نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تبلیغات محیطی در شهر نور

اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در شهر نور با استراتژی های صحیح می تواند یکی از بهترین گزینه ها در زمینه ی تبلیغات محیطی باشد. لازمه ی اجرای تبلیغات محیطی در یک شهر یا ناحیه، مکان شلوغ و پررفت و آمد همراه با مخاطبان مورد نظر است. شهر نور شهری پررفت و آمد و پر تردد است که به صاحبان صنایع این امکان را میدهد تا برای تبلیغات محیطی در شهر نور سرمایه گذاری کنند. تا سبب دیده شدن برند خود در میان مخاطبان هدف و عموم مردم شوند. تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در نور بازدهی بسیار بالایی خواهد داشت. همچنین به انجام پلن های تبلیغاتی درجهت افزایش نام برند محصولات و صنایع کسب و کارتان کمک بسزایی خواهد کرد. تبلیغات در شهر نور یعنی تبلیغ اثر بخش در تمامی شهر های استان مازندران.

تبلیغات محیطی در شهر نور
تبلیغات در نور
شرکت تبلیغاتی در نورآژانس تبلیغات محیطیشرکت تبلیغاتی در محمودآباداجاره بیلبورد تبلیغاتی در محور فیروزکوه
تبلیغات در نورشرکت تبلیغاتیتبلیغات در نوشهربیلبورد تبلیغاتی در ساری
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در نورشرکت بازاریابیاجاره بیلبورد تبلیغاتی در سیسنگانتبلیغات در قائم شهر
بیلبورد تبلیغاتی نورتبلیغات محیطی در مازندرانتبلیغات در کلارآبادتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی در نور
شرکت تبلیغاتی در نور

اجاره بیلبورد های تبلیغاتی در شهر زیبا نور

بیلبوردهای تبلیغاتی شهر نور در پرتردد ترین و پربازدید ترین مکان ها قرار دارند. به همین دلیل یکی از بهترین ابزارها برای معرفی محصول یا برند شماست.  طبیعت زیبای شهر نور و نزدیکی این شهر به تهران و بازدید گردشگران در چهار فصل سال این شهر را از موقعیتی خوبی برای اجاره بیلبورد در شهر نور بهره مند کرده است. فرصت های مناسبی برای اجرای کمپین های تبلیغات محیطی برندها، کارخانجات تولیدی، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را هم فراهم کرده است. موسسه ها و شرکت ها میتوانند  با اجاره و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در شهر نور سبب افزایش اعتبار و ارزش برند‌های کسب و کارشان شده. همچنین جلب اعتماد مردمان نسبت به محصولات و خدمات خود را به دست آورند.

اجاره بیلبورد های تبلیغاتی در شهر نور

تعرفه اجاره بیلبورد های تبلیغاتی در شهر نور

از پربازده ترین حوزه تبلیغات، تبلیغات محیطی است. همچنین تابلو و بیلبورد های تبلیغاتی از موثر ترین ابزار های تبلیغات محیطی هستند. اجاره بیلبورد برای تبلیغات بسیار تاثیرگذار است. تعرفه بیلبوردهای تبلیغاتی هر شهر، بر اساس پارامترهای مختلفی مانند موقعیت و مکان و جمعیت  قیمت گذاری می شود. میزان تردد و ترافیک منطقه که به نشانه تعداد بازدید بیشتر است قیمت بیلبورد را تعیین می‌کند. ناگفته نماند که تعرفه اجاره بیلبورد در شهر نور نسبت به سایر شهرهای دیگر ایران مناسب تر میباشد. کسب و کارها و موسسه ها با هزینه نسبتا پایین می توانند یک تبلیغ موثر و مناسب با بازخورد عالی در شهر نور داشته باشند. 

سرمایه گذاری تبلیغاتی در شهر نور و میزان سطح بازدهی آن

یکی از مزیت‌های بیلبوردهای تبلیغاتی این است که  مردمان و مخاطبان به راحتی با بیلبوردها ارتباط برقرار می‌کنند. یعنی، پیامی را به صورت دیداری با حداقل کلمات دریافت می‌کنند. تابلوهای تبلیغاتی برای افزایش شناخت نام برند و یادآوری آن بسیار مفید هستند. چرا که در کمترین زمان ممکن پیام را به ذهن مخاطب منتقل می‌کنند. سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی (بیلبورد، تبلیغات عرشه پل و… ) شهر نور سبب دیده شدن محصول و کالا های ارائه شده شما به بهترین شکل ممکن شده. در نتیجه سبب کسب سود بیشتر میشود. تابلو های تبلیغاتی و سرمایه گذاری تبلیغاتی در این شهر بازخورد های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

یک تبلیغ خوب آن است که محصول را بدون توجه به خود بفروشد.

دیوید اوگیلوی
تبلیغات محیطی در شهر نور

معرفی شهر نور

شهر نور یکی از شهر های دیرینه و کهن و پوشیده از مناطق جنگلی با آب و هوای معتدل در بخش شمالی کشور ایران است. این شهر در استان مازندران واقع شده است. شهر نور شهری گردشگری توریستی با جاذبه های طبیعی، تفریحی و تاریخی زیاد است. شهر نور به دلیل همجوار بودن با دریای خزر  و مناطق زیبا و بکر باعث شده تا به یکی از مقاصد گردشگری مهم تبدیل شود. گردشگران زیادی از راه‌های دور و نزدیک به ساحل دریا، چشمه ها، غارها و آبشارهای شمال در شهر نور می روند. در نتیجه از این جهت محبوبیت فراوانی میان مسافران داخلی و خارجی دارد.

جاذبه های طبیعی و گردشگری شهر نور

  • آبشار سیسنگان: آبشار سیسنگان یکی از مناطق زیبا و خاص در این شهر است که همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است. ناگفته نماند که آبشار سیسنگان علاوه بر طبیعتی زیبا راه ورودی بسیاری از معادن های زغال سنگ است.
  • دریاچه الیمالات: دریاچه الیمالات معروف به دریاچه ای پر از آرامش. دریاچه الیمالات از بهترین و ناب ترین جاذبه‌های گردشگری شهر نور است. این دریاچه رویایی در وسط جنگلی سرسبزقرار گرفته است.
  • جنگل نور شمال: جنگل نور شمال، جنگلی خاص با درختان در هم تنیده که به زیبایی آن افزوده است. علاوه بر زیبایی‌های خیره کننده و پوشش گیاهی و جانوری منحصر به فردی که دارد مقر گردشگران زیادی در تمامی ایام سال  است.
  • آبشار حرام او: آبشار حرام او آبشاری با خواص درمانی که به یکی از بهترین مناطق دیدنی نور تبدیل شده است.
  • آب بندان نور
  • پارک جنگلی کپشل
  • کاخ تمیشان
  • جنگل و آبگرم لاویج
  • آبشار آب پری
  • کلیسای انتوان مقدس
  • روستای یوش و هزاران مکان دیدنی دیگر

آراد مجری تبلیغات محیطی

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب بیش از 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، با اجاره تابلو تبلیغاتی به رشد شغلی شما کمک می کند. شرکت تبلیغات محیطی آرادزرین با داشتن چندین سال تجربه در زمینه تبلیغات محیطی میباشد و صاحب رسانه تابلو های تبلیغاتی در نقاط مختلف ایران است. همچنین با داشتن تیم های متخصص در زمینه های طراحی، شعار تبلیغاتی، برندینگ و بازاریابی به بازدهی بیشتر کمپین تبلیغاتی شما کمک می کند.

5/5 - (4 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «تبلیغات محیطی در شهر نور»

  1. تبلیغات محیطی در شهر نور با توجه به تجربه ای که داشته اید، از بازخورد خوبی برخوردار بوده است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان