نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

بهترین کمپین‌های تبلیغات محیطی (نمونه های موفق جهانی یا ایرانی)

در کمپین‌های تبلیغات محیطی در صورت استفاده مؤثراز ابزارها یا پیام‌های ارتباطی، انتخاب زمان و مکان‌های مناسب برای تبلیغ کسب و کار و تجارت شما می توانند آگاهی، علاقه و همچنین تمایل مشتریان بالقوه به محصولات یا خدمات شما را افزایش می‌دهند. آراد زرین از جمله شرکت‌هایی است که 25 سال در زمینه بیلبورد فعالیت می‌کند و می‌تواند با مشاوره رایگان راهنمایی خوبی در این مسیر باشد. 

کمپین تبلیغات محیطی

کمپین تبلیغاتی، امروزه بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است و بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنند. کمپین به معنی مجموعه و گروه است. کمپین های تبلیغاتی، برای خود استراتژی‌ها و روش های مختلفی دارند. به طور کلی کمپین تبلیغاتی مجموعه از فعالیت های تبلیغاتی و خدمات دیجیتال مارکتینگ است که پیامی را به مخاطبان می‌رساند.

تبلیغات محیطی، از صدها سال است که وجود داشته است زیرا روشی اثبات شده برای دستیابی به مخاطبان گسترده است. حتی در دنیای دیجیتال امروزی، تبلیغات محیطی یا تبلیغات خارج از خانه در حال افزایش است. 

برای اینکه تبلیغات محیطی جذاب و ماندگار شود، باید خلاقانه باشد. خوشبختانه، با روش‌های نمایش مدرن و ایده‌های تازه، تبلیغات در فضای باز توانایی بیشتری برای تأثیرگذاری بر مخاطب داشته اند. همچنین برای برندسازی موثر بوده اند ونتایج خیلی خوب داشته اند. 

نمونه‌هایی از کمپین‌های تبلیغات محیطی

اهداف و مزایای اصلی کمپین های تبلیغات محیطی  

  1. افزایش آگاهی از برند و محصولات

کمپین تبلیغات محیطی به ویژه اجاره بیلبورد در افزایش آگاهی از برند، محصولات و خدمات بسیار موثر بوده است. همچنین پیشنهادهای محدود تخفیف یا فروش ویژه که نیاز به اطلاع رسانی همگانی دارد، می توان با استفاده از تبلیغات به خصوص راه اندازی کمپین تبلیغات محیطی این اطلاع رسانی را به بهترین شکل انجام داد. نقش بیلبورد در فروش ویژه و افزایش فروش بسیار حائز اهمیت است.

  1. متمایز شدن از رقابت

کسب و کارها برای متمایز شدن از رقبا نیاز به راه حل های نوآورانه بازاریابی و تبلیغات دارند.

  1. جذب مشتریان فعلی و بالقوه

پس از مرحله آگاهی، کمپین های تبلیغات محیطی می‌توانند نقش دیگری در تشویق مشتریان هدف به برداشتن گام‌های بیشتر در قیف فروش شما با جذب مشتریان فعلی و بالقوه برای تعامل با کسب و کار یا خدمات شما داشته باشند.

صاحبان کسب و کار یا تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در کمپین تبلیغاتی خود چندین بیلبورد را در استراتژی تبلیغات خود ادغام کنند. وجود چند بیلبورد فرصت‌های جدیدی را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کند که قبلاً وجود نداشتند.

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان