نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در مسیر وادی رحمت تبریز

با اجاره تابلو تبلیغاتی در مسیر وادی رحمت تبریز کسب و کار خود را رشد دهید. وادی رحمت نام بزرگ‌ترین و مهم‌ ترین آرامستان شهر تبریز است. این منطقه در جنوب‌غربی تبریز و بر سر بزرگراه تبریز- آذرشهر واقع شده‌ است. وادی رحمت مزار بسیاری از بزرگان، شاعران، عارفان و نیز اهالی شهر تبریز را در خود جای داده‌است. برای اجاره بیلبورد می‌توانید با اجاره تابلو های تبلیغاتی در وادی رحمت، کسب و کار خود را به خوبی معرفی کنید.

رزرو تابلو تبلیغاتی در مسیر وادی رحمت

معجزه ایی به نام تبلیغات محیطی در مسیر وادی رحمت

در کل، تبلیغات محیطی به هر نوع تبلیغاتی گفته می شود که افراد در خارج از خانه هایشان با محصولات شما آشنا میشوند. بنا براین از تراکت هایی که در خیابان ها می بینید تا تبلیغاتی که روی دیوارها نوشته شده اند همه و همه جزئی از تبلیغات محیطی در اتوبان وادی رحمت می‌باشند. اما مهم ترین نوع تبلیغات محیطی که مناسب یک بیزینس هدف دار و ارزشمند باشد، تبلیغات بیلبوردی است.

مزایای تبلیغات محیطی در جاده وادی رحمت

وقتی پیام خود را روی بیلبورد تبلیغاتی در مسیر وادی رحمت می گذارید، می دانید که افراد وقتی پیام شما را می بینند کجا خواهند بود. می توانید به جاده ای که بیلبورد در آن است نگاه کنید. تا بتوانید ایده خوبی از اینکه مردم وقتی پیام شما را می بینند از کجا می آیند و می روند، بدست آورید. جنبه مکان تابلوهای تبلیغاتی نیز به شما امکان می دهد در مورد بودجه خود استراتژیک باشید. تابلوهای تبلیغاتی در مناطق روستایی تر نسبت به آنهایی که در مناطق پر رفت و آمد شهری هستند، ارزان تر خواهد بود. با این حال، شما هنوز هم می توانید با هزینه کمتری به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنید.

بیلبوردهای تبلیغاتی در جاده وادی رحمت

بیلبورد خسته کننده نادیده گرفته می شود. انجام تبلیغات محیطی مدرن توجه را به خود جلب می کند و تأثیر ماندگاری بر جای می گذارد. بیلبوردهای تبلیغاتی گوناگون ما را احاطه کرده اند. احتمالاً هر هفته صدها تبلیغ را مشاهده می کنید، اما فقط تعداد انگشت شماری از آنها را به خاطر می سپارید. طراحی تابلو تبلیغاتی بسیار چالش برانگیز است. بدون ذکر اندازه آن، موارد زیادی وجود دارد که هنگام طراحی باید به آنها توجه داشته باشید. برخلاف کارت ویزیت یا لوگوها، طراحی تابلوهای تبلیغاتی به خلاقیت بیشتر و ایده های عالی برای جلب توجه مردم نیاز دارد.

معرفی وادی رحمت

وادی رحمت نام بزرگ‌ ترین و مهم‌ ترین گورستان شهر تبریز است. این گورستان در ناحیهٔ جنوب‌غربی تبریز و بر سر بزرگراه تبریز – آذرشهر واقع شده‌است. وادی رحمت مزار بسیاری از بزرگان، شاعران، عارفان و نیز اهالی شهر تبریز را در خود جای داده‌ است. محله وادی رحمت در استان آذربایجان شرقی و در محدوده‌ی جنوب غربی شهر تبریز واقع شده است. این محله از شمال با بلوار ملت، از شرق با اتوبان کسایی و از غرب با خیابان امام خمینی و خیابان ابوذر محدود شده است و با محله‌های ‌رواسان، راه آهن، صنعتی دکتر بهشتی، اندیشه، شهید چمران، لاله، اشرفی لاله، دیزل آباد مجاورت دارد.

مکان های کلیدی در مسیر وادی رحمت

  • پارک ولایت مهر
  • پارک نظام مهندسی
  • مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس
  • پارک صفا
  • بوستان چشم انداز
  • رستوران کلبه شعبه دو
  • هفته بازار
  • کتابخانه فاتح

خیابان های مرتبط با وادی رحمت

  1. آزادراه تبریز – آذرشهر
  2. بزرگراه کسایی
  3. آزادراه تبریز – سهند
  4. جاده زینجناب
  5. بلوار تشیع
  6. جاده کرجان

آراد، مجری تبلیغات محیطی در مسیر وادی رحمت

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در مسیر وادی رحمت، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغات محیطی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. بهترین هلدینگ تبلیغاتی با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست.

تبدیل یک نام تجاری به یک رهبر با مسئولیت اجتماعی تنها با نوشتن استراتژی های بازاریابی و تبلیغات جدید یک شبه اتفاق نمی افتد. تلاش برای شناسایی چشم اندازی که مشتریان شما معتبر و منطبق با ارزش های آنها می دانند ، نیاز دارد.

سیمون مین وارینگ

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات در رابطه با رزرو بیلبورد تبریز به صفحۀ بیلبورد تبریز مراجعه کنید.

تبلیغات در مسیر وادی رحمت
اجاره بیلبورد تبلیغاتی بر پل وادی رحمتشیوه های تبلیغات محیطی نوینبیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کسائیبیلبورد تبلیغاتی در خیابان ائل گلی
تبلیغات پل وادی رحمت تبریزشرکت بازاریابیمجری تبلیغات محیطی در اتوبان آذرشهر اجاره بیلبورد تبلیغاتی پل عابر پیاده یادگار امام
مجری تبلیغات محیطی مسیر وادی رحمتتبلیغات تبریزبیلبورد تبلیغاتی در صوفیان مجری تبلیغات محیطی مسیر ارومیه به تبریز
شرکت تبلیغاتی مسیر وادی رحمتشرکت تبلیغاتیشرکت تبلیغاتی در بستان آبادتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی در مسیر وادی رحمت تبریز
تبلیغات در وادی رحمت

4.8/5 - (12 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در مسیر وادی رحمت تبریز»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان