نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره تابلو تبلیغاتی در زرقان

اجاره تابلو تبلیغاتی در زرقان، یکی از گزینه های برجسته در راستای تبلیغات محیطی است. امروزه تبلیغات محیطی تاثیرات زیادی در زمینه ی رشد کسب و کارها داشته است. با توجه به رشد روز افزون صنیعت تبلیغات شرکتها به دنبال این هستند که برندسازی انجام دهند. با برندسازی یک کسب و کار می تواند در زمینه ی فروش خود پیشرفت زیادی کند. بیلبورد در زرقان با توجه به موقعیت هایی که دارند می توانند تاثیر شگرفی برای فروش و برندینگ داشته باشد. هلدینگ آراد بیش از 750 رسانه ی تبلیغاتی در سراسر ایران دارد. آراد با داشتن مشاوران متخصص آماده ی خدمت رسانی در زمینه ی تبلیغات محیطی شیراز می باشد.

اجاره تابلو تبلیغاتی در زرقان

تبلیغات محیطی در زرقان

اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در زرقان، برای کسب و کار شما بسیار سودمند است. شما با دو هدف کاملا متفاوت می توانید اقدام به اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در شهر و جاده های بیرون از شهر زرقان کنید. اولین حالت می تواند این باشد که محدوده کسب و کار شما در زرقان و حومه واقع شده است. حالت دوم هم این است که بازار هدف شما، مردم ساکن در زرقان یا مسافر هایی که از زرقان عبور می‌کنند، هستند. در هر دو صورت شما با اجاره بیلبورد که از پرکاربردترین نوع تبلیغات محیطی است، مخاطبان خود را افزایش دهید.

انواع ابزار های تبلیغات محیطی

  • بیلبورد تبلیغاتی در جاده های زرقان
  • استیکر های سه بعدی
  • استند تبلیغاتی
  • لمپوست بنر
  • دستگیره های تبلیغاتی
  • عروسک های تن پوش
  • استرابورد تبلیغاتی
  • تلوزیون های بزرگ شهری
  • تبلیغات ترانزیت
  • دیوار نویسی و نقاشی دیواری
  • تبلیغات پل هوایی و عابر پیاده در خیابان های زرقان

بیلبورد تبلیغاتی در زرقان

برخلاف تبلیغات دیجیتالی که بیشتر قابل رد شدن یا بستن هستند، بیلبورد همیشه در جلب توجه موثر عمل می کنند. حتی اگر مخاطبان بارها مسیری یکسان را طی کرده باشند. هر بار که از تابلو تبلیغاتی در مسیر زرقان عبور می کنند، آن را می‌بینند و تحت تأثیر قرار می گیرند. پس نمی‌توانند به سادگی از آن عبور کنند. قرار دادن صحیح یک بیلبورد در مناطق پر تردد، مخاطبان را مجبور می کند که به برند و پیام شما توجه کنند، چیزی که تبلیغ دیجیتالی نمی تواند ارائه دهد. بیلبورد های تبلیغاتی زرقان قابل رد شدن نیستند و اغلب چندین بار در یک مسیر بینندگان را هدف قرار می دهند. تابلوهای تبلیغاتی همچنین یک ابزار عالی برای یادآوری نام تجاری هستند. از این گذشته، هیچ چیز مانند تکرار، یادآوری را آسان نمی کند. بینندگانی که بیلبورد شما را در شهر زرقان یا جاده های منتهی به آن می بینند، بهتر برند و پیام شما را به خاطر می برند. در واقع، بسیاری از مردم از بیلبوردها به عنوان نقطه مرجع یا نقطه عطفی در هنگام ارائه راهنمایی استفاده می کنند.

تاثیر مجاورت بیلبورد تبلیغاتی به محل کسب و کار در زرقان

این که انجام تبلیغات شیراز به خصوص بیلبورد شما چقدر به محل کسب و کار شما نزدیک است می تواند برای صاحبان مشاغل محلی و کسانی که ممکن است سعی در تشویق خریدهای بی رویه داشته باشند بسیار مهم باشد. اگر هدف شما از اجاره بیلبورد جذب مشتریان محلی است، قرار دادن بیلبورد خود در سه شهر دورتر از زرقان منطقی نخواهد بود. از سوی دیگر، شرکتی که امیدوار است دسترسی خود را افزایش داده و مشتریان جدیدی پیدا کند، ممکن است بیلبوردهای تبلیغاتی را در مناطقی قرار دهد که در آن به مشتریان متفاوتی یا جمعیت جدید می رسد. برای مثال یک شرکت تولیدی در تبریز، اگر بتواند در زرقان هم مشتری داشته باشد، اجاره بیلبورد و تابلو تبلیغاتی در زرقان بسیار به کسب و کار او کمک می کند.

معرفی زرقان

شهر زرقان در استان فارس و در محدوده‌ی جنوب ایران واقع شده است. این شهر با شهرهای شیراز، ایور، صدرا، مرودشت، فاروق، سیدان فارس، لپوئی، بیضا، داریان و رامجرد مجاورت دارد. این شهر دارای محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست.

مکان های دیدنی زرقان

  • فرودگاه زرقان
  • دانشگاه آزاد اسلامی زرقان
  • پارک جنگلی راهیان نور
  • سفره خانه باغ بهشت
  • بیمارستان امام حسن عسگری

جاده های در مسیر زرقان

  1. جاده صفاشهر – شیراز
  2. میدان امام حسین
  3. بلوار پاسداران
  4. میدان امام خمینی
  5. جاده زرقان – دودج
  6. بلوار حافظ

شرکت تبلیغاتی آراد، محری تبلیغات محیطی در زرقان

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در زرقان و جاده های منتهی به آن، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. آژانس تبلیغاتی آراد، با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. شرکت تبلیغاتی آراد، با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست. شما می‌توانید برای بهتر دیده شدن کسب و کار خود از بیلبورد شیراز نیز بهره ببرید.

بیلبورد زرقان

بیلبورد در زرقان

بیلبورد تبلیغاتی در زرقان

بیلبوردهای در زرقان

لایت باکس در زرقان

تابلوهای تبلیغاتی در زرقان

اجاره تابلو تبلیغاتی در زرقان

تبلیغات محیطی در زرقان

پل هوایی در زرقان

تبلیغات بیلبورد در زرقان

استرابورد در زرقان

قیمت بیلبورد در زرقان

تعرفه بیلبورد در زرقان

5/5 - (5 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «اجاره تابلو تبلیغاتی در زرقان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان