نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی اتوبان غربی تبریز

با اجاره تابلو تبلیغاتی در اتوبان غربی تبریز، به رشد شغلی خود جان تازه ایی ببخشید. اتوبان غربی تبریز یکی از شاهراه های مهم استان آذربایجان شرقی به شمار می آید. به علت تردد بالا و روزانه در این اتوبان، به سادگی می توانبد کسب و کار خود را به بسیاری از مردم معرفی کنید. این بزرگراه، به علت اینکه ترافیک شمال غرب را دور میزند، مورد توجه بسیاری از رانندگان واقع شده است. این بزرگراه از سه راهی مایان آغاز شده و تا پل ورودی غربی بزرگراه شهید كسایی ادامه می‌یابد. از طرفی به كنارگذر جنوبی تبریز و اتوبان كسایی متصل می‌شود و از این طریق سبب خروج اتوبان شهید كسایی از بن‌بست شده و از طریق پل در حال احداث كنارگذر جنوبی به بزرگراه غربی تبریز متصل می‌شود.

تبدیل یک نام تجاری به یک رهبر با مسئولیت اجتماعی تنها با نوشتن استراتژی های بازاریابی و تبلیغات جدید یک شبه اتفاق نمی افتد. تلاش برای شناسایی چشم اندازی که مشتریان شما معتبر و منطبق با ارزش های آنها می دانند ، نیاز دارد.

سیمون مین وارینگ
تبلیغات محیطی در اتوبان غربی تبریز

درخشش در کسب و کار با تبلیغات محیطی در اتوبان غربی تبریز

هدف اصلی هر شرکتی، فروش محصولات و خدماتی است که ارائه می دهد. برای رسیدن به این هدف ممکن است هر شرکت از روش های مختلفی برای شناسایی و فروش محصولات خود استفاده نماید. یکی از مناسب ترین این روش ها تبلیغات محیطی در اتوبان غربی است. تبلیغات محیطی در دنیای امروزه به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های کسب و کار شناخته می شود. در بعضی از موارد با توجه به معیار های گوناگون و امتیازات مناسبی که تبلیغات محیطی دارد، می تواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای معرفی محصول خود به مشتری باشد. امروزه در بازار رقابتی، هر کسی که بتواند شناخت بهتری از انواع تبلیغات محیطی در اتوبان غربی تبریز داشته باشد و خلاقیت بیشتری در اجرا خرج کند می تواند قدم موثر تری در زمینه ی محبوبیت کالاهای خود در میان مشتریان و بازار هدف خود بردارد.

بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان غربی

بیلبوردهای تبلیغاتی به دلیل حضور فیزیکی خود در اتوبان غربی جایگاه ویژه ایی را در چشم انداز تبلیغات به خود اختصاص داده اند. آنها مانند رادیو، تلویزیون و تبلیغات اینترنتی زودگذر نیستند، بلکه در کنار جاده ایستاده اند و پیام آنها بر روی یک تابلو غول پیکر و بزرگ نقش بسته است. در بیلبورد تبلیغاتی قدرتی وجود دارد که سایر ابزارهای تبلیغاتی نمی توانند آن را بازسازی کنند. تبلیغات بیلبورد یک راه حل جادویی برای هر نیاز بازاریابی نیست، اما در صورت استفاده صحیح می تواند کارهایی را انجام دهد که هیچ روش دیگری نمی تواند. اگر یک پیام واضح و قابل اجرا دارید که می خواهید به مخاطبان اسیر منتقل کنید، ممکن است یک بیلبورد تنها چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید. می توانید مکان، طرح، اندازه و نوع بیلبورد خود را متناسب با بودجه و نیازهای خاص کسب و کار خود تنظیم کنید.

مزایای بیلبورد تبلیغاتی در آزادراه شهید باکری

یکی از دلایلی که تابلوهای تبلیغاتی هنوز موثر هستند قدرت آنها در تاثیر گذاری و ترغیب مردم به خرید فوری است.  به عنوان مثال ، شما در حال رانندگی طولانی با خانواده خود هستید. حتی با یک کیسه پر از خوراکی و میوه ، دیدن یک بیلبورد با پیتزا یا منوی دل انگیز شما را وادار می کند که یک توقف کوتاه داشته باشید و غذا بخورید. این توقف برنامه ریزی نشده بود ، اما به دلیل بیلبوردی که به طرز استراتژیکی در نزدیکی یک رستوران پیتزا قرار گرفته است ، نمی توانید ترمز را فشار ندهید و غذا بخورید.

معرفی آزادراه غربی

اتوبان غربی یا آزادراه شهید باکری به طول 15 کیلومتر در غرب تبریز، واقع شده است. این آزادراه به آزادراه تبریز – تهران، اتوبان کسایی، جاده سنتو و بزرگراه ملت در تماس است. اتوبان غربی تبریز به طول 15 کیلومتر و عرض 32 متر در دو باند مجزای سه لاینه احداث شده. در طول این آزادراه تعداد هفت پل روگذر برای تبادل راهی بین مناطق و شهرک‌های مجاور آن احداث شده است.

مکان های مهم و کلیدی در مسیر اتوبان غربی

  • پارک ائل باغی
  • شهربازی لونا پارک
  • عمارت ائل گلی
  • بیمارستان شهدا
  • ساعت آفتابی تبریز
  • تپه پرچم – تپه سلامتی
  • استخر هتل شهریار
  • آب و فاضلاب منطقه 4 تبریز

جاده های منتهی به اتوبان باکری

  1. اتوبان کسایی
  2. جاده شادباش مشایخ
  3. خیابان ائل گلی
  4. بلوار دکتر حسابی
  5. بلوار ملکی تبریزی
  6. گذرگاه توانیر جنوبی
  7. بلوار دکتر حسابی
  8. تقاطع موتوژن

آراد، مجری تبلیغات محیطی در اتوبان غربی

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان غربی، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغات محیطی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. بهترین هلدینگ تبلیغاتی با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست.

تبلیغات در اتوبان غربی تبریز
اجاره بیلبورد تبلیغاتی اتوبان غربی تبریزشرکت بازاریابیاجاره بیلبورد تبلیغاتی در بلوار نصف راهشرکت تبلیغاتی در خسروشاه تبریز
تبلیغات در اتوبان غربی تبریزشرکت تبلیغاتیشرکت تبلیغاتی خیابان آزادی تبریزمجری تبلیغات محیطی خیابان ولیعصر تبریز
مجری تبلیغات محیطی اتوبان غربی تبریزتبلیغات تبریزتبلیغات در چهارراه آبرسان شرکت تبلیغاتی در خیابان ائل گلی
شرکت تبلیغاتی بزرگراه غربی تبریزتبلیغات محیطی نوینبیلبورد تبلیغاتی اتوبان پاسداران تبریزتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی در اتوبان غربی تبریز
تبلیغات اتوبان غربی تبریز
4.7/5 - (8 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی اتوبان غربی تبریز»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان