نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد در اتوبان ذوب آهن

بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان ذوب آهن، از برجسته ترین انتخاب ها در زمینه اجاره بیلبورد در اصفهان می‌باشد. آزادراه ذوب آهن یکی از آزادراه های مرکزی ایران است. این آزاد راه از این جهت به ذوب‌آهن موسوم است که از طرف شهرستان اصفهان منتهی به شرکت سهامی ذوب آهن می‌شود. طول این آزاد راه 28 کیلومتر است. آخرین نقطه ای که از اصفهان، این آزادراه به آن منتهی می‌شود زرین شهر است. 

طبق نقشه سراسری ایران، آزادراه هفتم کشور به حساب می‌آید. این آزادراه با توجه به اینکه در بین مسیر خود به شهرستان‌های زیادی متصل می شود مسیر پرترددی برای بیلبوردها شمرده می‌شود. کانون‌ها و شرکت های تبلیغاتی زیادی این مسیر را برای اکران بیلبوردهای تبلیغاتی انتخاب می کنند. تابلوهای تبلیغاتی در اتوبان ذوب آهن اصفهان از لحاظ بازخورد در جایگاه ویژه ای قرار دارد. اتوبان ذوب آهن جزو اولین اتوبان های کشور به حساب می آید و قدمت زیادی دارد.

بیلبورد تبلیغاتی اتوبان ذوب آهن اصفهان

آیا اتوبان ذوب آهن بازخورد خوبی برای اکران تابلوهای تبلیغاتی دارد؟

این موضوع طبیعی است که هرچه تردد در یک مسیر بیشتر باشد و بیلبورد به صورت تخصصی اکران شود، بازخورد بالایی خواهد داشت. با توجه به گزارش سایت خبرگزاری فلاورجان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان اعلام کرده است که اتوبان ذوب آهن بالاترین تردد را به خود اختصاص داده است. این گزارش ادامه می دهد که در یک روز جمعه نزدیک یک میلیون و پانصد هزار تردد در این مسیر اتفاق افتاده است. این آمار مربوط به روزهای تعطیل این اتوبان می باشد. در روزهای غیر تعطیل نزدیک 150 هزار تردد هم ثبت شده است. این حجم عظیم از تردد که در این محور صورت می گیرد قطعا بازدهی خوبی را برای بیلبوردها به ارمغان می آورد. این امر پر واضح است که اکران بیلبوردها یک کار تخصصی و حرفه ای به شمار می رود. کارشناسان آراد با تجربه و دانشی که دارند می توانند کمپین های تبلیغاتی را به بهترین وجه اجرا نمایند. 

نام تجاری شما داستانی است که در تمام نقاط تماس مشتری آشکار می شود.

یوناس ساکس

مناطق صنعتی اطراف اتوبان ذوب آهن

اتوبان ذوب آهن اصفهان از یک شرایط بسیار استراتژیک برخوردار است. این اتوبان در منطقه ای قرار دارد که در اطراف آن مراکز مهم اقتصادی قرار گرفته است. در طول مسیر این اتوبان بزرگ صنایع بزرگی قرار گرفته است که هر کدام برای خود به عنوان قطب شناخته می شوند. این صنایع به شرح ذیل است:

  •  ذوب آهن
  • مجتمع فولاد
  • صنایع دفاع
  • صنایع خودروسازی
  • شهرک صنعتی اشترجان 

در این مسیر طبیعتا صاحبان کارخانه‌ها و کارکنان زیادی عبور و مرور می کنند و این خود پتانسیلی برای اجاره بیلبورد به حساب می آید. با توجه به اینکه این کارخانه ها صادرات به کشورها انجام می دهند و همچنین در شهرستان های اطراف این اتوبان مناطق تفریحی متعددی وجود دارد، توریست های زیادی در این مسیر قرار می گیرند. به‌طور کلی اجاره بیلبورد شهرک صنعتی اصفهان بازدهی بالایی در برندسازی و رشد کسب و کار خواهد داشت.

تابلو تبلیغاتی اتوبان ذوب آهن اصفهان

تعرفه تبلیغات بیلبوردی در اتوبان ذوب آهن

اجاره بیلبورد در اتوبان ذوب آهن با توجه به اینکه اتوبانی با بازخورد بالا می باشد می تواند هزینه ی نسبتا بالایی داشته باشد. به طور کلی قیمت بیلبورد با توجه به موقعیت و زمان اکران را متفاوت می شود. شرکت های بزرگی در این اتوبان تبلیغات انجام داده اند. برای کسب اطلاع دقیق از قیمت ها با هلدینگ آراد در تماس شوید.

چگونه بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان ذوب آهن را اجاره کنیم؟

هلدینگ آراد پیشرو در زمینه ی تبلیغات محیطی با دارا بودن 750 رسانه ی فعال در سراسر ایران قادر خواهد است تا تبلیغات محیطی شما را اکران نماید. این هلدینگ با دارا بودن پتانسیل بالای خود تلاش می کند تا بهترین کمپین های تبلیغاتی را در سراسر ایران اجرا نماید. برای اطلاع از برنامه ی تبلیغات محیطی می توانید با مشاوران آراد در تماس شوید و نیاز خود را برطرف نمایید.

مجری تبلیغات محیطی در اتوبان ذوب آهن

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان ذوب آهن، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغاتی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. شرکت تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست.

4.9/5 - (19 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «اجاره بیلبورد در اتوبان ذوب آهن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان