نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد و تبلیغات محیطی در شهرک های صنعتی اصفهان

شهرک‌های صنعتی اصفهان، به عنوان مجموعه‌های صنعتی و تولیدی، یکی از مهمترین مراکز تولید و اشتغال هستند. این شهرک‌ها معمولاً شامل کارخانه‌های بزرگ و کوچک، کارگاه‌های تولیدی و انبارها هستند و بیشتر این واحدها به دنبال فروش محصولات خود هستند. در این راستا، تبلیغات بیلبوردی در شهرک‌های صنعتی به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی می‌تواند در بهبود فروش، برندسازی و شناخت بیشتر محصولات موثر باشد. در ادامه به بررسی اهمیت بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی اصفهان پرداخته می‌شود.

بیلبورد صنعتی اصفهان

جهت دریافت نتیجه مطلوب، در رابطه با رزرو بیلبورد در شهرک های صنعتی اصفهان با مشاوران مجرب هلدینگ آراد در ارتباط باشید.

تاثیر تبلیغات در شهرک های صنعتی اصفهان

اهمیت تبلیغات بیلبوردی در شهرک‌های صنعتی اصفهان به دلیل دو عامل مهم می‌باشد. اولاً، این شهرک‌ها معمولاً در مناطقی با جمعیت بالا قرار دارند و مردم از طریق این مسیرها برای رسیدن به مقصد خود عبور و مرور می‌کنند. دوماً، بیشتر کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در این شهرک‌ها به دنبال بازاریابی و فروش بیشتر هستند و به دنبال افزایش شناخت بیشتر محصولات خود در بازار رقابتی.

با توجه به این عوامل، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک‌های صنعتی اصفهان، می‌تواند به شرکت‌ها و واحدهای تولیدی کمک کند تا به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنند و از این طریق فروش محصولات خود را افزایش دهند. همچنین، بیلبوردهای تبلیغاتی می‌توانند به‌عنوان یک راهکار موثر برای افزایش شناخت برند و تبلیغات شرکت‌ها در نقاط اصلی شهرک‌های صنعتی اصفهان عمل کنند. به‌طور کلی اجاره بیلبورد در اصفهان به دلیل وجود صنایع مختلف و مسیر ترانزیتی آن بسیار مورد توجه قرار دارد.

تابلوهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی اصفهان

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی اصفهان

توسعه نیروی انسانی و تکنولوژی‌های جدید باعث شده است که شهرک‌های صنعتی اصفهان بر اساس منطقه جغرافیایی و نوع فعالیت صنعتی که در آن‌ها انجام می‌شود، متنوع باشند. در زیر به بیان نام و اهمیت برخی از شهرک‌های صنعتی اصفهان پرداخته‌ایم.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی جی

شهرک صنعتی جی با وسعت 309 هکتار، اولین و بزرگترین شهرک صنعتی اصفهان است که قرار است به یکی از بزرگترین جوامع صنعتی ایران تبدیل شود. این شهرک از تعداد نامحدودی واحد صنعتی، تولیدی و صنفی تشکیل شده است. تعداد واحدهای عملیاتی شهرک صنعتی جی 461 واحد می‌باشد. فاصله چندانی با شهر اصفهان ندارد و نزدیک‌ترین شهرک صنعتی اصفهان به فرودگاه اصفهان است.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی دولت آباد

شهرک صنعتی دولت آباد در شمال اصفهان واقع شده است. این منطقه یکی از بزرگترین مناطق صنعتی کشور با 1700 هکتار وسعت است. در شهرک صنعتی دولت آباد 20 صنعت فعال وجود دارد که عمده ترین آن‌ها عبارتنداز: ماشین‌سازی، قطعه‌سازی، صنایع سنگ و آجر. حدود 2000 کارخانه و کارگاه کوچک و بزرگ در شهرک صنعتی دولت آباد وجود دارد که بیش از 20000 نفر در آن مشغول به کار هستند. فاصله شهر صنعتی دولت آباد تا اصفهان 18 کیلومتر است .

بنابراین تبلیغات شهرک صنعتی دولت آباد برای کسب‌وکارهای مختلف بسیار حائز اهمیت است.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی سجزی

منطقه صنعتی سجزی در بخش کوهپایه و در 35کیلومتری استان اصفهان واقع شده است. دارای مساحت صنعتی 427 هکتار، تعداد واحدهای بهره برداری 62 واحد، تعداد پروژه های در حال احداث 56 می‌باشد و تعداد افراد شاغل 1487 نفر است.
شهرک صنعتی سگزی دارای امکاناتی مانند آب، برق و تلفن می‌باشد. شهرک صنعتی سجزی یکی از مناطقی است که ساخت سوله در آن انجام می‌شود.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی سروش بادران

شهرک صنعتی سروش‌بادران اصفهان دارای شرکت‌های مستقر است که عبارتند از : شرکت پوران پودر سپاهان، کارخانه لبنی صباح، کارخانه نیکان گوشت، شرکت دل آراء اصفهان ( شیلان کیش)، شرکت تولیدی مواد غذایی فاضل اصفهان، شرکت صفا بهبود مهرائین، مجتمع بسته بندی گوشت خان بابا، صنایع غذایی ماهور پاپلس، خرما مضافتی گیلدا، ارشیا کاسپین، شرکت نامی نو و شرکت قند وطن.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی مورچه خورت

شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان، در شهرستان برخوار و میمه واقع شده است و دارای مساحت 535 هکتار می‌باشد. فاصله این شهرک تا شهر اصفهان 50 کیلومتر است. برخی از کارخانه‌ها وشرکت‌های این شهرک عبارتنداز: شرکت عایق بام سپاهان، شرکت شیمی الوند جی، شرکت کیمیا جاوید سپاهان، شرکت سپهر پلیمر اسپادانا، شرکت پرنیان پلیمر آپادانا، صنایع سنگ اسپادان و… .

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی محمودآباد

منطقه صنعتی محمودآباد، در کیلومتر ۵ جاده اصفهان به شاهین شهر و مقابل پالایشگاه شهید منتظری اصفهان قرار دارد. به دلیل حضور سنگبری‌های مطرح کشور، به شهر سنگ اصفهان معروف است. همچنین تبدیل به قطب سنگ ایران نیز شده است.

سنگبری های موجود در این شهرک صنعتی کوپ سنگهای نقاط مختلف کشور از جمله: حاجی آباد، محلات، عباس آباد و خود استان اصفهان را در قالب اسلب و تایل و در سایزهای مختلف با دستگاه‌های مدرن برش می‌دهند.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی صفه

شهرک صنعتی صفه، در خیابان رازی استان اصفهان و در نزدیکی داروسازی رها واقع شده است. برخی ازشرکت‌های مجاور این شهرک عبارتنداز: شرکت گل‌به، شرکت داروسازی فارمد اسپادانا، شرکت حمل‌و نقل کیوان ترابر صفه، شرکت آسمان پنجره و … .

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی امیر کبیر

شهرک صنعتی امیرکبیر، در کیلومتر 8 اتوبان امام خمینی در غرب استان اصفهان به وسعت 127 هکتار توسط موسسه ساماندهی صنایع و مشاغل شهری شهرداری اصفهان طراحی و احداث گردید.

این شهرک بسیاری از نیازهای صنعتی کشور مانند: قالب‌سازی، ساخت تجهیزات معدن، قطعه‌سازی، ماشین‌سازی و… را برطرف نموده است. همچنین پشتیبانی از برخی صنایع از قبیل: ذوب آهن، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، نیروگاه‌ها، صنایع سیمان و کاشی، صنایع پالایشی و پتروشیمی را به عهده دارد.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی مبارکه

منطقه صنعتی مبارکه با مساحت اولیه 276 هکتار در منطقه لنجان و در 32 کیلومتری جنوب شهر اصفهان و 28 کیلومتری شهر مبارکه در جاده اصفهان – شیراز واقع شده است. در این شهرک صنعتی، 413 واحد در حال بهره برداری است و 65 طرح نیز همچنان در حال ساخت است که باعث اشتغال 10266 نفر شده است.

مکان‌هایی که در مجاورت این شهرک قرار دارند عبارتند از: شهرک صنعتی وزیرآباد، شهرک صنعتی دهسرخ، شهرک صنعتی محمدآباد مرغ، شهرک صنعتی سروشبادران و بهارستان.

مزایای استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی اصفهان

  • جذب مشتری: با نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک‌های صنعتی اصفهان، شرکت‌ها و برندهایی که در این مناطق صنعتی فعالیت می‌کنند، می‌توانند به طور مستقیم به جذب مشتری جدید بپردازند.
  • تبلیغات برند: تبلیغات محیطی شهرک های صنعتی اصفهان به شرکت‌ها و برندها امکان می‌دهد تا برند خود را به صورت گسترده‌تری تبلیغ کنند و نام آن‌ها به مخاطبان بیشتری نشان داده شود.
  • جذب نیروی کار: اجاره تبلیغات پل هوایی شهرک صنعتی اصفهان، به شرکت‌ها و برندها کمک می‌کند تا برای جذب نیروی کار جدید و ماهرتر، از این ابزار تبلیغاتی استفاده کنند.
  • بهبود خدمات و رضایت مشتریان: با رزرو تابلو تبلیغاتی شهرک صنعتی اصفهان، شرکت‌ها و برندها می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره نیازهای مشتریان و بازخورد آن‌ها دریافت کنند و با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، خدمات و محصولات خود را بهبود بخشند.
  • تبلیغات محلی: تابلو ها و بیلبورد تبلیغاتی شهرک صنعتی اصفهان، می‌توانند به عنوان یک ابزار موثر برای تبلیغات محلی در شهرک‌های صنعتی اصفهان عمل کنند. این بیلبوردها به شرکت‌ها این امکان را می‌دهند تا محصولات خود را به جامعه محلی معرفی کنند و باعث افزایش توجه و شناخت بیشتری در بین مخاطبان خود شوند و به فروش بیشتری دست یابند.

قیمت تبلیغات شهرک صنعتی اصفهان
 بیلبورد شهرک صنعتی اصفهان

آراد زرین، مجری بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی اصفهان

شرکت تبلیغات محیطی آراد زرین، صاحب رسانه فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا به مسیر برندسازی و رشد کسب و کار خود سرعت بخشید. با خرید بیلبورد در شهرک های صنعتی اصفهان، می‌توانید کسب و کار خود را به میلیون‌ها نفر معرفی کنید. آراد زرین با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم‌های این مسیر را می‌شناسد. در نتیجه به شما کمک می‌کند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید.

تعرفه  بیلبورد شهرک صنعتی اصفهان
تابلو بیلبورد شهرک های صنعتی اصفهان

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان