نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

بيلبورد تبلیغاتی در اتوبان فرودگاه اصفهان

بیلبورد در مسیر فرودگاه اصفهان، یکی از گزینه هایی است که کسب و کار های بزرگ از آن در جهت رشد کسب و کار خود استفاده می برند. یکی از فرودگاه‌های فعال در سطح ایران فرودگاه شهید بهشتی اصفهان می باشد. این فرودگاه علاوه بر پروازهای داخلی، پروازهای خارجی هم دارد. در مسیر رسیدن به این فرودگاه بیلبوردهای زیادی مشاهده می شود. افراد زیادی از این مسیر برای رسیدن به فرودگاه استفاده می‌کنند. این مسیر، مسیر مشترک برای رسیدن به شهرهایی مثل نائین می باشد. با اجاره‌ی تابلوهای تبلیغاتی در مسیر فرودگاه اصفهان می توانید به بازخورد بالایی در کسب و کار خود دست پیدا کنید.

بیلبورد تبلیغاتی جاده فرودگاه اصفهان

معرفی فرودگاه اصفهان و مزایای تبلیغات محیطی

فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان، فرودگاهی بین المللی است که در شهر اصفهان قرار دارد. نوع کاربری این فرودگاه عمومی، نظامی است. مالک آن شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور است. فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، تحت نظر دو سازمان اداره می شود. شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. فقط در سال 2016 فرودگاه اصفهان 2893414 مسافر داشت. پس تبلیغات محیطی و رزرو بیلبورد تبلیغاتی در مسیر فرودگاه اصفهان حداقل بازخورد از بینندگان را می گیرد.

بيلبورد در مسير فرودگاه اصفهان

چگونه می توان تابلوهای تبلیغاتی در مسیر فرودگاه اصفهان را اجاره کرد؟ آژانس های تبلیغات محیطی مسئولیت اکران تابلوهای تبلیغاتی را بر عهده دارند. هلدینگ آراد در زمینه ی تبلیغات محیطی فعال می باشد. این هلدینگ در سراسر ایران صاحب رسانه می باشد. شرکت ها و صاحب کسب و کارهای زیادی توانسته اند با همکاری هلدینگ آراد به رشد و توسعه ی کسب و کار دست پیدا کنند. این شرکت تبلیغاتی پیشرو در زمینه ی تبلیغات محیطی می باشد.

تبلیغات محیطی چگونه موجب رشد کسب و کار ها می شود؟

بیلبوردها اصولا در موقعیت هایی نصب می شوند که تردد بالایی دارد. یک بیلبورد ممکن است تا میلیون ها بازدید در ماه داشته باشد. زمانی که بیلبوردها به این حد از بازدید برسد برای کسب و کارها برندینگ بوجود می آید. زمانی که یک برند بتواند در ذهن مشتری درج شود باعث می شود تا در طولانی مدت این شخص از محصول و خدمات آن برند استفاده نماید. نکته ای که وجود دارد این است که بیلبورد ها باید طبق یک برنامه ریزی و استراتژی مشخص اکران شوند. ممکن است که یک بیلبورد را افراد زیادی ببینند ولی اینکه در خاطره بماند ممکن است اتفاق نیفتد. برای اینکه این موضوع اتفاق بیفتد، طبق تجربه، باید کاری کرد که بین 5 تا 7 دفعه افراد بیلبورد تبلیغاتی ما را مشاهده نماید. بیلبوردها در مسیر فرودگاه اصفهان این پتانسیل را دارد تا یک بیلبورد به صورت مکرر به دید مشتری در آید. کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند با نصب بیلبورد در این مسیر پرتردد به توسعه ی کسب و کار خود دست پیدا کنند. با نصب بیلبورد در مسیر فرودگاه اصفهان می توانید به در آمد های دلخواه خود دست پیدا نمایید.

تابلو تبلیغاتی اتوبان فرودگاه اصفهان

تابلوهای تبلیغاتی در مسیر فرودگاه اصفهان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

این مسیر پرتردد مناسب کسب و کارهایی است که در زمینه ی صنعت ساختمان سازی فعالیت می کنند. در مسیر فرودگاه تا مرکز شهر اصفهان می توان از این پتانسیل استفاده کرد و به تبلیغ محصولات ساختمانی مثل کاشی و سرامیک، شیرآلات ساختمانی و سنگ پرداخت. با توجه به اینکه در اصفهان صنعت سنگ بسیار رونق دارد، بسیاری از شرکت های تولید سنگ بیلبوردهای خود را در این مسیر اکران می کنند.

در مسیر فرودگاه اصفهان چه نوع تبلیغات محیطی وجود دارد؟

در مسیر فرودگاه اصفهان، تابلوهای تبلیغاتی پل عابر پیاده و دوربرگردان غیر همسطح وجود دارد. همچنین در نقاطی از این مسیر، استرابورد وجود دارد. هر نوعی از انواع تبلیغات محیطی که فکر می کنید مناسب کسب و کار شما می باشد، می توانید آن را از هلدینگ آراد بخواهید. آراد با دارا بودن بهترین امکانات، تجهیزات و کارشناسان متخصص می تواند تا بیلبورد های شما را در مسیر اتوبان فرودگاه اصفهان اکران نماید. شما می توانید برای اطلاع یافتن از قیمت بیلبوردهای اصفهان با کارشناسان آراد در تماس شوید.

  • بنرهای دیواری
  • صفحه ‌نمایش‌ های پلاسما
  • تلویزیون‌های بزرگ تبلیغاتی
  • لایت باکس‌ها
  • پروژکتورها
  • مکعب ‌های چرخان
  • ویترین‌ها
  • استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی
  • ماکت ‌ها
  • ویدئو وال
  • بروشور
  • تابلو و بیلبورد های تبلیغاتی در مسیر فرودگاه اصفهان
  • استند های تبلیغاتی
  • تبلیغات ترانزیتی بر روی وسایل نقلیه فرودگاه اصفهان
  • دیوار نویسی و نقاشی دیواری در مسیز فرودگاه اصفهان و جاده های آن
  • استرابوردها
  • لمپوست بنر

نام تجاری برای هر شرکت مانند شهرت برای یک شخص است. شما با تلاش های مستمر در حوزه تبلیغات به خوبی شهرت کسب می‌کنید.

جف بزوس
بیلبورد تبلیغاتی مسیر فرودگاه اصفهان

کانون تبلیغاتی آراد، مجری تبلیغات محیطی در اتوبان فرودگاه اصفهان

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در مسیر فرودگاه اصفهان، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغاتی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. شرکت تبلیغاتی آراد، با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست.

بیلبورد در مسیر فرودگاه اصفهان

بیلبورد در مسیر فرودگاه اصفهان

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر فرودگاه اصفهان

بیلبوردهای در مسیر فرودگاه اصفهان

تابلوهای تبلیغاتی در مسیر فرودگاه اصفهان

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر فرودگاه اصفهان

تبلیغات محیطی در مسیر فرودگاه اصفهان

پل هوایی در مسیر فرودگاه اصفهان

تبلیغات بیلبورد در مسیر فرودگاه اصفهان

قیمت بیلبورد در مسیر فرودگاه اصفهان

مجری تبلیغات محیطی در فرودگاه اصفهان

تعرفه بیلبورد در مسیر فرودگاه اصفهان

بیلبورد تبلیغاتی اتوبان ذوب آهن

شرکت های تبلیغاتی باغ بهادران

بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان معلم

بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان آزادگان

بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان خلیج فارس

شرکت های تبلیغاتی در کمربندی شرق

شرکت های تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی

مجری تبلیغات محیطی ورودی کاوه

مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «بيلبورد تبلیغاتی در اتوبان فرودگاه اصفهان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان