
  • فرصتی برای ارتباط مستقیم با مخاطبین: تبلیغات بیلبوردی، به دلیل ارتباط مستقیم با مخاطبین، فرصتی مناسب برای ارتباط با مشتریان و همچنین برقراری تعامل و ارتباط با سایر واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی است.
  • هدف‌گیری دقیق‌تر: با توجه به اینکه بیلبوردهای شهرک صنعتی تبریز در محل‌های خاص و در معرض دید مدیران و بازرگانان نصب می‌شوند، می‌توان به سادگی با نصب بیلبوردها در نزدیکی واحدهای صنعتی، به هدف‌گیری دقیق‌تر و جذب مخاطبان محلی و صنعتی‌تر پرداخت.

 بیلبورد شهرک صنعتی تبریز
تبلیغات محیطی شهرک های صنعتی تبریز

آراد زرین، مجری بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی تبریز

شرکت تبلیغات محیطی آراد زرین، صاحب رسانه فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین‌های تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا به رشد کسب‌وکار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی تبریز، می توانید کسب‌وکار خود را به میلیون‌ها نفر معرفی کنید. آراد زرین با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم‌های این مسیر را می‌شناسد. در نتیجه به شما کمک می‌کند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان