نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد های تبلیغاتی در فریدونکنار (تبلیغات محیطی)

با اجاره تابلو تبلیغاتی در شهر فریدون کنار، شغل خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. علاوه بر جمعیت بالقوه فریدونکنار، سالانه شاهد گردشگران زیادی هستیم که برای تفریح، این مقصد را انتخاب می کنند. پس، تبلیغات محیطی در فریدونکنار، بالاترین بازدهی تبلیغاتی را برایتان به ارمغان می آورد. اگر تابلوهای تبلیغاتی شما از طراحی و شعار تبلیغاتی جذابی برخوردار باشند، به راحتی می توانید در ذهن مخاطبانتان، نفوذ کنید.

معرفی شهر فریدونکنار

فریدون کنار شهر ساحلی در شمال ایران است. این شهر دارای آب و هوای مناسب و سواحل و جاذبه های بکر و طبیعی است. به همین علت عامل جذب گردشگر بوده و توجه عموم زیادی را به خود جذب کرده است. دومین شهر توریست پذیر ایران است.اقتصاد این شهر بر پایه ی برنج و ماهی است و نخستین بندر در کشور ایران در فریدونکنار تاسیس شده است. از این لحاظ از شهرهای مهم و کلیدی محسوب میشود. فریدونکنار دارای ساحل اختصاصی است و جاذبه های دیدنی زیادی هم برای تاریخ دوستان و هم علاقمندان به طبیعت دارد.

تابلو تبلیغاتی در فریدونکنار
تبلیغات در فریدونکنار
تبلیغات در فریدونکنار مازندرانکانون تبلیغاتیتبلیغات در محمودآبادتبلیغات در بابل
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فریدونکنارشرکت بازاریابیمجری تبلیغات محیطی در مرزن آبادمجری تبلیغات محیطی در قائم شهر
مجری تبلیغات محیطی فریدونکنارشرکت تبلیغاتیاجاره بیلبورد تبلیغاتی در تنکابن شرکت تبلیغاتی در ساری
شرکت تبلیغاتی فریدونکنارتبلیغات محیطی مازندرانشرکت تبلیغاتی در بابلسرتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی در فریدونکنار
تبلیغات در فریدونکنار مازندران

مکان های دیدنی فریدون کنار

تابلوهای تبلیغاتی در فریدونکنار باتوجه به مکان های دیدنی که دارد می تواند بازدیدکننده های زیادی را داشته باشد. تعدادی از مکان های تفریحی و دیدنی فریدونکنار را در زیر مشاهده می نمایید.

  • زیستگاه درنای سیبری
  • ساحل ماسه ایی
  • باغ پرندگان
  • پارک ساحلی لاله
  • سقاخانه تاریخی کریم ملا
  • تالاب فریدون کنار
  • و غیره

تبلیغات محیطی در فریدون کنار

فریدونکنار همه ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. به همین دلیل شهری پر تردد و پر رفت و آمدی است و زمینه ی تبلیغات محیطی را به خوبی فراهم کرده است. چرا که تبلیغات محیطی در فریدونکنار سبب دیده شدن برند و محصولات به بهترین شکل ممکن شده و باعث بازخورد و کسب سود بیشتر میشود. با تبلیغات بیلبوردی در فریدونکنار میتوانید به کسب و کار خود رونق بخشید.

اهمیت تبلیغات محیطی در فریدونکنار

اجاره تابلو تبلیغاتی در فریدونکنار به معرفی کسب و کار جدید، خدمات یا محصولات  و کالاهای موسسه ها کمک می کند و باعث موفقیت کسب و کارها می شود. تبلیغات محیطی باعث آگاه سازی جامعه نسبت به کسب و کار یا محصول می شود و تمایز محصولات را به مشتری نشان می دهد. با تبلیغات محیطی در فریدون کنار به کسب و کار خود کمک کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کنید. یکی از مزیت های تبلیغات از طریق بیلبورد این است که مخاطب خواه و یا ناخواه می تواند حتی در نصف شب هم محصولات و خدمات شما را ببیند. این نوع تبلیغ هیچ محدودیت سنی ندارد برای کسب وکار شما بسیار مناسب است. چون محصولات شما در هرساعت و هر مکانی در دید و توجه مخاطبانتان قرار می گیرد.

اجاره تابلوهای تبلیغاتی ( بیلبورد ) در فریدونکنار

فریدونکنار یکی از نقاط مهم گردشگری کشور ایران است. سالانه پذیرای شمار بسیاری از گردشگران می‌باشد و یکی از مجهزترین و پرترددترین شهر‌های کشور است. در فریدون کنار بیلبوردهای تبلیغاتی متعددی اکران شده است. علاوه بر ایجاد تنوع بصری و در آمدن از یکنواختی محیط می تواند برای معرفی یک برند بسیار حائز اهمیت باشد. بیلبوردهای تبلیغاتی در فریدونکنار، پیام های تبلیغاتی و اهداف و خدمات کسب و کارها را به مخاطبان ارائه می دهند. با اجاره تابلوهای تبلیغاتی در فریدونکنار برند کسب و کارتان بیشتر مورد توجه مخاطبان و کاربران قرار میگیرد و سبب کسب سود بیشتر می شود. صاحبان مشاغل می توانند از طریق تبلیغات در شهر ساحلی فریدونکنار ایده ها و ارزش های برندشان را در ذهن مخاطب جاودانه کنند.

اجاره بیلبورد در جاده فریدون کنار

تعرفه اجاره بیلبورد در فریدونکنار

تعرفه اجاره بیلبورد در شهر ساحلی فریدونکنار با توجه به ابعاد و همچنین مکانی که قرار است در اینجا نصب شود متفاوت می باشد. معمولا به صورت ماهانه اجاره داده میشوند. هرچقدر بیلبورد سوای مکانی که اشغال می کند بزرگتر باشد تاثیر بیشتری در مخاطب ایجاد می کند. تعرفه و هزینه بیلبورد در فریدونکنار با توجه به مزایا و سودی که برای صاحبان مشاغل دارد بسیار مطلوب و مناسب است.

سرمایه گذاری تبلیغاتی در فریدون کنار 

موقعیت مکانی و ویژگی های طبیعی شهر ساحلی فریدونکنار به همراه فرصت مناسبی را جهت سرمایه گذاری ، بخصوص در بخش های صنعتی بوجود آورده است. شهر فریدونکنار یکی از قطب های مهم گردشگری کشور ایران محسوب میشود. این موضوع دلیل محکمی بر اثرگذاری هرچه بیشتر تبلیغات و رونق بخشیدن به کسب و کار است. فریدونکنار به دلیل وجود تردد مسافران خارجی و داخلی و… بستر مناسبی را برای تبلیغات محیطی فراهم آورده است و باعث سرمایه گذاری تبلیغاتی مشاغل برای معرفی محصول و افزایش نام برند و ایجاد اعتبار برای موسسه ها شده است. همچنین به بهتر انجام شدن پلن های تبلیغاتی کسب و کار ها کمک بسزایی میکند.

اجاره بیلبورد در فریدونکنار

من فکر می کنم خلاقیت در زندگی ، در همه جنبه ها ، هنوز راز افراد خلاق بزرگ است.

لئو برنت

خدمات ما

آژانس تبلیغات محیطی آراد زرین، به عنوان صاحب بیشترین تعداد رسانه محیطی، به رشد کسب و کار شما کمک می کند. شرکت تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های متخصص در زمینه های بازاریابی، برندینگ و شعار تبلیغاتی یکی از برجسته ترین مجریان تبلیغات محیطی است. آراد می تواند در با اکران بیلبورد فریدونکنار و شهرهای دیگر ایران شما را در خاطر مشتریانتان قرار دهد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

پیشنهاد می‌کنم بعد از خواندن این صفحه سری هم به صفحه رزرو بیلبورد مازندران بزنید.

پاینده و پیروز باشید.

هلدینگ آراد

5/5 - (13 امتیاز)

5 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد های تبلیغاتی در فریدونکنار (تبلیغات محیطی)»

    1. سلام و وقت بخیر
      لطفا برای اطلاع دقیق از شرایط رزرو بیلبوردهای تبلیغاتی از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  1. مرجان دیانتی

    بازه زمانی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی یک کسب و کار کوچک چقدر است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان