نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تبلیغات محیطی در تله کابین رامسر

تبلیغات محیطی در جاده تله کابین رامسر را می توان یکی از پرمخاطب ترین رسانه ها در ایران دانست. تله کابین رامسر یکی از مهیج ترین و زیباترین تله کابین های کشور میباشد که همه ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است. رامسر به عروس شهر های ایران معروف است و بهترین منطقه برای تبلیغات بیلبوردی از لحاظ جاذبه گردشگری می‌باشد. به طور کلی اجاره بیلبورد در مازندران مناسب‌ترین انتخاب جهت شناخته شدن برند و رشد کسب‌وکارها است.

تبلیغات در تله کابین رامسر
اجاره بیلبورد تبلیغاتی تله کابین رامسرشرکت تبلیغاتیاجاره بیلبورد تبلیغاتی کلاردشتاجاره بیلبورد تبلیغاتی نمک آبرود
تبلیغات در رامسرآژانس تبلیغاتیاجاره بیلبوردبیلبورد تبلیغاتی محمودآباد
مجری تبلیغات محیطی مسیر تله کابین رامسرشرکت بازاریابیتبلیغات در مسیر متل قوبیلبورد تبلیغاتی آمل
شرکت تبلیغاتی جاده تله کابین رامسرمجری تبلیغاتیبیلبورد تبلیغاتی عباس آبادتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی مسیر تله کابین رامسر
مطالب مرتبط با تبلیغات محیطی در مسیر تله کابین رامسر

موقعیت جغرافیایی تله کابین رامسر

تله کابین رامسر از لحاظ جغرافیایی میان دو استان مازندران و گیلان در ۵ کیلومتری غرب رامسر قرار گرفته است. از شمال در ساحل زیبای دریای خزر و از جنوب در کوهپایه های قله سماموس با ۱۲۰۰ متر ارتفاع واقع شده است. فاصله بسیار کم ارتفاعات سبز و آبی دریا از شگفتی های بدیع این منطقه است.

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری رامسر، عروس شهرهای ایران، تله کابین رامسر است.  این تله کابین که بزرگترین در بین هشت تله کابین ایران به حساب می‌آید. در ۵ کیلومتری غرب رامسر واقع شده. ۱۰ دقیقه بعد از رامسر در مسیر چابکسر، به محض اینکه پایتان را در رامسر بگذارید بیلبوردهای تله کابین را هم خواهید دید. عکس آدم‌هایی که سوار بر سورتمه رامسر خوشحال و خندانند و تله کابین از بالای سرشان و جنگل های سرسبز رامسر دارد می‌گذرد. در حقیقت تنها تله کابین رامسر در خاورمیانه است که ساحل دریا را به ارتفاعات جنگلی وصل می‌کند.

تبلیغات محیطی در تله کابین رامسر

اجاره بیلبورد در مسیر تله کابین رامسر

به دلیل مشهور بودن این منطقه برای جذب گردشگران و توریست های متعدد از سراسر ایران و جهان، پتانسیل تبلیغاتی این منطقه بالاست. اجاره تابلو تبلیغاتی در تله کابین رامسر دارای موقعیت بسیار مطلوبی است. باعث می شود به اعتبار برند بیش از پیش افزوده شود. بخصوص انجام تبلیغات در مسیر تله کابین رامسر در تعطیلات که مردم قصد مسافرت به این ناحیه را دارند. بیلبوردهای جاده تله کابین رامسر بازدهی مطلوبی دارد.

برای رسیدن به تله کابین میتوان از دو مسیر رامسر، چالوس، تهران و یا لاهیجان، رشت، قزوین، تهران استفاده کرد. جاده چالوس کمی کوتاه تر است اما مسیر لاهیجان – رشت نیز خالی از لطف نیست. مخصوصا اینکه در ایام شلوغ از ترافیک سبک تری برخوردار است. بازخورد تبلیغات در تله کابین مثل تبلیغات در فریدونکنار نسبتا بالا می باشد.

اجاره بیلبورد در تله کابین رامسر

نکاتی در مورد جاده تله کابین رامسر

  • به همین جهت تبلیغات در جاده های منتهی به تله کابین رامسر از اثر بخشی قابل توجه ای برخوردار می باشد. محیط جذاب و توریستی بودن این جاده موجب می شود که گردشگران به بیلبوردهای تبلیغاتی در مسیر تله کابین رامسر دقت بالایی بکنند.
  • تله کابین رامسر تنها تله کابین خاورمیانه است که در بالای یک دریا قرار دارد. همچنین ساحل را به کوه های پوشیده از جنگل متصل می کند.
  • نکته‌ای که در رابطه با تله کابین رامسر باید بدانید، این است که هر کابین آن ۴ نفر ظرفیت دارد. بیشتر از این تعداد نمی‌توانند سوار تله کابین شوند. تنها راه دسترسی به کوه‌های جنگلی و بازدید از مکان‌های دیدنی رامسر، تله کابین است و راه دیگری ندارد.

امکانات تله کابین رامسر

در پایین مجتمع اقامتی هم امکانات رفاهی زیادی مانند رستوران و کافی شاپ قرار دارد. رستوران تله‌ کابین از بهترین رستوران های رامسر است. یا می‌توانید سافاری جنگل را برای کند و کاو در جنگل انتخاب کنید. لباس های مخصوصی که ایمن طراحی شده اند را بپوشید و در میان درختان هیجان را تجربه کنید. مسیری که طی می کنید تقریبا ۴۵۰ متر است و برای این که به خط بعد برسید، باید از پل های چوبی رد شوید. از دیگر مکان های دیدنی در جاده تله کابین رامسر مب توان به:

  • جواهرده رامسر
  • قلعه مارکوه
  • آبگرم محله سادات
  • تله کابین رامسر
  • عمارت کاخ مرمر
  • باغ ایرانی رامسر
  • سد میجران
  • هتل قدیم رامسر
  • آبشار سیاسرت

ایده های بزرگ از ناخودآگاه سرچشمه می گیرند. این امر در هنر، علم و تبلیغات صادق است. اما ناخودآگاه شما باید به خوبی آگاه باشد، در غیر این صورت ایده شما بی ربط خواهد بود. ذهن خودآگاه خود را با اطلاعات پر کنید، سپس فرایند فکر منطقی خود را لغو کنید. 

دیوید اوگلیوی

چرا تله کابین رامسر ؟

هیجان و آرامش را هم زمان تجربه می‌کنید. از بالای تله کابین می‌توانید به زیبایی‌های شهر نگاهی کنید و ماشین‌ها و آدم‌ها را از ارتفاع نسبتا زیادی ببینید. می‌توانید به ساحل دریا و شهربازی مجتمع اقامتی نگاه کنید و هیجان و زنده بودن شهر را ببینید. می‌توانید مزرعه‌های سرسبز رامسر و چابکسر را از نظر بگذرانید.

به صورت خلاصه می‌توان گفت باید به دلایل زیر به تله کابین رامسر رفت:

  1. امکانات و جاذبه های گردشگری فراوان
  2. دیدن طبیعت منحصر به فرد از بالا
  3. تجربه آب و هوای خنک و معتدل حتی در تابستان
تابلو تبلیغاتی در تله کابین رامسر

آراد، مجری تبلیغات محیطی در مسیر تله کابین رامسر

هلدینگ آراد با سابقه ی طولانی در زمینه ی تبلیغات محیطی توانسته است تا برای کسب و کارهای مختلف رشد بالایی را ایجاد نماید. کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در مسیر تله کابین رامسر، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغاتی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. شرکت تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست.

4.6/5 - (5 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «تبلیغات محیطی در تله کابین رامسر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان