نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد های تبلیغاتی (تبلیغات محیطی) بستان آباد

تبلیغات بیلبوردی و اجاره تابلو تبلیغاتی در بستان آباد میتواند دگرگونی بزرگی در کسب و کار شما ایجاد کند. بستان آباد جزو یکی از شهرهای مهم و کلیدی در ایران می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی بستان آباد، و راه های ارتباطی با شهرهای اطراف، زمینه مناسبی برای تبلیغات محیطی به ویژه بیلبورد به حساب می آید. همچنین وجود اتوبان های پرتعدد و قرار گرفتن بیلبورد های بستان آباد در بزرگراه ها، بلوارها و پل های هوایی، محل های بسیار مناسبی برای ارائه محصولات و تبلیغات محیطی در بستان آباد شما به بهترین شکل ممکن می‌باشد. با توجه به جمعیت این شهر، توریست ها و گردشگران این منطقه، محورهای ارتباطی و دیگر ویژگی ها، بازدهی تبلیغات محیطی شما بسیار بالا است.

کسب و کارهایی که امروزه بزرگ شده اند قطعا از ظرفیت بیلبوردهای تبلیغاتی بهره برده اند. یک تابلو تبلیغاتی می تواند مشتریان زیادی را به سمت یک کسب و کار سرازیر نماید. بیشتر موقعیت هایی که بیلبورد نصب می شود، شما خیلی کم می بینید که یک بیلبورد ثابت نمایش داده شود.

تابلو های تبلیغاتی در بستان آباد

مزایای تبلیغات محیطی در بستان آباد

شرکت ها و تولید کننده های مختلف هر روز و هر روز به دنبال اکران بیلبورد های خود می باشند. از همین جهت صنعت تبلیغات رشد چشمگیری داشته است. از خانه که خارج می شویم حتما یک تابلو تبلیغاتی جلوی چشم ما ظاهر می شود. بستان آباد از شهرهایی است که تبلیغات محیطی در آن بازخوردهای خوبی را خواهد داشت. با بهره مندی از فضای مناسب این شهر می توانید به رشد چشمگیری نسبت به کسب و کار خود داشته باشید. شما می توانید در کمپین های تبلیغاتی با انتخاب یک شعار تبلیغاتی خاص بر سر زبان ها قرار بگیرید. بسیاری از برند ها با داشتن یک شعار توانسته اند تا در گوشه ی ذهن افراد قرار بگیرند.

اگر تمایل دارید در مورد بیلبورد های تبلیغاتی اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید به صفحه بیلبورد چیست مراجعه کنید.

تاثیر بیلبورد تبلیغاتی چقدره؟

اگر می‌خواهید از تاثیر بیلبورد بر روی کسب و کارتان اطلاعاتی کسب کنید می‌توانید به صفحه اجاره بیلبورد مراجعه کنید.

توقف تبلیغات برای صرفه جویی در هزینه مانند توقف ساعت برای صرفه جویی در وقت است.

هنری فورد

وجه تمایز تابلوهای تبلیغاتی هلدینگ آراد

هلدینگ آراد خود صاحب رسانه می باشد. به این معنی که ابتدا عرشه های تبلیغاتی را ایجاد می کند و سپس به اکران تبلیغات محیطی می پردازد. این خود مزیتی است که سایر کانون های تبلیغاتی ندارد. شما با اکران تبلیغات محیطی خود توسط یک آژانس تبلیغات محیطی معتبر می توانید هر مدت زمان که نیاز داشته باشید تابلوهای خود را بالا نگه دارید. آراد با شرکت های مختلفی توانسته همکاری داشته باشد و هرکدام به نوبه ی خود رضایت کافی از خدمات آراد داشته اند.

چه اهدافی در تبلیغات محیطی بستان آباد دنبال می شود؟

اهداف مختلفی ممکن است در تبلیغات تبریز دنبال شود. از مهمترین اهداف اکران تابلوها تبلیغ یک محصول است. یک شرکت تولیدی زمانی که یک محصولی را تولید می کند برای ایجاد بازار فروش ناچار از تبلیغات است. تابلوهای تبلیغاتی ظرفیت بسیار بالایی برای فروش محصولات دارد. شما ممکن است که با یک بیلبورد معرفی محصول خود هزاران فروش را رقم بزنید. تا زمانی که محصول شما را کسی نشناسد فروش امکان پذیر نخواهد بود. با توجه به ظرفیت هایی که شهر تبریز در زمینه ی صنعت دارد می تواند محل مناسبی برای کسب و کار های صنعتی باشد.

برندینگ با بیلبوردهای تبلیغاتی بستان آباد

از دیگر اهداف برای اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی، برندینگ می باشد. برندینگ یعنی در ذهن ماندن یک کسب و کار. اسنپ امروزه توانسته تا به یک برند تبدیل شود. در بیشتر مناطقی که تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد حتما تابلوهای اسنپ را مشاهده خواهید کرد. به هر میزان که بیلبوردها برند شما را به نمایش گذارد شناخته تر خواهید شد و در ذهن مخاطبان خود بهتر جای خواهید گرفت. اگر قصد دارید تا در زمینه ی یک صنعت یا یک محصول در شهر تبریز برند شوید تبلیغات محیطی بستان آباد تبریز را از دست ندهید و بیلبوردهای خود را در آنجا اکران نمایید.

تبلیغات محیطی جاده سنتو

معرفی بستان آباد

شهر بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی و در محدوده‌ی شمال غرب ایران واقع شده است. این شهر با شهرهای تبریز، باسمنج، خواجه، هشترود، تیکمه‌ داش، هریس، مهربان، کلوانق، دوزدوزان، بهرمان، شربیان، بخشایش و نظرکهریزی مجاورت دارد.

مکان های دیدنی بستان آباد

  • تپۀ طاحونه (دگیرمان تپه‌ سی)
  • ساختمان تاریخی نایب‌ السلطنه
  • گورستان تاریخی دیزناب
  • قوچ‌ های سنگی متنق
  • کاروانسرای تاریخی الخلج
  • تپۀ تاریخی جانقور بستان ‌آباد
  • پارک صبا
  • تپه علایی
  • توپ تاریخی سید رضا

مسیرهای مهم منتهی به بستان آباد

  1. جاده بستان آباد – سراب
  2. جاده ترانزیت
  3. بلوار آزادگان
  4. جاده خیرآباد – بستان آباد
  5. جاده بستان آباد – میانه
  6. جاده تبریز – بستان آباد
  7. مسیر قره بابا
  8. جاده زگلوجه – قوزولو
  9. جاده یوسف آباد – خیره مسجد

هلدینگ آراد، مجری تبلیغات محیطی در بستان آباد

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در بستان آباد، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغات محیطی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. شرکت تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست. شما می‌توانید برای اثربخشی بهتر تبلیغات محیطی خود به رزرو بیلبورد تبریز نیز فکر کنید.

تبلیغات در بستان آباد
تبلیغات در بستان آبادقیمت بیلبورد بستان آبادتبلیغات در آذرشهراجاره بیلبورد بتلیغاتی در خیابان آزادی تبریز
اجاره بیلبورد تبلیغاتی بستان آبادتابلو تبلیغاتی بستان آبادشرکت تبلیغاتی در خیابان ولیعصر تبریزبیلبورد تبلیغاتی در خسروشاه
شرکت تبلیغاتی بستان آبادتعرفه تابلو تبلیغاتی در بستان آبادتبلیغات بر پل عابر پیاده استادیوم ورزشی تبریزاجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان پاسداران تبریز
مجری تبلیغات محیطی بستان آبادبیلبوردهای تبلیغاتی بستان آباداجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر ارومیه به تبریزتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی بستان آباد
4.8/5 - (10 امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد های تبلیغاتی (تبلیغات محیطی) بستان آباد»

    1. سلام
      برای اطلاع از میزان اثر بخشی و بازدهی بیلبورد بستان آباد می‌توانید از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از میزان اثربخشی بیلبورد مورد نظر اطلاع پیدا کنید.
      همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از لیست بیلبورد های استان آذربایجان شرقی به صفحه رزرو بیلبورد تبریز مراجعه کنید.

  1. سلام
    با توجه به تجربه ای که در تبلیغات محیطی دارید، میزان بازخورد این تبلیغات در بستان آباد چگونه بوده است؟

  2. مرجان دیانتی

    برای کسب و کار های خارج از بستان آباد، تبلیغات محیطی در بستان آباد را تا چه اندازه موثر میدانید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان