نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در منطقه توریستی دوهزار سه هزار

با اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در منطقه توریستی دوهزار سه هزار، به پیشرفت شغلی خود کمک کنید. این منطقه به غیر از مردم محلی خود، سالانه شاهد ورود خیل عظیمی از گردشگران می باشد. اگر نکات مربوط برای داشتن بیلبورد موثر را نمی دانید، حتما قبل از هرگونه اقدام برای تبلیغات آن ها را مطالعه کنید. پس زمینه و شعار تبلیغاتی جذاب دو فاکتور اساسی برای داشتن بیلبورد موثر است. همچنین زمان و مکان مورد نظر برای انجام کمپین تبلیغاتی هم بسیار تاثیر گذار است. در نتیجه با رعایت همین نکات کوچک و بزرگ، میتوانید بازدهی تبلیغات خود را در منطقه توریستی دوهزار سه هزار به راحتی بالا ببرید.

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در منطقه توریستی دوهزار سه هزار
تبلیغات در جاده دو هزار سه هزار

اجاره بیلبورد تبلیغاتی جاده دو هزار سه هزار

آژانس تبلیغاتیتبلیغات در تنکابنمجری تبلیغات محیطی بابلسر

تبلیغات در جاده جنگلی دو هزار سه هزار

شرکت تبلیغاتیشرکت تبلیغاتی مرزن آباداجاره بیلبورد تبلیغاتی بابل

مجری تبلیغات محیطی جاده دو هزار سه هزار

بیلبورد های مازندرانبیلبورد تبلیغاتی متل قو مجری تبلیغات محیطی ساری

شرکت تبلیغاتی مسیر دو هزار سه هزار

شرکت بازاریابیاجاره بیلبورد تبلیغاتی آملتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی جاده دو هزار سه هزار
مطالب مرتبط با تبلیغات محیطی جاده جنگلی دو هزار سه هزار

بیلبورد تبلیغاتی در جاده دوهزار سه هزار

بیلبوردها ساختارهای تبلیغاتی بزرگی هستند که در کنار جاده های شلوغ قرار می گیرند تا مورد توجه رانندگان و عابران پیاده قرار گیرند. بیلبوردهای تبلیغاتی منطقه توریستی دوهزار سه هزار می توانند مخاطبان را به دلیل بزرگ بودن و تنوع طرح هایی که در آن وجود دارد، جذب کنند. این مورد را طراحان جهت سفارشی سازی با استفاده از برنامه های تخصصی و تزئینات فراهم می کنند. بدون شک، بیلبوردهای تبلیغاتی در جاده دوهزار همچون تبلیغات در محمودآباد یکی از بهترین راه ها برای دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبان است.

مزایای بیلبوردهای تبلیغاتی در جاده توریستی دوهزار سه هزار

  • مخاطب اسیر دارند: شما میتوانید هنگام تبلیغات تلوزیونی کانال تلوزیون را عوض کنید. یا با رد کردن تبلیغات در شبکه های اجتماعی، آن ها را نادیده بگیرید. اما نمیتوانید با چشم بسته در جاده رانندگی کنید. خواه یا ناخواه شما هنگام رانندگی یا حتی عبور از جاده بیلبورد های تبلیغاتی را می بینید.
  • بینندگان توجه می کنند: تحقیقات نشان می دهد که 75 درصد از مردم هنگام رانندگی، سوار شدن یا پیاده روی در کنار این تابلوهای تبلیغاتی آگاهانه به تابلوهای تبلیغاتی نگاه می کنند.
  • بیلبوردها آگاهی از برند را ایجاد می کنند: اگر می خواهید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، بیلبوردها موثرترین رسانه تبلیغاتی هستند. چون برند شما را در معرض دید میلیون ها مخاطب قرار می دهند.
  • همیشه در دسترس اند: بیلبوردهای تبلیغاتی 24 ساعت شبانه روز کار میکنند.

عوامل موثر در اجرای بیلبورد

  1. چاپ یک تصویر بزرگ و با کیفیت
  2. استفاده از انیمیشن و تصاویر سه بعدی
  3. شعار تبلیغاتی کوتاه، آهنگین و جذاب برای معرفی کمپین تبلیغاتی

معرفی منطقه توریستی دو هزار سه هزار

جاده دوهزار و سه هزار در استان مازندران از زیباترین مسیرهای جنگلی در شمال ایران است که از میان جنگل‌های انبوه در جنوب تنکابن عبور می‌کند. این جاده‌ از بکرترین جاذبه‌های طبیعی ایران به شمار می‌رود و زیباترین چشم‌انداز به مناطق سرسبز شمالی را دارد. جاده دو هزار و سه هزار جنگل‌های مرتفع تنکابن را به یکدیگر وصل می‌کند. همچنین در جوار رودخانه خروشان تا دشت‌های ییلاقی ادامه دارد.

جاده دوهزار از منطقه‌ای به نام خرم آباد در شهر تنکابن یا شهسوار آغاز می‌شود و در ادامه به جاده سه هزار می‌رسد. این جاده در طول مسیر خود از میان جنگل‌های انبوه، رودخانه‌های خروشان، آبشارهای طبیعی و چشمه‌های جوشان آب معدنی عبور می‌کند. طبیعت‌گردان زیادی در طول سال برای بازدید از بخش‌های مختلف جاده دوهزار و سه هزار و اتراق در مسیر این جاده زیبا به تنکابن می‌روند.

مکان های دیدنی جاده دو هزار سه هزار

  • جنگل های دوهزار
  • پارک و هتل جنگلی چالدره
  • استخر های پرورش ماهی جنگل دوهزار
  • هتل سیالان جنگل دوهزار
  • جنگل های سه هزار
  • امام زاده ها
  • هتل ها
  • رستوران ها

من قوانین گرامر را نمی دانم. اگر می خواهید مردم را متقاعد کنید که کاری انجام دهند یا چیزی بخرند ، به نظر من باید از زبان آنها استفاده کنید.

دیوید اوگلیوی

بهترین ایده ها به صورت شوخی به وجود می آیند. فکر خود را تا آنجا که ممکن است خنده دار کنید.

دیوید اوگلیوی

آراد مجری تبلیغات محیطی در جاده دوهزار سه هزار

 هلدینگ آراد با سابقه ای طولانی در زمینه ی تبلیغات محیطی، توانسته تا سابقه ای درخشان برای خود رقم بزند. این هلدینگ که متشکل از شرکت های تبلیغاتی، ساخت و ساز پل های عابر پیاده و انبوه سازی می باشد، خود صاحب بیلبوردهای تبلیغاتی می باشد. یعنی خود عرشه های عابر پیاده را می سازد و تابلوهای تبلیغاتی را در اختیار دارد. بر خلاف سایر کانون های تبلیغاتی که تابلو ها را از شهرداری و اداره راه اجاره می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند، آراد این بیلبوردها را در اختیار خود دارد. مجری تبلیغات محیطی آراد با داشتن تیم های متخصص در زمینه های برندینگ، بازاریابی، شعار تبلیغاتی و طراحی به رشد کسب و کار شما کمک می کند. با اجاره ی تابلو تبلیغاتی در جاده دوهزار می توان موفقیت های زیادی را برای جذب مشتری کسب نمود. هلدینگ آراد مجری تبلیغات محیطی در منطقه توریستی دوهزار سه هزار می باشد.

4.9/5 - (13 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در منطقه توریستی دوهزار سه هزار»

  1. مرجان دیانتی

    بازه قیمتی شما برای اجاره بیلبورد در منطقه توریستی دو هزار سه هزار چه مقدار است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان