نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو های تبلیغاتی جاده تبریز ارومیه (بیلبورد تبلیغاتی)

تابلو و بیلبورد های تبلیغاتی آراد در مسیر تبریز ارومیه به رشد کسب و کار شما کمک می کنند. با توجه به جمعیت ارومیه و همچنین گردشگران آن، می توانید تصور کنید که شغل خود را به چه تعداد عظیمی از مردم معرفی کردید. تابلو های تبلیغاتی از کارآمد ترین روش های تبلیغات محیطی در شمال غرب کشور محسوب می شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر بررسی تبلیغات تبریز به مزیت های اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ارومیه نیز بپردازیم.

یک نام تجاری برای یک شرکت مانند یک شهرت برای یک شخص است. شما با تلاش برای انجام کارهای سخت به خوبی شهرت کسب می کنید.

جف بزوس

تابلوهای تبلیغاتی که هر روز در مقابل چشمان شما قرار می گیرد هر روز در حال گسترش هستند. هر مکان مناسبی که در مسیر پرتردد قرار گرفته باشد، تبدیل به محلی برای بیلبوردها خواهد شد. صاحبان برند که امروزه در میان افراد نامی دارند، حتما از این ابزار رسانه ای استفاده برده اند. یک بیلبورد معمولا تا میلیون ها بازدید هم می رسد. حال اگر یک برند در مکان های مختلف در سرتاسر ایران بیلبورد نصب نماید به بازدید بالایی دست پیدا می نماید. شما می توانید با یک شعار تبلیغاتی خود را نمایش دهید و در گوشه ی ذهن مشتریان خود قرار بگیرید.

هلدینگ آراد یکی از معتبرترین رسانه های بیلبوردی در کشور می باشد. آراد با دارا بودن متخصصان و امکانات به روز تلاش می کند تا خدمات مربوط به تبلیغات محیطی را ارائه نماید.

رزرو بیلبورد تبلیغاتی مسیر تبریز ارومیه

تبلیغات محیطی، بالاترین ایستگاه تبلیغات

هدف اصلی هر شرکتی، فروش محصولات و خدماتی است که ارائه می دهد. برای رسیدن به این هدف ممکن است هر شرکت از روش های مختلفی برای شناسایی و فروش محصولات خود استفاده نماید. یکی از مناسب ترین این روش ها تبلیغات محیطی است. به خصوص در جاده ها و مسیر های پر تردد که مخاطبین بیشتری با خود به همراه دارند. تبلیغات محیطی در دنیای امروزه به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های کسب و کار شناخته می شود. در برخی از موارد با توجه به معیار های مختلف و امتیازات مناسبی که تبلیغات محیطی دارد، می تواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای شناساندن محصول خود به مشتری باشد.

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر ارومیه – تبریز

وقتی صحبت از تابلو تبلیغاتی می شود، برای شما مخاطبانی تضمین می شود. مکان تبلیغات بیلبورد شما باعث می شود که نادیده گرفتن آن دشوار باشد. بیلبورد های تبلیغاتی در مسیر ارومیه به تبریز بسیار بزرگ و چشم نواز است. به طوریکه مردم را مجبور می کند به تابلو تبلیغاتی نگاه کنند. این برخلاف تبلیغات دیجیتالی است، جایی که تبلیغ شما در کمتر از یک ثانیه تمام می شود. آنچه بیلبورد تبلیغاتی در مسیر ارومیه به تبریز را از سایر تبلیغات محیطی در این مسیر متمایز می کند این است که چگونه بدون تلاش زیاد، تبلیغات را به حداکثر افراد ارائه می دهد. رسانه های دیجیتالی از مخاطبان می خواهند که برای مشاهده تبلیغ به ابزارهای خود مراجعه کنند. به عنوان مثال، در مورد تبلیغات رسانه های اجتماعی، مردم باید از پلتفرم استفاده کرده و برای مشاهده تبلیغاتی که آنها را هدف قرار می دهد، مرور کنند.

مزیت بییلبورد تبلیغاتی در جاده ارومیه

اصولا مردم به برندهایی اعتماد می کنند که از راه های سنتی و قدیمی برای تبلیغات استفاده می کنند. دلیل این موضوع این است که بسیاری از مردم می دانند که چگونه اطلاعات نادرست می توانند به راحتی در اینترنت پرسه بزنند. بنابراین اگر آن‌ها تبلیغات دیجیتالی را در تلفن های هوشمند خود مشاهده کنند، سطح اعتماد در مقایسه با دیدن آن در خارج یکسان نیست. صرف نظر از اینکه شما بهترین طرح ها را برای قرار داد های بازاریابی خود به صورت آنلاین داشته باشید، هیچ چیزی مانند قرار دادن یک بیلبورد بزرگ در خارج نیست. این تصور را ایجاد می کند که شما به اندازه کافی با اعتماد به نفس و جسور هستید تا نام تجاری و محصول خود را در دنیای واقعی نشان دهید. 

معرفی آزادراه تبریز – ارومیه

آزادراه تبریز – ارومیه، یک پروژه آزاد راهی در استان‌ های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در شمال‌غرب ایران است. این آزاد راه شهرهای تبریز و ارومیه را به هم متصل می‌ سازد. این آزاد راه با عبور از دریاچه ارومیه، ارومیه را از طریق تبریز و دو آزادراه به دیگر نقاط کشور پیوند می‌دهد.

مکان های کلیدی در مسیر جاده ارومیه

  • کوه قلعه
  • جزیره اسلامی
  • پل میان گذر دریاچه ارومیه
  • باغ وحش درنای ارومیه
  • فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز

جاده های منتهی به آزادراه ارومیه – تبریز

  1. بزرگراه تبریز – آذرشهر
  2. آزادراه تبریز – سهند
  3. بزرگراه کسایی
  4. بلوار شهید باکری
  5. بزرگراه خاتم الانبیا

آراد، مجری تبلیغات محیطی در جاده ارومیه-تبریز

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در جاده ارومیه – تبریز، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. کلینیک تبلیغاتی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک می‌کند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. از خدمات هلدینگ تبلیغاتی آراد می‌توان به داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی که در این مسیر همراه شماست، اشاره کرد.

دریافت اطلاعات بیشتر:

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو بیلبورد مسیر تبریز-ارومیه و بیلبوردهای تبلیغاتی در مسیرهای مختلف به صفحه‌های زیر هم مراجعه فرمایید:

تبلیغات در مسیر ارومیه به تبریز
تبلیغات در مسیر ارومیه به تبریزشرکت بازاریابیتبلیغات در بلوار نصف راهتبلیغات در صوفیان
اجاره بیلبورد تبلیغاتی مسیر ارومیه به تبریزتبلیغات ارومیهبیلبورد تبلیغاتی در چهارراه آبرسانبیلبورد تبلیغاتی در اتوبان غربی تبریز
شرکت تبلیغاتی اتوبان ارومیه به تبریزبیلبورد تبریزشرکت تبلیغاتی اتوبان پاسداران تبریز مجری تبلیغات محیطی مسیر استادیوم ورزشی یادگار امام تبریز
مجری تبلیغات محیطی بزرگراه ارومیه به تبریزآژانس تبلیغاتیتبلیغات در خسروشاهقیمت تابلو تبلیغاتی مسیر ارومیه به تبریز
تبلیغات مسیر تبریز ارومیه
5/5 - (20 امتیاز)

8 دیدگاه دربارهٔ «تابلو های تبلیغاتی جاده تبریز ارومیه (بیلبورد تبلیغاتی)»

  1. سلام وقت بخیر
    برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی مسیر تبریز ارومیه، بهترین مکان از نظر بازدید و جذب مخاطب کجاست؟

    1. سلام و عرض ادب
      برای اطلاع دقیق از مکان‌های پربازدید جهت نصب بیلبوردهای تبلیغاتی لطفا از طریق شماره 09128356802 با مشاوران هلدینگ آراد، در ارتباط باشید.

  2. من میخوام چندین بیلبورد تبلیغاتی از مسیر تبریز به ارومیه خریداری کنم، آیا تعداد بالا تخفیف ویژه هم داره؟

  3. تبریزی اصل

    سلام برای خرید بیلبورد تبریز ارومیه به تعداد بالا با جه شماره ای تماس بگیرم؟

    1. سلام جناب تبریزی اصل
      لطفا با کارشناسان هلدینگ آراد به شماره 09128356802 تماس بگیرید.

  4. من فکر میکنم بیلبورد تبلیغاتی تبریز ارومیه اثر خیلی خوبی برای برند سازی داره

    1. با عرض سلام و درود
      لطفا با کارشناسان هلدینگ آراد به شماره 09128356802 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان