نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

تبلیغات در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان می تواند تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار شما داشته باشد. روزانه شما وقتی از خانه خارج می شوید انواع تابلوهای تبلیغاتی را مشاهده می نمایید. کسب و کارها هر روز به دنبال این هستند که برندشان شناخته تر شوند. تابلوهای تبلیغاتی، از موثرترین رسانه های تبلیغاتی شناخته می شود. با وجود این‌که رسانه های دیجیتالی که امروزه رشد سریعی پیدا کرده است، بیلبورد همچنان تاثیر خود را دارد. شما حتما بیلبوردهای شرکت ایرانسل را در خیابان ها و اتوبان ها مشاهده کرده اید. این شرکت توانسته تا با اکران کمپین های تبلیغاتی مشتریان زیادی را در سراسر ایران به دست آورد. تبلیغات در مسیر نمایشگاه اصفهان از بازخورد قابل توجهی برخوردار می باشد.

بیلبورد تبلیغاتی مسیر نمایشگاه اصفهان

آراد؛ مجری تبلیغات محیطی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی اصفهان در طول سال میزبان مهمانان خارجی و داخلی می باشد. مسیری که منتهی به این نمایشگاه می شود از تردد بالایی برخوردار است. از مسیرهای مختلفی می توان به این نمایشگاه دست پیدا کرد. از نظر جغرافیایی نمایشگاه اصفهان در شرق اصفهان قرار گرفته است و در مسیر عبور و مرور افراد زیادی قرار دارد. آراد به عنوان مجری تبلیغات محیطی در مسیر نمایشگاه توانسته تا با بهره برداری از عرشه های پل عابر پیاده و اکران تابلوهای تبلیغاتی با کسب و کارهای مختلفی همراهی داشته باشد.

نمایشگاه بین المللی اصفهان میزبان صنایع مختلفی می باشد. از صنعت پوشاک گرفته تا صنایع خوراکی همگی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. از طرف دیگر بازدیدکنندگان از اصناف مختلفی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. بنابراین مسیرهای منتهی به نمایشگاه، موقعیت های خیلی خوبی برای کسب و کارهای متفاوت خواهند بود. به طور کلی اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان تاثیر زیادی در ماندگاری کسب و کار شما در ذهن مخاطبان دارد.

برای تفکر خلاقانه ، باید بتوانیم از نو به آنچه معمولاً مسلم می دانیم نگاه کنیم.

جورج کلرلر

هلدینگ آراد به عنوان شرکت تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه اصفهان چه خدماتی ارائه می دهد؟

هلدینگ آراد یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان می باشد. این شرکت تبلیغاتی به واسطه ی خدمات قابل توجهی که ارائه می دهد توانسته تا به صورت چشمگیری بدرخشد. یکی از مهمترین خدمات آراد تهاتر در زمینه ی بیلبوردهای تبلیغاتی می باشد. شاید شرکت هایی وجود داشته باشد که از نقدینگی پایینی برخوردار باشند ولی در عوض محصولاتی در انبار دارند که مشتری ندارند. راه حل آراد این است که به ازای دریافت وجه نقد محصول می گیرد. در تهاتر هیچ مبلغ نقدی تبادل نمی شود و چیزی که بین طرفین منتقل می شود محصولات و خدمات دو طرف می باشد. شرکت تبلیغاتی مسیر نمایشگاه اصفهان با توجه به توانایی هایی که دارد می تواند به کسب و کار شما رونق شایانی به ارمغان آورد.

ضمانت در بیلبوردهای تبلیغاتی که اکران می شود از دیگر خدمات آراد می باشد. به این معنی که اگر تابلویی دچار آسیب شود به سرعت این تابلوها اصلاح می شوند. بر فرض اگر بیلبوردهای تبلیغاتی در مسیر فرودگاه بین المللی وجود داشته باشد و از نور کافی در شب برخوردار نباشند، تیم متخصص آراد آن ها درست می نماید.

برای دریافت مشاوره در مورد اجاره بیلبورد می توانید با مشاوران آراد در تماس شوید.

مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

بیلبورد در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

بیلبوردهای در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

تابلوهای تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

اجاره تابلو تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

تبلیغات محیطی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

پل هوایی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

تبلیغات بیلبورد در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

قیمت بیلبورد در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

تعرفه بیلبورد در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

4.5/5 - (11 امتیاز)

10 دیدگاه دربارهٔ «اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان»

    1. سلام و عرض ادب
      برای اطلاع دقیق از شرایط رزرو بیلبوردهای تبلیغاتی می‌توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان هلدینگ آراد، در ارتباط باشید.

    1. سلام وقت بخیر، لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران ما، در ارتباط باشید.

    1. سلام روزتون بخیر، برای اطلاع دقیق از مراحل و تخفیفات شرکت و تعرفه های رزرو بیلبوردهای تبلیغاتی، از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. سپاس از توجه شما

    2. سلام و وقت بخیر، برای اطلاع دقیق از شرایط و مراحل رزرو بیلبوردهای تبلیغاتی می‌توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. سپاس از توجه شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان