نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره تابلو تبلیغاتی در محور فیروزکوه

اجاره بیلبورد در محور فیروزکوه را می‌توان از بهترین گزینه ها در زمینه‌ی تبلیغات محیطی دانست. بیلبوردهای تبلیغاتی عموما در مکان هایی درج می شوند که تردد بالایی وجود دارد. تابلوهای تبلیغاتی در محور فیروزکوه از بازخورد بالایی برخوردار است. مردم از این محور برای رسیدن به مناطق شمالی ایران استفاده می کنند. با تابلوهای تبلیغاتی می توان رشد بسیار بالایی در زمینه ی تبلیغات محیطی داشت. امروزه کسب و کار های بزرگی را می بینیم که همچنان در حال اکران بیلبورد تبلیغاتی هستند. کانون تبلیغاتی آراد با دارا بودن بیش از 750 تابلو تبلیغاتی قادر است تا برای انواع کسب و کار ها کمپین های تبلیغاتی را اکران نماید. شما می توانید با برقراری تماس با مشاوران آراد سوال های خود را در این زمینه مطرح نمایید.

تبلیغات محیطی در محور های فیروزکوه
تبلیغات در محور فیروزکوه

اجاره بیلبورد محور فیروزکوه

آژانس تبلیغات محیطیبیلبورد تبلیغاتی در کلاردشتشرکت تبلیغاتی نمک آبرود

تبلیغات در محور فیروزکوه

کانون تبلیغات محیطیشرکت تبلیغاتی متل قواجاره بیلبورد تبلیغاتی در نور

مجری تبلیغات محیطی محور فیروزکوه

شرکت بازاریابیبیلبورد تبلیغاتی رامسرمجری تبلیغات محیطی فریدونکنار

شرکت تبلیغاتی محور فیروزکوه

تبلیغات محیطی مازندرانمجری تبلیغات محیطی آملتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی مسیر فیروزکوه
مطالب مرتبط با تبلیغات محیطی محور فیروزکوه

مجری تبلیغات محیطی در محورهای فیروزکوه

تبلیغات کنار جاده ای می تواند در مسیرهای طولانی و خسته کننده سبب تحریک ذهن و چشم باشد. تصور کنید چند صد کیلومتر در امتداد محور فیروزکوه رانندگی کرده اید. حال تصویر یک بیلبورد تبلیغاتی در محور فیروزکوه را مشاهده می کنید. مغز شما شروع به پرسه زدن و جستجوی هر چیز تحریک آمیز می کند. یک بیلبورد تبلیغاتی در جاده فیروزکوه می تواند به سرعت خستگی ذهنی شما را برطرف کند. تا بتوانید دوباره تمرکز کنید. بیلبوردهای تبلیغاتی در مسیر فیروزکوه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. برای مثال در محورهای فیروزکوه، تابلو های تبلیغاتی می توانند به رانندگان خدمات موجود در منطقه خود را توصیه کنند. بیلبوردهایی که مشاغل همان نواحی را به مردم معرفی می کنند. مانند:

بیلبورد تبلیغاتی در محور فیروزکوه
  • هتل های بین راهی
  • تعمیرگاه ها
  • مراکز درمانی و هزاران کسب و کار دیگر.
  • آراد به عنوان مجری تبلیغات محیطی در جاده فیروزکوه، با تجربه ی بالایی که دارد می تواند تا در مسیر رشد کسب و کار شما کمک شایانی نماید.

بیلبورد تبلیغاتی در جاده فیروزکوه

بیلبورد وسیله ای است که با قرارگیری در یک محل ویژه آگهی ها و اطلاعات خود را به دید مردم می رساند. در واقع همان تابلوهای تبلیغاتی بزرگ هستند که معمولا در کنار خیابان های اصلی و یا اتوبان ها و جاده ها از فاصله دور دیده می شوند. دلیل اصلی جلب توجه از سوی عابران و رانندگان، بزرگی بیش از حد بیلبورد نیست، بلکه پیام و طرح هایی است که روی بیلبورد وجود دارد. اگر از این بیلبورد ها به درستی استفاده شود می تواند خیره کننده و تاثیر گذار باشد. به همین دلیل یکی از مهم ترین بخش ها در ساخت بیلبورد، طراحی بیلبورد و سرعت و کیفیت انتقال پیام است. تبلیغات در جاده فیروزکوه همچون تبلیغات در محمودآباد از مزیت بالایی برخوردار می باشد.

مزایای بیلبورد تبلیغاتی در جاده های فیروزکوه

  1. مخاطب اسیر دارند
  2. در تمام طول شبانه روز برند شما را معرفی می کنند
  3. گروه وسیعی از مردم را تحت الشعاع خود قرار می دهند
  4. تمام گروه های سنی را پوشش می دهند

معرفی محور فیروزکوه

جاده 79 به جاده فیروزکوه معروف است و جاده سوادکوه نیز نامیده می شود. این جاده از تهران تا قائمشهر و سپس به ساری میرسد. همچنین این جاده طولانی ‌ترین محور در بین جاده ‌های استان است. این جاده از آمار تصادفات کمتری برخودار است. به همین علت و حجم زیاد ترافیک در محور هراز در بیشتر مقاطع سال اکثر ماشین آلات و خودروهای سنگین اعم از کامیون‌ها و تریلی ها از این محور وارد استان می‌شوند. طبق آمار اعلام شده سالانه حدود ۲۵٪ مسافران نوروزی و تابستانی از این جاده برای ورود به استان استفاده می‌کنند. تبلیغات در محور فیروزکوه از مزایای بالایی برخوردار می باشد.

مکان های دیدنی محور فیروزکوه

  • برج شیخ شبلی
  • کوه تل کمر
  • آبشار تیزاب
  • امامزاده بی بی زبیده
  • غار رود افشان
  • دریاچه تار
  • دریاچه آهنک
  • سد لفور
  • پل ورسک
  • پارک جنگلی جوارم

واقعیت این است که هیچ کس تبلیغات نمی خواند. مردم آنچه را که برایشان جالب است می خوانند و گاهی این یک تبلیغ است.

هووارد لوک گوساژ

برندها باید خود را نه به عنوان قصه گو بلکه به عنوان داستان ساز تصور کنند. ما بذرهای محتوا را می کاریم و اجازه می دهیم جامعه ما بر اساس آن کار کند.

امی پاسکال

آراد، مجری تبلیغات محیطی در محورهای فیروزکوه

شرکت تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور است. شما می توانید با اجاره بیلبورد تبلیغاتی در محور فیروزکوه کسب و کار خود را به میلیون ها نفر نشان دهید. مجری تبلیغات محیطی آراد در محور فیروزکوه با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های مختلف تبلیغات به شما کمک می کند تا شغل خود را به همه معرفی کنید.

5/5 - (5 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «اجاره تابلو تبلیغاتی در محور فیروزکوه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان