نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان پرند

شهر پرند یکی از شهرهای جدیدی است که در همسایگی شهرهای تهران، شهریار، کرج، ساوه و قم احداث شده است. اگر شما صاحب شغل و یا در حال ایجاد برند جدیدی هستید؛ بهتر است تبلیغات محیطی و بیلبورد در اتوبان های پرند را جدی بگیرید. در این نوشته به اینکه چرا رزرو بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان پرند به جهت کسب سود؛ انتخابی هوشمندانه است، می پردازیم. این شهر دارای ۷ فاز و یکی از شهرستان های شهر رباط کریم است که در  ۳۰ کیلومتری جنوب غربی تهران  است. همچنین در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه و در مجاورت فرودگاه بین المللی امام خمینی احداث شده است.

وجود شهرک های صنعتی، خدمات حمل‌ونقل و اتوبانی منتهی به پرند از شهرهای همجوار، بازدهی تبلیغات محیطی در این شهر را بالا برده است. همچنین عناصری مانند پل های هوایی عابر پیاده و ماشین رو این منطقه، به یک فضای مناسب برای تبلیغات بیلبوردی تبدیل شده است. از طرفی اجاره بیلبورد اتوبان تهران ساوه بسیار مورد استقبال کسب‌وکارها است و بازدهی بالایی در فرآیند برندسازی دارد، زیرا این اتوبان یک شاهراه ارتباطی بین شهرهای اطراف است.

تابلو تبلیغاتی در پرند


حمل و نقل درون شهری و برون شهری پرند فضای مناسب تبلیغات محیطی

خطوط تاکسی و اتوبوس از مبدا پرند به مقصد متروی صادقیه و تاکسی ون و اتوبوس از مبدأ پرند به متروی شاهد در حرکت است. این مسیرها در راستای آزادراه تهران-قم و فرودگاه امام خمینی به شهر پرند می رسد. ۱۱ قطار رفت و برگشت از تهران به سمت این شهر حرکت می‌کند. پس، می‌توان با نصب تابلوهای تبلیغاتی جذاب در ایستگاه های اتوبوس، مترو و تاکسی، حتی در مسیر شهرک پرند به تهران و بالعکس، روی سازه های ساختمانی و پل های عابر پیاده مخاطبین را به خود جذب کرد.

فضاهای جذاب برای تبلیغات محیطی در پرند

سرزمین ایرانیان معروف به دیزنی لند ایران، یک مکان ویژه و جذاب برای تبلیغات بیلبوردی است.این مجموعه 20 هزار هکتاری، بزرگ‌ ترین مرکز تفریحی اقامتی خاورمیانه است که در جنوب شهر پرند قرار گرفته. بی شک چنین فضای گسترده و جذابی، به نوعی امکانات برای  تبلیغات بیلبوردی و تبلیغات محیطی شهری، در این شهر خواهد بود. همچنین می توانید با تبلیغات محیطی در اتوبان های پرند، گروه عظیم مسافران از شهر ها و استان های دیگر را به مخاطب هدف خود تبدیل کنید. امکانات این مجموعه شامل

  • پیست اتومبیل رانی
  • پیست موتور
  • شهربازی کودکان
  • پینت بال
  • زمین گلف
  • دریاچه مصنوعی
  • رستوران
  • سینما و غیره

مارک دیگر آن چیزی نیست که ما به مصرف کننده می گوییم، بلکه آن چیزی است که مصرف کنندگان به یکدیگر می گویند.

اسکات کوک

یک نام تجاری برای یک شرکت مانند یک شهرت برای یک شخص است. شما با تلاش برای انجام کارهای سخت به خوبی شهرت کسب می کنید. 

جف بزوس

خدمات هلدینگ آراد در زمینه تبلیغات محیطی اتوبان پرند

آژانس تبلیغات محیطی آراد، با بیش از 750 رسانه محیطی به عنوان بزرگترین صاحب رسانه در زمینه تبلیغات محیطی شناخته می شود. ما با داشتن تیم های متخصص در زمینه های طراحی، شعار تبلیغاتی، بازاریابی و برندینگ به رشد کسب و کار شما کمک می کنیم. یکی از ویژگی های متمایز کننده آراد با سایر همکاران فعال در حوزه تبلیغات محیطی، صاحب رسانه بودن ما است. پس با خیال راحت تبلیغات بیلبوردی خود در اتوبان های پرند را به ما بسپارید.

هلدینگ تبلیغاتی آراد، به عنوان مجری تبلیغات محیطی اتوبان پرند توانسته تا سال های متمادی در زمینه‌ی تابلوهای تبلیغاتی خدمت رسانی نماید. آراد در میان شرکت های تبلیغاتی در اتوبان پرند، وجه تمایزی که دارد این است که تمامی امکانات لازم برای اکران اعم از عرشه ها و پایه های تابلوها را خود فراهم می نماید و خود صاحب تمامی آن ها است. شما با سپردن تبلیغات خود خیالتان از لحاظ طولانی بودن زمان اجاره جمع خواهد بود.

4.9/5 - (40 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان پرند»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان