نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در نوشهر

تبلیغات محیطی در نوشهر جزو برگزیده های تبلیغات محیطی در ایران می باشد. نوشهر یکی از شهرستان های مهم استان مازندران به شمار می‌رود. به دلیل آب و هوای بسیار خوب و جاذبه های دیدنی تردد گردشگران در این شهر در تمام فصول سال، بسیار بالا است. همچنین از ویژگی های مهم این شهر میتوان به وجود بندر در این ناحیه اشاره کرد که دارای شرایط اقلیمی مناسب جهت صادرات مواد خوراکی به کشورهای آسیای میانه و منطقه قفقاز است. همین طور در زمینه تجاری، نفتی و مسافربری فعالیت دارد. شهرستان نوشهر از شهرستان های پرتردد کشور محسوب میشود. پس تبلیغات محیطی در نوشهر، مخصوصا بیلبوردهای تبلیغاتی در استان مازندران بالاترین بازدهی را برای کمپین تبلیغاتی شما به همراه دارد.

هیچ تفاوت قابل توجهی بین مارک های مختلف خوراکی ها، وسایل برقی و غیره وجود ندارد. همه آنها تقریباً یکسان هستند. و همینطور مخلوط کیک و مواد شوینده و غیره. تولیدکننده ای که تبلیغات خود را وقف ساختن مشخص ترین شخصیت برای برند خود می کند، با بالاترین سود، بزرگترین سهم بازار را بدست می آورد.

دیوید اوگلیوی
تبلیغات محیطی در نوشهر
تبلیغات در نوشهر
شرکت تبلیغاتی در نوشهرکانون تبلیغات محیطیمجری تبلیغات محیطی تبلیغات در آمل
اجاره بیلبورد تبلیغاتی نوشهرشرکت بازاریابیشرکت تبلیغاتی در بابلاجاره بیلبورد تبلیغاتی در رامسر
تبلیغات در نوشهراجاره بیلبورد تبلیغاتی در مازندرانتبلیغات در بابلسر بیلبورد تبلیغاتی در نور
مجری تبلیغات محیطی نوشهرشرکت تبلیغاتیشرکت تبلیغاتی در تنکابنتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی در نوشهر
شرکت تبلیغاتی در نوشهر

تبلیغات محیطی و مزایای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در نوشهر

شهرستان نوشهر در حوزه رسانه های محیطی بی شک یکی از بهترین شهرهای ایران بوده و بر اساس مطالعات انجام شده، این شهر در حوزه تبلیغات در رده بندی شهرستان های قوی ایران می باشد.از تبلیغات محیطی در نوشهر می توان به تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و … اشاره کرد. تبلیغات محیطی در نوشهر یکی از موثر ترین راه های نمایش محصول و همچنین تاثیرگذاری روی مخاطب است. یکی از برتری های فوق العاده تبلیغات محیطی به ویژه در شهرستان نوشهر، این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات بیلبوردی است. تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روشها برای تجارت‌های محلی بشمار می روند. این نوع از تبلیغات شامل نصب بنر، بیلبورد و یا حتی تراکت‌های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان میشود. تبلیغات محیطی به روش های متفاوتی قابل ‌ارائه میباشد. تبلیغات در شهر نوشهر همچون تبلیغات در فریدونکنار از بازخورد خوبی برخوردار می باشد.

ابزار های قابل استفاده در تبلیغات محیطی

  1. بیلبورد تبلیغاتی
  2. استیکر های سه بعدی
  3. استند تبلیغاتی
  4. دستگیره های تبلیغاتی
  5. لمپوست بنر
  6. عروسک های تن پوش
  7. استرابورد تبلیغاتی
  8. تلوزیون های بزرگ شهری
  9. تبلیغات ترانزیت
  10. دیوار نویسی و نقاشی دیواری
  11. تبلیغات روی پل هوایی و عابر پیاده

معرفی شهر نوشهر

نوشهر از معدود شهرستان‌های ایران است که در حوزه راه دارای سه ارتباط زمینی، هوایی و دریایی است. شهرستان نوشهر دارای آب و هوای بسیار مناسب و سر پوشیده از جنگل است. به دلیل جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری که دارد توجه عموم زیادی را به خود جلب کرده است. و همه ساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. گویش مردم شهرستان نوشهر به گویش مردم شهرستان های نور و چالوس شباهت دارد. نوشهر به دلیل دارا بودن مناطق تفریحی و جاذبه ها گردشگری زیاد زمینه ی تبلیغات محیطی را فراهم آورده است.

از جاذبه های تفریحی و گردشگری نوشهر

  • تنگ‌دار: دره ای عمیق و سرسبز تفریحی است که از وسط آن  رودخانه ای خروشان وجود دارد که سبب جذب گردشگر است.
  • بازار روز نوشهر: یکی بازارهای جذاب ایران.
  • تالاب ارواح یا ممرز: در فهرست آثار ملی ایران نیز ثبت شده‌است.
  • سد و دریاچه آویدر: سدی سرسبز که در بسترش قایق ها زیبا برای قایق رانی وجود دارد.
  • لاشک
  • آبشار دارنو
  • دیو چشمه و غیره

اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در نوشهر

نوشهر از لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی و نزدیکی با جنگل و دریا، یکی از دیدنی ترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود. اجاره بیلبورد های تبلیغاتی در حاشیه جاده های نوشهر از توجه ویژه ای برخوردار می باشد. چون در تمام طول شبانه روز در دسترس دید مخاطبان است و در حال آگاهی دادن از برند شماست. کسب و کارها می توانند با اجاره بیلبورد های تبلیغاتی در نوشهر، برندشان را محکم و قاطع و حرفه ای تر به مخاطبان نشان بدهند. با توجه به جمعیت بالا و موقعیت مکانی بسیار خوب این شهر اجاره بیلبورد در نوشهر بازخورد بسیار خوبی خواهد داشت. رسانه های تبلیغات محیطی در نوشهر به واسطه حضور گردشگران زیاد از رونق بسیار خوبی برخوردار است. در اکثر ایام سال برندها از هر شهری آماده سرمایه گذاری و اجاره بیلبورد تبلیغاتی و اجرای کمپین های تبلیغات محیطی در نوشهر هستند. آراد مجری تبلیغات محیطی در مازندران نیز می باشد.

تابلو تبلیغاتی در نوشهر

سرمایه گذاری تبلیغات محیطی در نوشهر

نوشهر به دلیل داشتن جاذبه های متعدد در زمینه فرهنگی،تاریخی و تفریحی، گردشگری توانسته جایگاه مهمی از لحاظ جذب گردشگر جذب کند.میتوان گفت که نوشهر یکی از قطب های مهم گردشگری کشور ایران محسوب میشود. این موضوع دلیل محکمی بر اثرگذاری هرچه بیشتر تبلیغات و رونق بخشیدن به کسب و کار است. نوشهر یکی از بهترین فرصت ها برای معرفی مشاغل و محصولات و خدمات را برای افراد مهیا کرده است و زمینه سرمایه گذاری تبلیغاتی را برای کسب و کارها را فراهم کرده است. سرمایه گذاری تبلیغاتی در نوشهر به انجام هرچه بهتر پلن های تبلیغاتی کمک بسزایی میکند.

در دنیای تجارت مدرن ، متفکر خلاق و اصیل بودن بی فایده است مگر اینکه بتوانید آنچه را که ایجاد می کنید نیز بفروشید.

دیوید اوگیلوی

تعرفه اجاره بیلبورد در نوشهر

میزان تعرفه اجاره بیلبورد های تبلیغاتی در نوشهر بنا به موقعیت مکانی، ابعاد و اندازه های تابلو های تبلیغاتی متفاوت است و نمیتوان قیمت ثابت و پایه ای را مشخص نمود. برای آگاهی از قیمت بیلبوردهای شهرستان نوشهر، با کارشناسان ما در تماس باشید. همچنین برای گرفتن مشاوره در مورد انتخاب بهترین زمان برای کمپین تبلیغاتی شما، با مشاورین ما در تماس باشید.

آراد مجری تبلیغات محیطی در نوشهر

هلدینگ آراد با دارا بودن 750 رسانه ی تبلیغاتی در سراسر ایران می تواند انواع کمپین های تبلیغاتی را اکران نماید. برای برخورداری از مشاوره های تخصصی این مجموعه با ما در تماس باشید. کانون تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های متخصص در زمینه شعار تبلیغاتی، بازاریابی، برندینگ و طراحی به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

می‌خواهید مردم بیشتری بیلبورد تبلیغاتی شمارا ببینند؟ پس پیشنهاد می‌کنم سری به صفحه رزرو بیلبورد مازندران بیاندازید

بیشتر بخوانید:

خوانندگان عزیز، شما می‌توانید در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو بیلبورد و بیلبورد تبلیغاتی به صفحه‌های زیر مراجعه کنید.

اجاره بیلبورد در جاده چالوس

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در نور مازندران

پاینده و پیروز باشید.

هلدینگ آراد

4.7/5 - (6 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در نوشهر»

    1. با سلام
      لطفا از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان ما در هلدینگ آراد در ارتباط باشید. سپاس از توجه شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان