نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

بیلبورد تبلیغاتی در جاده مخصوص کرج

بیلبورد تبلیغاتی در جاده مخصوص کرج انتخاب بسیار از کسب و کارها می باشد. از این جاده اگر عبور کنید، تابلوهای تبلیغاتی متعددی را مشاهده خواهید کرد. کسب و کارها با اکران بیلبوردهای تبلیغاتی درآمد خود را افزایش می دهند. تبلیغات در جاده مخصوص کرج که توسط هلدینگ آراد انجام می شود، از مزایای قابل توجهی برخوردار می باشد. آراد با دارا بودن 750 رسانه ی تبلیغاتی در سراسر کشور فعال می باشد.

برای اجاره بیلبورد نیاز نیست تا حتما به صورت نقدی هزینه ی آن را پرداخت نمایید. در این بین راه حلی که آراد می دهد تهاتر می باشد. شما می توانید به ازای تبلیغات محیطی محصولات خود را در اختیار آراد قرار دهید. با چنین کاری در حقیقت محصولات شما به صورت غیر مستقیم فروخته می شود و از باقی ماندن محصولات خود به دور خواهید بود. آراد به عنوان مجری تبلیغات محیطی در جاده کرج آماده ی خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد. جهت اطلاع از شرایط واگذاری تابلوها با کارشناسان آراد در تماس شوید.

اگر تمایل به تبلیغات درون شهری در شهر کرج هستید صفحه رزرو بیلبورد کرج را ملاحظه نمایید.

بیشتر بخوانید:

اگر علاقه‌مند به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رزرو بیلبورد و بیلبورد تبلیغاتی و تبلیغات محیطی در سایر اتوبان های کشورد هستید می‌توانید به این صفحه‌ها مراجعه کنید:

بیلبورد چیست

تبلیغات جاده ای

مجری تبلیغات محیطی در جاده مخصوص کرج
4.6/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان