نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تبلیغات در فرودگاه تبریز

تبلیغات محیطی در فرودگاه تبریز به پیشرفت هرچه سریع تر کسب و کار شما کمک شایانی ‌می‌کند. برای چندین دهه، تبلیغات فرودگاهی یکی از قابل اعتمادترین و موثرترین اشکال تبلیغات تبریز می‌باشد. از دسترسی به مخاطب گرفته تا میزان پذیرش، رسانه تقریباً در هر معیاری در صدر قرار دارد. درک گزینه ها و مزایای تبلیغات فرودگاهی می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که چگونه باید در برنامه های شما قرار گیرد. کانون تبلیغاتی آراد، صاحب بیش از 750 تعداد بیلبورد تبلیغاتی در سراسر کشور است. همچنین هلدینگ تبلیغاتی آراد در زمینه تبلیغات تبریز از جمله تبلیغات بدنه اتوبوس، چاپ بنر تبلیغاتی و … نیز فعالیت می‌کند. پس با خیال راحت، راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود را به کارشناسان خبره ما واگذار کنید.

تبلیغات محیطی در فرودگاه تبریز

تبلیغات فرودگاهی شامل انواع تبلیغات خارج از منزل است که در فرودگاه‌ها برای دسترسی به مسافران قرار می گیرد. تبلیغات محیطی شامل همه چیز است، از نمایشگرهای دیجیتال روی دیوار ترمینال گرفته تا تبلیغات ثابت در داخل اتوبوس شاتل فرودگاه و نمایش های دیدنی در یک سالن.

انواع تبلیغات فرودگاهی در تبریز

بهترین شکل تبلیغات محیطی در فرودگاه تبریز برای محصول شما به بودجه شما و آنچه می خواهید بفروشید بستگی دارد. در ادامه شش مورد از مهم ترین و پر کاربرد ترین انواع تبلیغات فرودگاهی را برای شما بازگو می‌کنیم.

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر فرودگاه تبریز

شما می توانید این بیلبورد های تبلیغاتی را در قسمت دروازه یا ترمینال یا در قسمت بارگیری خریداری کنید که هزینه کمتری خواهد داشت. بیلبورد های تبلیغاتی در مسیر فرودگاه تبریز، دارای نور پس زمینه هستند که آگهی شما را برای افرادی که از آنجا عبور می کنند روشن می کند. آنها به صورت مستقل یا روی دیوار، در همه اندازه های مختلف موجود هستند.

لایت باکس در فرودگاه تبریز

تبلیغات ثابت لایت باکس هستند که عموماً بزرگ هستند و تا 15 فوت عرض دارند. شما می توانید آنها را در بسیاری از مناطق، از جمله نزدیک خودروهای اجاره ای، در خطوط تاکسی و موارد دیگر خریداری کنید.

مینی لایت باکس

این فرمت درست مانند یک نمایشی معمولی اما کوچکتر است. آنها اغلب در مناطق ورود یا کانکس قرار می گیرند.

بنرهای تبلیغاتی در فرودگاه تبریز

بنرهای فرودگاه تبریز در بخش بزرگی از دیوارهای فرودگاه بین سقف و بالای یک در یا دروازه قرار دارند. در این نمایشگرها با بسیاری از تبلیغ‌ کنندگان نام‌های بزرگ روبرو می‌شوید، زیرا آنها برچسب قیمت بیشتری دارند و توجه مردم را به خود جلب می‌کنند.

بیلبورد های تبلیغاتی دیجیتال، نمایشی زنده در فرودگاه تبریز

همانطور که وقتی بین فروشگاه ها راه می روید، صفحه های ویدئویی دیجیتال را در یک مرکز خرید می بینید، چنین تنظیماتی نیز در میدان ها و ورودی های فرودگاه دیده می شود. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از نقاط ویدیویی فیلم‌برداری کنند تا در یک حلقه با دیگر تبلیغ‌کنندگان پخش شوند.

شاتل های فرودگاهی و تبلیغات

شاتل‌ها مسافران را بین پایانه‌ها جابه‌جا می‌کند و آگهی‌هایی در داخل آن گنجانده می‌شود که به دلیل زمان طولانی ماندن، عملکرد خوبی دارند.

چرا از تبلیغات فرودگاهی تبریز استفاده کنیم؟

تبلیغات فرودگاهی به مخاطبان ثروتمندی از مسافران می رسد و در ارائه پیام های مارک دار موثر بوده است. طبق تحقیقات، بیشتر مسافران از تبلیغات در فرودگاه ها آگاه هستند و برندهایی را که در آنجا تبلیغ می کنند، معتبر می دانند. مزایای تبلیغات فرودگاهی عبارتند از:

  • مخاطبان پذیرا: اکثریت افرادی که سفر می‌کنند ذهنیت شاد و هیجان‌انگیزی دارند که باعث می‌شود بیشتر پذیرای پیام‌ها باشند.
  • مخاطب اسیر: افراد در فرودگاه نه جای دیگری برای رفتن دارند و نه جایی برای دیدن. آنها باید مراقب محیط اطراف خود باشند تا مطمئن شوند که پرواز خود را انجام می دهند، بنابراین باید پیام شما را ببینند.
  • مخاطبان مرفه: کسانی که با هواپیما سفر می‌کنند از جمعیت عمومی ثروتمندتر هستند. برندهای لوکس در فرودگاه ها خوب عمل می کنند، اما دیگر دسته ها، از جمله موسیقی و سرگرمی، به خوبی عمل می کنند.

هزینه های تبلیغات فرودگاهی در تبریز

در فرودگاه ها، مانند تقریباً هر نوع تبلیغات در فضای باز، کلید قیمت گذاری مکان است. ابتدا باید توجه داشت که تبلیغات در فرودگاه های بزرگتر از فرودگاه های کوچکتر هزینه بیشتری دارد. و دوم، مطلوب ترین مکان های تبلیغاتی در فرودگاه هزینه بیشتری دارند.

پرهزینه ترین فرودگاه های جهانی برای تبلیغات، فرودگاه های واقعاً بزرگ هستند. مانند LAX در لس آنجلس، فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا، و JFK در نیویورک. در فرودگاه‌های کوچک‌تر می‌توان قیمت های بهتری پیدا کرد، اما به تعداد افراد زیادی در دسترس نخواهد بود.

در مورد قیمت گذاری برای گزینه های مختلف، می تواند بسیار متفاوت باشد، اما بیشتر بر اساس تقاضا و تعداد افرادی است که تبلیغ شما را می بینند. گران ترین مناطق، مناطق خروج و دروازه ها هستند، جایی که مردم برای سوار شدن به هواپیما در آنجا جمع می شوند. هر چه زمان ماندگاری بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر است.

کم هزینه ترین راه در تبلیغات فرودگاهی

این روزها افراد کمتری چمدان خود را چک می کنند زیرا باید هزینه ای پرداخت کنید. آن‌ها برای محدود کردن وسایل حمل بار، سبک بسته‌بندی می‌کنند، بنابراین حتی نیازی به تحویل گرفتن چمدان ندارند. افراد کمتر = قیمت تبلیغات کمتر. افرادی که به دریافت چمدان مراجعه می‌کنند، بر روی گرفتن چمدان‌های خود و خروج از فرودگاه تمرکز لیزری دارند. آنها نمی خواهند در حین بازی چمدانی، حواسشان پرت شود. می‌توانید یک تبلیغ را روی یک صفحه دیجیتال در همان نزدیکی شناور کنید، اما کمتر متوجه می‌شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان