نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تعرفه تبلیغات محیطی و بیلبورد لرستان (خرم آباد) + قیمت بدون واسطه

هزینه اجاره بیلبورد تبلیغاتی لرستان، در مکان‌های مختلف بنا به میزان تردد و ترافیک می‌تواند متغیر باشد. استان لرستان با مرکزیت خرم آباد، شهری با اهميت ارتباطي و راهبردي است. همچنین وجود بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و طبیعت زیبایی که دارد، دارای ترافیک و تردد بالایی است و سالانه جهت اجرای تبلیغات محیطی مورد توجه برندها و صاحبان کسب و کار قرار می‌گیرد. این ویژگی تاثیر مثبت و بسیار زیادی بر  خرید بیلبورد دارد.

شرکت تبلیغاتی آراد، با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در زمینه بیلبورد آماده مشاوره و اجرای حرفه‌ای کمپین تبلیغاتی شما در لرستان (خرم آباد) است.

جهت دریافت نتیجه مطلوب، کمپین تبلیغاتی و رزرو بیلبورد در لرستان، با کارشناسان حرفه ای هلدینگ آراد در تماس باشید.

جایگاه تابلوهای تبلیغاتی در لرستان

اجرای طرح  بر روی تابلوهای تبلیغاتی لرستان، به خصوص در خیابان‌ها؛ سکان پل‌های عابر پیاده، به شما کمک می کند تا با استفاده از الگوهای اثبات شده و ثابت رفتار مصرف کننده، بیشترین تیراژ دید توسط مخاطبان هدف را ایجاد کنید. همچنین به شما برای رشد نام تجاری خود، در میان میزان وسیعی از مخاطبان هدف کمک می کند. بسیاری از کسب و کارها پس از معرفی محصول و کسب فروش مناسب، فکر می‌کنند که جایگاه خود را در بازار بدست آورده‌اند؛ اما از این مسئله غافل هستند که بازار رقابتی هر روز در حال معرفی محصولات جدید است.

استان لرستان، به عنوان یکی از شهرهای هدف برای تبلیغات بیلبوردی، بر سر شاهراه تهران-خوزستان قرار گرفته و شهری با اهميت ارتباطي و راهبردي است. همچنین با جمعیت حدود پنج میلیون نفر، از استان‌های پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. این امر به موفقیت شما در بازدهی رزرو بیلبورد لرستان(خرم آباد)، کمک زیادی می کند.  

بیلبوردهای تبلیغات محیطی خرم آباد
بیلبورد تبلیغات محیطی خرم آباد

تعرفه اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی خرم آباد (لرستان)

مواردی که در زمان  اجاره بیلبورد در خرم آباد (لرستان)، باید در نظر گرفته شود، به صورت زیر دسته بندی می شوند.

فروش بیلبورد لرستان(خرم آباد)

اجاره بیلبورد تبلیغات محیطی در خرم آباد (لرستان)

تیراژ دید (عاملی موثر در بیلبوردهای لرستان)

یکی از عوامل کلیدی در اجرای بیلبورد تبلیغاتی لرستان، با تاثیر مناسب در ذهن مصرف کننده این است که مطمئن شوید که می توانید در وهله اول دیده شوید. اگر یک تابلو تبلیغاتی پشت علائم توقف، سایر علائم راهنمایی و رانندگی، درختان یا جاهای دیگر قرار گیرد، نمای تضمینی با مانع مواجه می شود. در واقع این موانع باعث آسیب به فرصت‌های تبلیغاتی می شوند. اگر بیلبورد با اهداف شما مطابقت ندارد، معمولاً به عنوان اتلاف پول شناخته می شود.

به عنوان مثال در هر شهری، منطقه‌ای که دارای مراکز تجاری–خدماتی است و یا به عبارتی دیگر مرکز خرید شهروندان باشد به عنوان مرکز شهر (citycenter) شناخته می‌شود. این مراکز خرید در شهر خرم آباد، قطعا می توانند یکی از مکان‌های هدف برای تبلیغات محیطی خرم آباد (لرستان)، محسوب شود. مرکز شهر لرستان نیز از ترافیک و شلوغیِ قابل توجهی برخوردار است که این عامل هم نشأت گرفته از رفت و آمد فراوان شهروندان جهت تامین نیازها و مایحتاج زندگی‌شان است. بنابراین جهت برندسازی و رشد کسب‌وکار نباید از تبلیغات بیلبوردی لرستان(خرم آباد)، غافل شوید.

میزان ترافیک (عاملی موثر در تبلیغات محیطی لرستان)

برا ی اجاره بیلبورد لرستان، این نکته کلی را به یاد داشته باشید که بیلبوردها در جاده‌های پرتردد بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند. درباره میزان ترافیک منطقه‌ای که قصد دارید بیلبورد خود را در آن قرار دهید تحقیق کنید. هرچه میزان ترافیک بیشتر باشد، چشم‌های بیشتری به بیلبورد شما می افتد.

هنگام انتخاب مکان قرارگیری بیلبورد لرستان، میزان ترافیک را در نظر بگیرید. استان لرستان، یکی از استان‌های کوهستانی در غرب ایران است. همچنین یک استان تاریخی و باستانی است و از همین لحاظ بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از مقاصد گردشگری به ایران به حساب می آید. بنابریان سالانه افراد زیادی از این شهر دیدن می‌کنند که باعث می‌شود بیلبورد تبلیغات محیطی لرستان بازدهی بالایی داشته باشد.

قیمت اجاره بیلبورد در لرستان (خرم آباد)
اجاره تابلو تبلیغات محیطی در خرم آباد

قدرت تبلیغات

شعار دن ویدن

تصویر دن و.یدن

دن ویدن یکی از 25 کار آفرین برتر آمریکا

دن ویدن در سال 1945 در ایالت اورگان متولد شد. وی مدیر تبلیغات آمریکایی و از بنیانگذاران آژانس تبلیغاتی وایدن و کندی است. شعار تبلیغاتی کمپانی نایک “JUST Do It” از خلاقیت‌های اوست. ویدن در سال 1967 از دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات فارغ التحصیل شد.

دن ویدن با همراهی دیوید کندی توانستند در رتبه بیست و دوم لیست، 100 آژانس تبلیغاتی قرن بیستم قرار گیرند. مجله Inc ویدن را به عنوان یکی از 25 کارآفرین برتر آمریکا معرفی کرد.

ویدن ، کارآفرین سال اورگان ، توسط مجله ی تایم به عنوان یکی از 50 نخبه ی سایبری جهان معرفی شد و همچنین یکی از 32 عضو تالار مشاهیر خلاق باشگاه تبلیغاتی یک است.

بهره‌گیری از شعار تبلیغاتی

مدیران هوشمند، هرگز از تاثیر شعار تبلیغاتی غافل نخوهند شد. زیرا که شعار تبلیغاتی، تنها یک جمله نیست بلکه نماینده کسب و کار و فعالیت آن‌هاست. برندهای موفق در سراسر جهان با بهره‌گیری از شعار تبلیغاتی، برند خود را در ذهن مخاطبان ماندگار می‌کنند و در ادامه سالیان زیادی فروش موفق خواهند داشت.

شعار تبلیغاتی موثر باید سه ویژگی اصلی داشته باشد :

جامع باشد – قابل اعتماد باشد – مخاطب را از نظر احساسی درگیر کند.

مزایای استفاده از تبلیغات محیطی بیلبورد در لرستان

کاربران و مخاطبان با استفاده از خرید بیلبورد لرستان (خرم اباد)، می‌توانند اطلاعات فراوانی نسبت به مشخصات محصول، اطلاعات خرید و … به دست آورند. همچنین می‌توان با استفاده از تبلیغات محیطی اطلاعات جدید را در سریعترین زمان در اختیار مخاطبان قرار داد. از دیگر مزایای تبلیغات در لرستان این است که موسسه‌ها می‌توانند باعث جلب توجه مخاطبان و ایجاد علاقه نسبت به شرکت و محصولاتشان شوند.

تاثیرجاذبه های گردشگری و تاریخی در تبلیغات بیلبوردی خرم آباد (لرستان)

استان لرستان، یکی از زیباترین استان‌های ایران است و از اهمیت تاریخی فوق العاده‌ای برخوردار است. لرستان به دلیل طبیعت زیبایی که دارد عروس ایران لقب گرفته است. بنابراین هر سال پذیرای گردشگران و توریست‌های زیادی است. بنابراین به دلیل گردشگری بودن این استان؛ تبلیغات بیلبوردی لرستان، از سطح بازخورد بسیار بالایی برخوردار است و مورد توجه صاحبان کسب‌و کار قرار دارد.

تبلیغات شهری لرستان
تبلیغات در خرم اباد

معرفی مکان‌های پربازدید و مناسب رزرو بیلبورد لرستان

از جاذبه‌های گردشگری این استان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 1-قلعه فلک الافلاک: قلعه فلک الافلاک یک قلعه تاریخی و آثار ملی ایران است .
  • 2- آبشار آب سفید: آبشار آب سفید از آبشارهای جذاب و تماشایی استان لرستان است. 
  • 3- غار کلماکره: غار کلماکره، غاری تاریخی است که از این لحاظ بسیار حائز اهمیت است.

دن ویدن

اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در لرستان

 اجاره بیلبورد خرم آباد (لرستان)، سبب ایجاد آگاهی سریع و وفاداری مشتریان نسبت به خدمات و کالای موسسه‌ها می شود. در ورودی و خروجی‌های استان لرستان از جمله فضاهای مطلوب برای اجاره تابلو تبلیغاتی می باشد که به لحاظ اثر بخشی بسیار مورد توجه است و به خصوص رزرو بیلبورد در ورودی های لرستان(خرم آباد)، در تمامی ایام سال سطح بازدهی بالایی دارد. به دلیل تردد زیاد در استان لرستان با تبلیغات محیطی بیلبورد خرم آباد (لرستان)، به کسب و کار خود رونق می بخشید و سبب کسب سود بیشتر خواهید شد.

جهت اطلاع از لیست و قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی با شماره 09128356802 تماس بگیرید یا بر روی شهر مورد نظر خود کلیک نمایید.


اجاره بیلبورد تهرانقیمت اجاره بیلبورد اصفهانتبلیغات محیطی بیلبورد ارومیهقیمت بیلبورد در شیراز
تعرفه تبلیغات بیلبوردی تبریزاجاره بیلبورد کرجهزینه تابلو تبلیغاتی مشهدلیست بیلبورد مازندران
تبلیغات بیلبورد همدانبیلبورد اتوبان تهران-ساوهبیلبوردهای اتوبان قم تهرانبیلبورد اتوبان کرج قزوین
اجاره بیلبورد در کرمانهزینه اجاره بیلبورد در خرم آبادقیمت بیلبورد تبلیغات محیطی خرم آبادشرکت تبلیغات محیطی خرم آباد

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان