نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد در کمربندی شرق اصفهان

اجاره بیلبورد در کمربندی شرق اصفهان، مناسب برای کسب و کار های مختلف می باشد. اگر صاحب کسب و کار بزرگ یا کوچک هستید این گزینه را در ذهن خود داشته باشید که از اجاره بیلبورد در اصفهان بهره ببرید. بیلبوردهای تبلیغاتی امروزه نقش بسیار زیادی برای رشد کسب و کار ها دارند. صاحبان برندها ممکن نیست که از این رسانه های تبلیغی استفاده نکنند. تبلیغات محیطی را شما در نقاط مختلف شهر ها و جاده ها مشاهده می کنید. این امر حکایت از اهمیت این موضوع دارد. هلدینگ آراد دارای 750 رسانه ی فعال در سراسر ایران می باشد. با استفاده از خدمات این شرکت تبلیغاتی می توانید کسب و کار خود را رشد دهید. هلدینگ آراد با دارا بودن متخصصان و مشاوران برجسته ای همراه شما هستند تا شما را در مسیر رشد برند شما همیاری نماید.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی کمربندی شرق اصفهان

آراد؛ شرکت تبلیغاتی در کمربندی شرق اصفهان

آراد به عنوان شرکت تبلیغاتی در کمربندی شرق اصفهان می تواند انواع کمپین های تبلیغاتی را اکران نماید. کمربندی شرق اصفهان که اخیرا قسمتی از آن بهره برداری شده است کمک زیادی به همشهریان نموده است. مسافت در این منطقه کوتاه تر شده و آلاینده های آب و هوایی کاهش چشمگیری داشته است. آراد توانسته تا با بهره برداری از پل های عابر پیاده و استفاده از جلوی آن برای تابلوهای تبلیغاتی خدمات جدیدی را بیافریند. این خیابان از خیابان‌های مهم شهر اصفهان می‌باشد. بزرگراه کمربندی شرق اصفهان به معابر مهمی مانند کمربندی شرق، روشن دشت و همچنین بزرگراه باغ رضوان متصل گردیده است. فلذا فرصت خوبی را برای دیده شدن تبلیغات محیطی فراهم آورده است. آراد از شرکت های تبلیغاتی در کمربندی شرق اصفهان می باشد که خود صاحب رسانه می باشد.

شرکت های تبلیغاتی فراوانی وجود دارد، ولی آنچه که آراد را از دیگران متمایز می کند صاحب رسانه بودن آن است. بسیاری از مجری های تبلیغات محیطی به صورت واسط تابلوهای تبلیغاتی را اکران می نمایند ولی آراد خود تابلوها را در اختیار دارد و تبلیغات محیطی را اجرا می نماید.

خدمات آراد به عنوان مجری تبلیغات محیطی در کمربندی شرق اصفهان چیست؟

آراد مجری تبلیغات محیطی در کمربندی شرق اصفهان می باشد. بسیاری از کسب و کارها زمانی که از هزینه های بالای تبلیغات محیطی آگاه می شوند متعجب می گردند و منصرف می شوند. تابلوهای تبلیغاتی نسبت به سایر رسانه های تبلیغی جزو رده های +A می باشد. چنانچه بازدهی خیلی بالایی دارد، از طرف دیگر هزینه های نسبتا بالایی هم دارند. در این شرایط آنچه که آراد به عنوان خدمات به مشتریان خود ارائه می دهد، معامله ی تهاتر می باشد. در تهاتر مشتری نیاز ندارد تا هزینه های ریالی و نقدی پرداخت کند. بلکه مشتری در قبال تابلوهای تبلیغاتی محصول ارائه می دهد. تهاتر یک معامله ای است که در آن پول رد و بدل نمی شود. آنچه که رد و بدل می شود محصول است. مثلا آراد به ازای یک بیلبورد از یک شرکت شیرآلات ساختمانی شیرآلات دریافت می نماید. شرکت هایی که از نقدینگی پایین در اوضاع اقتصادی حاضر برخوردار هستند می توانند با این راه حل کسب و کار خود را رشد دهند. آراد که مجری تبلیغات محیطی در کمربندی شرق اصفهان می باشد، همواره در کنار شما است تا اینکه بتوانید کسب و کار خود را رونق دهید.

بیلبورد در کمربندی شرق اصفهان

از دیگر خدمات مجری تبلیغات محیطی آراد ضمانت بعد از اکران بیلبورد می باشد. به این معنی که اگر بیلبورد دچار آسیب شود آراد آن را تعویض می نماید و یا اگر روشنایی تابلو خراب شود به سرعت مشکل برطرف شده و به حالت عادی بر می گردد.

دیوید اوگیلوی
کمربندی شرق اصفهان

بیلبورد اتوبان کمربندی شرق اصفهان

بیلبورد تبلیغاتی اتوبان کمربندی شرق اصفهان

بیلبوردهای اتوبان کمربندی شرق اصفهان

لایت باکس اتوبان کمربندی شرق اصفهان

تابلوهای تبلیغاتی اتوبان کمربندی شرق اصفهان

اجاره تابلو تبلیغاتی اتوبان کمربندی شرق اصفهان

تبلیغات محیطی اتوبان کمربندی شرق اصفهان

پل هوایی اتوبان کمربندی شرق اصفهان

تبلیغات بیلبورد اتوبان کمربندی شرق اصفهان

استرابورد اتوبان کمربندی شرق اصفهان

قیمت بیلبورد اتوبان کمربندی شرق اصفهان

تعرفه بیلبورد اتوبان کمربندی شرق اصفهان

مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها

شرکت های تبلیغاتی ورودی کاوه

شرکت های تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس

مجری تبلیغات محیطی در اتوبان خلیج فارس

شرکت های تبلیغاتی در اتوبان آزادگان

مجری تبلیغات محیطی در اتوبان معلم

تبلیغات در باغ بهادران

شرکت های تبلیغاتی اتوبان ذوب آهن

مجری تبلیغات محیطی در اتوبان فرودگاه اصفهان

5/5 - (15 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «اجاره بیلبورد در کمربندی شرق اصفهان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان