نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

قبل از هر تصمیمی
صحبت های کارشناسان ما را بشنوید

اجاره و رزرو بیلبورد تبلیغاتی در رشت (استان گیلان)

اجاره و رزرو بیلبورد تبلیغاتی در رشت (استان گیلان)، به جهت وجود جاذبه‌های طبیعی از جمله دریای خزر و جنگل‌ ها و پوشش گیاهی سرسبز، مورد استقبال مردم کل کشور در همه ایام سال می‌باشد.

استان گیلان از شمال به دریای خزر و کشور جمهوری آذربایجان، از غرب به استان اردبیل، از شرق به استان مازندران و از جنوب به استان های قزوین و زنجان متصل است.
برای گرفتن بهترین نتیجه از اجاره بیلبورد لازم است از یک تیم حرفه ای و باسابقه مشاوره گرفت. کارشناسان حرفه ای هلدینگ آراد با سال ها تجربه مجری کمپین های تبلیغاتی برندهای مطرحی بوده اند.

لیست بیلبوردهای تبلیغاتی رشت (استان گیلان)

جهت دریافت مشاوره برای کمپین های تبلیغاتی
با کارشناسان گروه اقتصادی آراد تماس بگیرید

چرا سرمایه گذاری تبلیغاتی و اجاره بیلبورد در رشت

استان گیلان یکی از مهم ترین استان های کشورمان محسوب می‌شود. با رزرو بیلبورد رشت می‌توانید به شناخته شدن برندتان کمک شایانی کنید. بهتر است با توجه به نوع محصول یا خدمات خود، شهرهای دیگر و جاده های مواصلاتی مرتبط با شهر رشت را نیز به لیست بیلبورد تبلیغات محیطی در گیلان اضافه کنید. با کمک کلینیک تبلیغات محیطی آراد زرین اقدام به اجرای کمپین تبلیغاتی و اجاره بیلبورد گیلان نمایید.

01

شهر محبوب
مسافران و گردشگران

برای انجام تبلیغات محیطی در رشت ابتدا لازم است بازار و هدف خود از تبلیغات را مشخص کنید. به دلیل مسافرخیز بودن و نیز تراکم جمعیت بالای این استان انواع تبلیغات بیلبوردی در رشت و  کل استان گیلان تاثیرگذار است. با این حال نباید از یک برنامه ریزی درست و دقیق برای اجرای کمپین خود غافل شوید. اگر قصد تبلیغات سراسری دارید یا به صورت منطقه ای به تبلیغات محیطی روی آورده اید، بهتر است اکران تبلیغ خود را طبق زمانبندی صحیح برنامه ریزی (مثلا مناسبت های خاص و ورود گردشگران) نمایید.

02

کاشت و تولید محصولات
مرغوب کشاورزی

استان گیلان از جمله استان های  حاصلخیز و سرسبز ایران است. مسیر های منتهی به دریای خزر، شهرهای توریستی، جاده های جنگلی، تالاب انزلی و تفرجگاه های تفریحی و بازارهای سنتی را می‌توان در زمره بهترین مکان ها برای تبلیغات بیلبوردی در گیلان نام برد. علاوه بر سفر های تفریحی به گیلان، تولید و صادرات محصولاتی مانند چای، برنج، زیتون، مرکبات و … نیز مورد توجه تاجران و سرمایه داران قرار دارد. به همین دلیل کارخانه های مختلفی از جمله برنجکوبی و فرآوری چای بسیاری در حال فعالیت هستند.

03

تبلیغات محیطی
پربازده و مطلوب

شهر صنعتی رشت یکی از پنج شهر صنعتی ایران محسوب می‌شود، به همین دلیل رفت و آمد مدیران و صاحبان کسب و کار به این استان بستر مناسبی جهت سرمایه گذاری تبلیغات محیطی در گیلان فراهم نموده است. مثلا شهر آستارا یکی از مهم ترین شهرهای مرزی ایران است که در شمال استان گیلان قرار دارد. این شهر با کشور جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد و از این رو یک شهر ترانزیتی محسوب می‌شود. تبلیغات در مکان‌های داخل شهر و پر رفت و آمد آستارا می‌تواند کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن به مردم ارائه کند.

چرا کمپین تبلیغات بیلبوردی در رشت (استان گیلان)؟

اجاره تابلو تبلیغاتی در گیلان از بهترین گزینه ها در جهت اجرای کمپین های تبلیغاتی می باشد. گیلان از استان‌های شمالی ایران، به مرکزیت کلانشهر رشت، و دهمین استان پرجمعیت کشور است. علاوه بر رونق گردشگری و فضاهای بکر طبیعی که باعث رفت و آمد فراوان در مسیر های این منطقه شده اند،
تراکم جمعیت در این استان با ۱۷۷ نفر در هر کیلومترمربع جایگاه سوم را در ایران دارد. کلانشهر رشت با داشتن ۴۶ درصد جمعیت کل استان، پرجمعیت‌ترین شهر شمال کشور را به خود اختصاص داده است.
بیلبورد نقش مهمی در برندینگ دارد. با ارائه مشاوره تخصصی کارشناسان تبلیغات محیطی هلدینگ آراد می‌توانید شاهد بهتر دیده شدن برند خود و رسیدن به اهداف تجاری خود باشید.

استفاده از روش‌های تبلیغاتی به کار گرفته شده توسط سایر برند ها روش مناسبی برای تبلیغات برند ما نیز نخواهد بود. هر کسب‌وکاری بسته به نوع و زمینه فعالیت خود باید روش مناسبی برای تبلیغات انتخاب کند.

چرا تبلیغات محیطی در رشت؟

تبلیغات محیطی در رشت یکی از آن اقداماتی است که می‌تواند به برندهای ایرانی برای سودمند و مفید بودن در حوزه تبلیغات محیطی کمک کند، اگر به درستی اجرا شود. شما با رزرو بیلبورد رشت می‌توانید به شناخته شدن برندتان کمک شایانی کنید.
رشت مرکز استان گیلان، از نظر وسعت بیست و هشتمین استان ایران محسوب می شود. همچنین این استان با جمعیتی بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر، دهمین استان پر جمعیت و با مساحت بیش از 14 هزار متر مکعب است. شرکت تبلیغاتی آراد (تبلیغات محیطی بدون واسطه) با بیش از 1500 رسانه فعال نه فقط در رشت بلکه در کل کشور همراه شما خواهد بود.

آراد زرین صاحب رسانه تبلیغاتی در سطح کشور

از آنجایی که انتخاب صحیح بازار هدف یکی از فاکتور های اساسی و مهم در بازدهی تبلیغات است، انتخاب رشت (استان گیلان) در کمپین های تبلیغاتی باعث پوشش دهی اقشار مختلف مردم و دستیابی به نتایج عالی تبلیغاتی می‌شود. جهت آشنایی با مزایای تبلیغات محیطی در سایر شهرها صفحات زیر را مطالعه نمایید.

آشنایی با تبلیغات اصولی با بیشترین بازدهی

با افزودن به دانش و علم تبلیغات محیطی، می توانید اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغات بیلبوردی خود در رشت نمایید. برای مطالعه بیشتر به صفحه دانشکده آراد مراجعه نمایید.

01

بیلبورد چیست؟

یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی، بیلبورد است. چون بیلبورد های تبلیغاتی در مناطق شلوغ قرار دارند و در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی بیشترین تعداد بازدید و برداشت را کسب می‌کنند. پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود.

اطلاعات بیشتر

02

رزرو بیلبورد

هر کسب‌و‌کاری برای موفقیت نیاز به جذب مشتری دارد. بازاریابی، مراحلی را که کسب‌وکارها برای جذب و حفظ مشتریان می‌گذرانند را توصیف می‌کند که شامل داشتن تبلیغاتی است که آگاهی مصرف‌کننده را در مورد محصولات و خدمات افزایش می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

03

کمپین تبلیغات محیطی

در کمپین‌های تبلیغات محیطی در صورت استفاده مؤثراز ابزارها یا پیام‌های ارتباطی، انتخاب زمان و مکان‌های مناسب برای تبلیغ کسب و کار و تجارت شما می توانند آگاهی، علاقه و همچنین تمایل مشتریان بالقوه به محصولات یا خدمات شما را افزایش می‌دهند.

اطلاعات بیشتر

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در رشت

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در رشت (استان گیلان) به عوامل متعددی مانند مساحت، فصل، مکان بیلبورد و ترافیک منطقه بستگی دارد. همین موضوع بر تعرفه بیلبوردها در رشت تأثیر می گذارد. شرکت تبلیغاتی آراد به دلیل بهره مندی از انواع بیلبوردها افتخار همکاری با برندهای مطرح را دارد. همچنین با اجاره انواع بیلبورد در مکان های مختلف سعی کرده این بستر تبلیغاتی را برای تمامی مشاغل با هر هدف و بودجه ای فراهم کند. بیلبوردهای رشت با توجه به اندازه و موقعیت مکانی خود دارای قیمت های متفاوتی هستند.

شرکت تبلیغاتی آراد زرین با تجربه‌ای قابل توجه در تبلیغات محیطی شما را در مسیر اجرای یک کپمین تبلیغات محیطی بدون نقص همراهی می‌کند. برای دریافت مشاوره از طریق بخش تماس‌ با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید و در صورت تمایل اقدام به رزرو بیلبورد مدنظر نمایید.

چیزی که در تبلیغات می‌گویید مهم تر از نحوه ی بیان شما است.

مکان های مناسب بیلبورد در رشت

استان گیلان همواره مورد توجه طیف های مختلف مردم است و این امر عامل مهمی در موفقیت کمپین های تبلیغاتی در گیلان (رشت) است. هر ساله میلیون ها نفر به این استان سفر می کنند. پس می توان گفت تبلیغات بیلبوردی در شهر رشت و سایر شهر های استان گیلان بسیار موثر است. برخی از امکان دیدنی و پرتردد استان گیلان :
  • روستای ماسوله
  • آبشار لاتون
  • قلعه رودخان
  • امامزاده هاشم
  • ساحل انزلی
  • تالاب انزلی
  • یک شنبه بازار رودسر
  • جنگل گیسوم و …

آشنایی با سایر شهرهای استان گیلان برای اجاره و رزرو بیلبورد

برای تاثیر بیشتر تبلیغات شهرهای همجوار با مرکز استان گیلان را نباید دست کم گرفت. این شهرهای مهم عبارتند از:
  • رزرو بیلبورد در رشت
  • رزرو بیلبورد در تالش
  • رزرو بیلبورد در لاهیجان
  • رزرو بیلبورد در رودسر
  • رزرو بیلبورد در لنگرود
  • رزرو بیلبورد در بندر انزلی
  • رزرو بیلبورد در صومعه‌سرا
  • رزرو بیلبورد در آستانه اشرفیه
  • رزرو بیلبورد در رودبار
  • رزرو بیلبورد در فومن
  • رزرو بیلبورد در آستارا
  • رزرو بیلبورد در رضوانشهر
  • رزرو بیلبورد در خمام
  • رزرو بیلبورد در شفت
  • رزرو بیلبورد در ماسال
  • رزرو بیلبورد در سیاهکل
  • رزرو بیلبورد در املش
  • رزرو بیلبورد در ماسوله

ارزش های همکاری با آراد زرین

کارشناسان حرفه ای هلدینگ آراد با بیش از 25 سال تجربه، مجری تبلیغات محیطی گسترده در سراسر ایران بوده‌اند. اجرای کمپین های تبلیغاتی برندهای مطرح، تداوم موفقیت و حضور پررنگ ما در حوزه بیلبورد تبلیغاتی، گواه این ادعاست.

01

مشاوره تبلیغاتی نسبت به نوع کسب و کار

02

نوشتن کمپین تبلیغاتی نسبت به بودجه اختصاص داده شده

03

سناریو نویسی و پیاده سازی آن در طرح های بیلبورد

04

اجرا و گزارش اکران به صورت هفتگی

چه ویژگی هایی آراد زرین را متمایز می کند؟

شرکت آراد زرین، با اختلاف یکی از متفاوت ترین و بهترین شرکت های تبلیغات محیطی می باشد. برای گرفتن بهترین نتیجه از کمپین تبلیغات محیطی در راستای اجاره و رزرو بیلبورد در گیلان لازم است از یک تیم حرفه ای و باسابقه مشاوره گرفت. با توجه به مواردی که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد، تفاوت سطح ما با سایر رقبا را ملاحظه خواهید کرد.

01

صاحب رسانه در سراسر کشور

آراد زرین، صاحب رسانه در سراسر کشور است و با بیش از 2500 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد.
کمپین‌های تبلیغاتی برای برندسازی
بهتر و معرفی کسب و کار بسیار
سودمند و به‌صرفه هستند.

02

امکان تهاتر به ازای تبلیغات

تهاتر، روش داد و ستد خدمات یا کالا بین دو یا چند شریک تجاری، بدون استفاده از پول ( یا هرچیزی مربوط به پول مانند کارت اعتباری یا چک) است. صاحبان کسب و کار بدون پرداخت ریالی می‌توانند به دیده شدن کسب و کار و فرآیند برندسازی خود کمک کنند.

03

کاملا بدون واسطه

ما امکان خرید بیلبورد به طور مستقیم و بدون واسطه را برای صاحبان کسب و کارها و برندها فراهم ساخته ایم. این کار باعث حذف هزینه‌های اضافی می‌شود و این هزینه‌ها می‌توانند صرف تبلیغات بیشتر و بهتر و ماندگاری شما در ذهن مخاطب شوند.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب

مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب

مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

05

بهترین‌ و مناسب‌ترین قیمت بیلبورد

آراد زرین، تنها شرکتی است که بدون حضور در مزایده‌های شهرداری، صاحب بیلبورد است. این مجموعه سازنده پل عابر پیاده است و به‌صورت کاملا مستقل تبلیغات محیطی(بیلبورد و عرشه پل) ارائه می‌دهد، حتی ارزانتر از شهرداری!

افتخار همکاری با برندهای معتبر

سوالات متداول

برخی از سوالاتی که ممکن است در مراحل مختلف رزرو تابلو تبلیغاتی رشت (اجاره بنر شهری در رشت) با آن مواجه شوید را مطالعه نمایید.

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در رشت

قیمت اجاره بیلبورد در رشت و در کل، تعرفه تبلیغات محیطی در استان گیلان به عوامل متعددی مانند مساحت، فصل، مکان بیلبورد و ترافیک منطقه بستگی دارد. همین موضوع بر قیمت بیلبوردها در رشت تأثیر می گذارد. شرکت تبلیغاتی آراد به دلیل بهره مندی از انواع بیلبوردها افتخار همکاری با مطرح ترین برندهای کشور را داشته است. همچنین با اجاره انواع بیلبورد در مکان های مختلف سعی کرده این بستر تبلیغاتی را برای تمامی مشاغل با هر هدف و بودجه ای فراهم کند. بیلبوردهای رشت با توجه به اندازه و موقعیت مکانی خود دارای قیمت های متفاوتی هستند.

چرا سرمایه گذاری تبلیغاتی در استان گیلان؟
همانطور که می دانید شهر رشت یکی از شهرهای پرتراکم از لحاظ جعیت در این استان است. تردد زیاد گردشگران، حضور دائمی مخاطبین در مسیرها و… بازدهی سرمایه گذاری تبلیغاتی در رشت را به حداکثر می‌رسد. گیلان علاوه بر گردشگری و توریستی بودن، قسمت مهمی از اقتصاد این استان بر پایه کشاورزی، دامداری، ماهیگیری و پرورش زنبور عسل است.
بهترین زمان تبلیغات محیطی و بیلبورد در رشت
پس از بررسی های اولیه مدل کسب و کار، برند و اهداف تبلیغاتی مجموعه توسط کارشناسان تبلیغاتی، نوبت به انتخاب زمان طلایی تبلیغات برند شما می رسد. استان گیلان به دلایل گردشگری و صنعتی که در بالا به آن اشاره شد، در همه زمانی می تواند پذیرایی تبلیغات محیطی باشد. با تبلیغات محیطی شما میتوانید نه تنها در رشت بلکه در کل استان گیلان برای کسب و کار و صنعت و محصولات خود موجب ایجاد اعتماد عمومی و فروش بالا شوید.
برای رزرو آنلاین بیلبورد رشت چه کاری انجام دهیم؟

جهت مشاوره و رزرو بیلبورد آنلاین و اطلاع از هزینه تبلیغات بیلبوردی در رشت (استان گیلان) با شماره 09128356802 تماس بگیرید.

جهت مشاوره و رزرو بیلبورد در رشت (استان گیلان و سایر نقاط ایران) با شماره 09128356802 تماس حاصل فرمایید.

بیلبورد در رشت

لیست بیلبورد تبلیغاتی گیلان

قیمت بیلبورد در گیلان

تابلو تبلیغاتی در گیلان

اجاره و رزرو عرشه پل گیلان

تبلیغات پل هوایی گیلان

4 دیدگاه دربارهٔ «اجاره و رزرو بیلبورد تبلیغاتی در رشت (استان گیلان)»

    1. سلام وقتتون بخیر برای تمامی اطلاعات مربوط به تبلیغات محیطی در گیلان با کارشناسان متخصص کلینیک تبلیغات محیطی آراد در ارتباط باشید.

  1. میتونم بپرسم امکان رزرو بیلبورد تبلیغاتی در گیلان از شهرای دیگه وجود داره ؟

    1. سلام وقتتون بخیر بله
      برای تمامی اطلاعات مربوط به تبلیغات محیطی در گیلان با کارشناسان متخصص کلینیک تبلیغات محیطی آراد در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (1008 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان