نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی (تبلیغات محیطی) جاده سنتو

با اجاره تابلو تبلیغاتی در جاده سنتو، کسب و کار خود را به میلیون ها مخاطب معرفی کنید. جاده سنتو با داشتن ترددهای بی شمار در طول روز، جایگاه‌های سوخت و غیره، در برند سازی شغل شما واقعا موثر است. برای دریافت مشاوره بازاریابی و همچنین رزرو بیلبورد می‌توانید با کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی آراد متخصص تبلیغات محیطی در تماس باشید.

یک ایده بسته به استعدادی که با آن برخورد می کند می تواند به خاک یا جادو تبدیل شود.

بیل برنباخ
تابلو های تبلیغاتی در شهر سنتو تبریز

تبلیغات محیطی در بزرگراه سنتو تبریز

تبلیغات در فضای باز تأثیر زیادی بر نحوه رفتار مصرف کنندگان دارد. به آخرین تابلو تبلیغاتی در صوفیان که این هفته دیده اید، فکر کنید. به احتمال زیاد، این طرح دارای طراحی چشم نوازی بود که باعث شد شما به آن نگاه کنید. مهمتر از همه، با وجود حواس پرتی بی شمار در جاده؛ از اتومبیل های تندرو، عابران پیاده، شرایط آب و هوایی و… آن را به خاطر سپردید.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده سنتو تبریز

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده سنتو که تاثیر گذاری بالایی دارد می تواند جزو گزینه های تبلیغاتی در کمپین ها قرار بگیرد. تبریز یک شهر صنعتی می باشد. صنعتگران مختلفی در این شهر رفت و آمد دارند. با این وجود فرصتی فراهم می شود تا در زمینه های صنعتی تابلوهای تبلیغاتی اکران شود. بزرگراه سنتو حدود ده کیلومتر طول دارد و اتوبان بزرگی شناخته می شود. روزانه هزاران اتومبیل از این جاده عبور می کنند و فرصت خوبی را برای تبلیغات محیطی در جاده سنتو فراهم می‌نماید.

شرکت تبلیغاتی آراد با توجه به اینکه سال ها در زمینه ی تبلیغات محیطی تجربه دارد و خود صاحب رسانه می باشد توانسته تا بهترین خدمات را در زمینه ی بیلبورد ها ارائه نماید. آراد با سرمایه گذاری در زمینه ی تولید عرشه های پل عابر پیاده خود صاحب بیلبوردهای روی آن می باشد. شما هر مقدار زمان که نیاز داشته باشید می توانید بیلبوردهای خود را در آن ها قرار دهید. آراد مجری تبلیغات محیطی در جاده سنتو به شما اطمینان می دهد که با عرضه ی بهترین خدمات بتوانید کسب و کار خود را رشد دهید.

نکات طلایی درباره بیلبورد تبلیغاتی در جاده سنتو

  1. برای طراحی بیلبورد در جاده سنتو بهتر است که تبلیغ روی بیلبورد به شکل طنز و جذاب به نمایش گذاشته شود.
  2. می توانید اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات را روی بیلبورد به نمایش بگذارید. فقط در حد چند ثانیه که قابل رویت و خوانا باشد.
  3. از فونت خوانا و ساده برای درج کلمات استفاده نمایید. اندازه فونت را بزرگ در نظر بگیرید به صورتی که از چند متری قابل خواندن باشد.
  4. تصاویر بسیار موثر هستند. اگر از تصاویر استفاده می کنید تصاویری به کار ببرید که جالب باشند و جلب توجه نمایند.
  5. رنگ ها در تابلو تبلیغاتی همیشه مهمترین نکته هستند. برای استفاده از رنگ های مناسب نیاز به کمی تحقیق در زمینه روانشناسی رنگ ها در تبلیغات دارید. ترکیب رنگ های خاص در کنار یکدیگر و نحوه تضاد و همخوانی آنها بسیار حائز اهمیت می باشد.
  6. سعی کنید در ساخت بیلبورد تبلیغاتی خلاق باشید و ابتکاری نوین به عمل آورید. ایده هایی که دیگران تا به حال از آن استفاده نکرده باشند. طوری که هر فرد هنگام عبور از کنار تابلوی تبلیغاتی شما مجذوب آن شود.
  7. همان طور که در ابتدا گفتیم، تکرار تبلیغ در بزرگراه سنتو باعث حاکمیت آن تبلیغ در ذهن می شود. پس اگر در یک مسافت طولانی چندین مرتبه تبلیغ خود را تکرار کنید، می توانید بیشتر در ذهن رهگذاران تاثیر بگذارید.

معرفی جاده سنتو تبریز

بزرگراه سنتو، که به نام های بزرگراه ملت، بزرگراه کارگر یا دیزل‌آباد، هم شناخته می شود، یکی از بزرگراه‌ های تبریز  است. جاده سنتو با طول 10 کیلومتر، آزادراه شهید کسایی در جنوب غرب تبریز را به سه‌ راهی فرودگاه  در شمال غرب این شهر متصل می‌کند. این مسیر، در واقع بخشی از جاده 21 است.

مسیر های منتهی به بزرگراه سنتو تبریز

  • خیابان بهارستان
  • بلوار ملت
  • بلوار قدس
  • خیابان شهید حیدری
  • بلوار بابایی
  • جاده تبریز – مرند
  • اتوبان کسایی

مکان های کلیدی و دیدنی در بزگراه سنتو تبریز

  1. پارک کوی اتحاد
  2. شهرداری منطقه 6 تبریز
  3. گمرک تبریز
  4. بیمارستان طالقانی
  5. ایستگاه راه آهن تبریز
  6. اداره کل آموزش فنی حرفه ایی استان آذربایجان شرقی
  7. پارک بزرگ تبریز
  8. قوناقلار باغی
  9. فرودگاه شهید بابایی تبریز

مجری تبلیغاتی محیطی آراد

کانون تبلیغاتی آراد، یک شرکت بازاریابی تبلیغات محیطی دارای بیش از 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در بلوار کارگر، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغاتی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. شرکت تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست. اگر تمایل دارید برندتان بهتر دیده شود پیشنهاد می‌کنم به رزرو بیلبورد تبریز هم نیم نگاهی داشته باشید.

تبلیغات در سنتو
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در سنتو تبریزشرکت تبلیغاتیتبلیغات در اتوبان کساییمجری تبلیغات محیطی در خیابان ایل گلی
تبلیغات جاده سنتو تبریزتبلیغات تبریز شرکت تبلیغاتی در آذرشهرتبلیغات در خیابان ولیعصر تبریز
شرکت تبلیغاتی بزرگراه سنتو تبریزقیمت بیلبورد در جاده سنتواجاره بیلبورد تبلیغاتی در صوفیانشرکت تبلیغاتی پل عابر پیاده استادیوم وزشی یادگار امام
مجری تبلیغات محیطی جاده سنتو تبریزبیلبورد شهرک صنعتی تبریزتبلیغات در بستان آبادتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی بزرگراه سنتو تبریز
تابلو تبلیغاتی جاده سنتو

جایگاه بیلبورد در کسب و کار

در مورد جایگاه بیلبورد در کسب و کارها چیزی می‌دانید؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به صفحه اجاره بیلبورد مراجعه کنید.

4.8/5 - (13 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی (تبلیغات محیطی) جاده سنتو»

    1. سلام
      برای اطلاع از میزان ریسک موجود در رزرو بیلبورد تبلیغاتی جاده سنتو از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از میزان ریسک موجود در رزرو بیلبورد مورد نظر خود مطلع شوید.

  1. مرجان دیانتی

    آیا تبلیغات بیلبوردی در سنتو می تواند به شغل خدماتی نوپا هم کمک کند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان