نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره تابلو تبلیغاتی در ورودی کاوه

اجاره تابلو تبلیغاتی در ورودی کاوه اصفهان، با توجه به اینکه مسیر ورود از سمت غرب اصفهان می باشد و ورودی شهرها و شهرستان های زیادی می باشد یک مورد تبلیغات محیطی برجسته می باشد. ورودی کاوه که در غرب اصفهان قرار گرفته است هر روز میزبان اتوبوس های بین شهری و خودروهای شخصی فراوانی از سمت قم و تهران و سایر شهرستان ها می باشد. از این مسیر به سمت شهرستان هایی مثل شیراز و یاسوج استفاده می شود. در ورودی ترمینال کاوه اصفهان تابلوهای تبلیغاتی متعددی قرار دارد که ظرفیت بسیار عالی برای تبلیغات محیطی خواهد بود.

با اجاره بیلبورد اصفهان، در مسیر های پر رفت و آمد می توانید برند کسب و کار خود را بهتر معرفی نمایید. شما می توانید از طریق این رسانه ی تبلیغاتی بسیار قوی محصولات و خدمات خود را به آسانی به فروش برسانید. شرکت ها و صنایع مختلف هر روز به دنبال این هستند که نام و برند خود را به دید مشتریان در آورند. در بعضی از محورها یک بیلبورد ممکن است تا میلیون ها بازدید هم برسد. شما فرض کنید که اگر چنین اتفاقی بیفتد فروش شرکت به چه رشد اقتصادی دست پیدا می کند. هلدینگ آراد با دارا بودن متخصصان در زمینه تبلیغات محیطی و همچنین امکانات و تجهیزات به روز این توانایی را دارد تا در سراسر ایران کمپین های تبلیغاتی را اجرا نماید.

تابلو تبلیغاتی در ورودی بلوار کاوه

مزایای تبلیغات در ورودی کاوه

تبلیغات در ورودی کاوه از مزایایی برخوردار است که سایر ورودی های اصفهان برخوردار نمی باشند. در این ورودی انواع اتوبان ها و جاده های پر ترددی وجود دارد که باعث افزایش جمعیت در این مسیر ها شده است. ترمینال کاوه از دیگر مزایای این ورودی می باشد. این ترمینال هر روزه میزبان اتوبوس های بین شهری است. شرکت های اتوبوسرانی فراوانی در این ترمینال قرار دارد و مسئول جابجایی حجم عظیمی از مسافران هستند. آراد به عنوان مجری تبلیغات محیطی در این ورودی قادر است تا انواع تابلوهای تبلیغاتی را اکران نماید و به شما در زمینه ی رشد برند شما کمک شایانی کند. این ورودی برای انواع کسب و کارها مناسب می باشد. یکی از مرتبط ترین کسب و کار ها که در این ورودی مناسب است کسب وکار های مربوط به حمل و نقل می‌باشد.

آراد به عنوان مجری تبلیغات محیطی در ورودی کاوه چه خدماتی ارائه می نماید؟

هلدینگ آراد با سابقه ای طولانی در زمینه ی تبلیغات محیطی توانسته است توانسته است تا به عنوان یک مجری تبلیغات محیطی موفق شناخته شود. آراد بر خلاف سایر کانون های تبلیغاتی خود صاحب رسانه می باشد. سایر شرکت ها به عنوان واسط فعالیت می کنند. به این معنی که تابلوها را از دیگران اجاره می کنند و به دیگران اجاره می دهند. آراد با توانایی بالایی که دارد ابتدا پل های عابر پیاده را ساخته و بهره برداری می نماید و سپس شروع به اکران بیلبوردهامی کند. بالطبع قیمت هایی که این هلدینگ تبلیغاتی ارائه می نماید به مراتب ارزان تر از سایر شرکت های خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت های بیلبورد ها با مشاوران آراد در تماس شوید. مجری تبلیغات محیطی در ورودی کاوه که بتوان به آن اعتماد نمود آراد می‌باشد.

ایده های بزرگ از ناخودآگاه سرچشمه می گیرند. این امر در هنر ، علم و تبلیغات صادق است. اما ناخودآگاه شما باید به خوبی آگاه باشد ، در غیر این صورت ایده شما بی ربط خواهد بود. ذهن خودآگاه خود را با اطلاعات پر کنید ، سپس فرایند فکر منطقی خود را لغو کنید.

دیوید اوگیلوی

آراد؛ شرکت تبلیغاتی در ورودی کاوه

آراد که شرکت تبلیغاتی در ورودی کاوه می باشد با یک ویژگی خاص از دیگر کانون های تبلیغاتی متمایز می باشد. این شرکت تبلیغاتی در ورودی ترمینال کاوه با بهره برداری از پل های عابر پیاده خود صاحب رسانه می باشد. دیگر کانون های تبلیغاتی عموما واسط هستند ولی آراد خود دارای بیلبوردهای شخصی می‌باشد. شما می توانید با رزرو بیلبوردهای تبلیغاتی از آراد محصولات و خدمات خود را به مراتب بالایی برسانید.

تابلو تبلیغاتی در ورودی کاوه

بیلبورد در ورودی کاوه

بیلبورد تبلیغاتی در ورودی کاوه

بیلبوردهای در ورودی کاوه

لایت باکس در ورودی کاوه

تابلوهای تبلیغاتی در ورودی کاوه

اجاره تابلو تبلیغاتی در ورودی کاوه

تبلیغات در ورودی کاوه

پل هوایی در ورودی کاوه

تبلیغات بیلبورد در ورودی کاوه

استرابورد در ورودی کاوه

قیمت بیلبورد در ورودی کاوه

تعرفه بیلبورد در ورودی کاوه

4.3/5 - (10 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «اجاره تابلو تبلیغاتی در ورودی کاوه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان