نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در جاجرود

اجاره تابلو و بیلبورد در جاجرود، از گزینه های شرکت ها و صاحبان کسب و کار می باشد. جاجرود یکی از مناطق خوش آب‌ و هوا و سرسبز و پر از جاذبه های بکر و طبیعی است. جاجرود بخشی از شهرستان پردیس در استان تهران است. جاجرود یکی از مناطق پربازدید و پر رفت و آمد است. این منطقه به دلایلی که در ذیل شرح داده شده است، به یکی از مناطق پربازدید تبدیل شده است. به طور کلی رزرو بیلبورد در تهران و مناطق اطراف آن به رشد کسب و کارها کمک زیادی می‌کند.

رودخانه جاجرود

رودخانه جاجرود از ارتفاعات البرز از کوه‌های کلون بستک سرچشمه می گیرد و یکی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی این منطقه شناخته می‌شود. رودخانه جاجرود یک مکان مناسب برای لذت بردن از طبیعت این منطقه است. در رودخانه جاجرود تفریح های آبی از جمله قایقرانی، اسکیت در آب و… وجود دارد که عامل اصلی جذب گردشگران و توریست ها به این منطقه شده است.

تبلیغات در جاجرود
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاجرود

از نکات طلایی بیلبوردهای تبلیغاتی خبر دارید؟ پیشنهاد می‌کنیم نیم‌نگاهی به صفحۀ بیلبورد چیست بیندازید.

تبلیغات در جاجرود

تبلیغات در جاجرود

اجاره بیلبورد در تهرانبیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج قزوینبیلبورد تبلیغاتی ولنجک

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاجرود

بیلبورد تبلیغاتی تبلیغات بومهنشرکت تبلیغاتی اقدسیه

شرکت تبلیغاتی در جاجرود

کانون تبلیغاتیشرکت تبلیغاتی ورامینبیلبورد تبلیغاتی اتوبان همت

مجری تبلیغات محیطی در جاجرود

شعار های تبلیغاتی جذاب ایرانیاجاره بیلبورد تبلیغاتی نیاورانتبلیغات فرشته
تبلیغات در جاجرود

تاثیر رزرو بیلبورد در فروش

در مورد تاثیری که بیلبورد در فروش کسب و کارها می‌گذارید اطلاع دارید؟ پیشنهاد می‌کنیم در راستای همین مورد نیم نگاهی به صفحۀ اجاره بیلبورد بیندازید.

مجری تبلیغات محیطی در جاجرود
بیلبورد تبلیغاتی در جاجرود


تبلیغات محیطی بیلبوردی در آزاد راه جاجرود

آزاد راه ها یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات محیطی بیلبورد محسوب می شوند، چرا که در طول شبانه روز میزبان تعداد بسیار زیادی از افراد هستند که در آن در حال عبور و مرور می باشند و در همه حال به دلیل تردد زیاد، مکان های پر ترافیکی هستند. آزاد راه جاجرود محل بسیار مناسبی برای نصب و اجرای تبلیغات بیلبوردی است. بیلبورد های تبلیغاتی به راحتی در دید عموم قرار می گیرند و توجه مخاطبان را به خود جلب می کنند و سبب کسب سود و افزایش فروش را برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان می شوند. تابلو های تبلیغاتی بیلبوردی به دلیل اینکه در مکان های مناسبی نصب شده اند به زیباترین شکل تبلیغات کسب و کارتان را نشان می دهند و در تفکر و قدرت تصمیم گیری مخاطبان در انتخاب محصول بسیار اثر می گذارند.

سرمایه گذاری برای تابلو و بیلبورد در جاجرود

یکی از مهمترین بخش هایی که در سرمایه ی هر شرکت باید به آن اختصاص داده شود، تبلیغات می باشد. تبلیغات پل ارتباطی میان مشتریان و کسب و کار شما می باشد. تا زمانی که شما تبلیغات انجام ندهید، نمی توانید به شناخت در میان مخاطبانتان برسید. و زمانی که شناخته نباشید نمی توانید محصول خود را به فروش برسانید. بنابراین در یک پلن بلند مدت اقتصادی استفاده از ابزار های تبلیغاتی نقش بسیار بالایی را ایفا می کند.

شرکت تبلیغاتی در جاجرود
تبلیغات در جاجرود

تعرفه و هزینه تبلیغات بیلبوردی در جاجرود

بیلبورد های تبلیغاتی در جاجرود با توجه به شرایط و موقعیت مکانی و نسبت به ابعاد و اندازه های آن بسیار متفاوت است و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن تعیین کرد. سرمایه گذاران تبلیغاتی با هزینه ی های بسیار مناسب در جاجرود می توانند به موفقیت چشمگیری دست یابند. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با هلدینگ آراد در تماس شوید.

برای شناخته تر شدن برندتان پیشنهاد می‌کنم نیم نگاهی به صفحه رزرو بیلبورد کرج بیاندازید.

5/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در جاجرود»

    1. سلام
      برای اطلاع از هزینۀ رزرو بیلبورد جاجرود می‌توانید از بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از هزینۀ رزرو بیلبورد مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان