نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره ی بیلبورد های تبلیغاتی در میدان توشیبا رشت

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در میدان توشیبا رشت، یکی از بهترین شیوه های تبلیغات است. با توجه به حجم بالای ترافیک در این میدان بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی بر روی پل های عابر پیاده مورد توجه موسسه های تبلیغاتی و صاحبان صنایع بوده است. میدان توشیبا رشت دارای ترافیک سنگینی است که این امر موجب شده به تبلیغات در این ناحیه توجه ویژه ای شود. همچنین که میدان توشیبا یکی از پرتردد ترین و زیباترین میدان در شمال ایران محسوب می شود بر همین اساس هزینه اجاره بیلبوردهای میدان توشیبا همواره قیمت های مناسبی را به خود اختصاص داده است. بیلبورد های تبلیغاتی یکی از اولین گزینه ها برای داشتن تبلیغات محیطی پر بازده هستند که همواره متقاضی فراوانی دارند.


میدان توشیبا در رشت

تعرفه ی اجاره بیلبورد های تبلیغاتی در میدان توشیبا

تعرفه اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی میدان توشیبا نسبت به موقعیت قرارگیری، زاویه ی دید و ابعاد بیلبورد ها با یکدیگر متفاوت است و نمیتوان قیمت و تعرفه ی مشخصی را تعیین کرد.

تابلو تبلیغاتی در اتوبان های رشت

بیلبورد های تبلیغاتی در میدان توشیبا

بیلبورد های تبلیغاتی در میدان توشیبا بی شک یکی از قدرتمندترین ابزارهای رسانه های محیطی تبلیغات به شمار می رود که همواره از دیرباز تا به امروز مورد توجه صاحبان کسب و کار بوده است. بیلبوردهای میدان توشیبا بیش از آنکه ابزار تبلیغاتی باشند، یک رسانه به حساب می‌آیند، رسانه‌ای که می‌تواند پیام خود را به موثر ترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کند. میدان توشیبا به دلیل:

  • قرار داشتن در مرکز تردد شهر
  • ترافک بالا در شبانه روز

یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی است.

تبلیغات محیطی در میدان توشیبا

میدان توشیبا یکی از میادین پررفت و آمد و پرتردد واقع در رشت است. این میدان پل ارتباطی به سایر نقاط شهر و شهر های دیگر است. میدان توشیبا یکی از میدان های زیبای شمالی با معماری منحصر به فردی است. زمینه و لازمه ی هر تبلیغات دیده شدن پیام های موسسه ها و شرکت ها به بهترین شکل ممکن در کمتر از چند ثانیه برای مخاطبان و کاربران است باید تبلیغات به گونه ای باشد که به فروش و در نهایت کسب سود بیشتر برای صاحبین صنایع باشد.

“محتوای عالی بهترین ابزار فروش در جهان است”

مارکوس شریدان

میدان توشیبا میدانی پر ازدحام و پرترافیکی است و بستر مناسبی را برای تبلیغات محیطی ( بیلبورد ) فراهم آورده است چرا که همانطور که گفتیم لازمه ی هر تبلیغات دیده شدن است پس چه انتخابی بهتر از بیلبورد های تبلیغاتی در میدان توشیبا رشت . تبلیغات محیطی در میدان توشیبا سبب دیده شدن نام تجاری و برند محصولات و خدمات و کالا های مصرفی شرکت ها، موسسه ها، کارخانجات و… به نوع احسنت و به بهترین شکل ممکن به مخاطبین بازار هدف می شود و تبلیغات محیطی در میدان توشیبا سطح بازدهی بالا و بسیار خوبی را درپی خواهد داشت.

تبلیغات محیطی در آزادراه رشت
5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «اجاره ی بیلبورد های تبلیغاتی در میدان توشیبا رشت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان